Hei!
Ehdin jo jossain vaiheessa kehua että 3G-liittymämme on toiminut hyvin. Yleensä ottaen latausnopeudet ovat olleet niin hyviä että on pystynyt katsomaan esim. Netflixiä parhaimmalla laadulla ilman mitään pätkimistä. Parin viikon aikana on ollut kuitenkin omituisia yhteyden katkeamisia noin klo 20-22 välisenä aikana. Voi olla että kyseistä ongelmaa on ollut aiemminkin, mutta en ole kiinnittänyt siihen huomiota. Esim. eilen yhteys katkeisi 2 kertaa. Tämä on ilmennyt juuri katsottaessa Netflixiltä jotain. Mokkula (E3276) alkaa vilkuttaa sinistä valoa eikä data liiku mihinkään suuntaan. Ei auta muu kuin käynnistää reititin uudestaan jonka jälkeen homma taas toimii. Mokkula on ollut koko ajan pakotettuna 3G:hen. Mitään ajatuksia mistä moinen voisi johtua ja mitä sille voisi tehdä?
Sivu 1 / 1
Hei JAASARTO!
Ymmärsin kirjoituksestasi, että mokkula on kiinni reittimessä. Oletko kokeillut mokkulaa kiinni suoraan tietokoneeseen? Tällä testillä voidaan varmistua siitä, ettei reititin itsessään aiheuta tätä yhteyden katkeilua.
Ymmärsin kirjoituksestasi, että mokkula on kiinni reittimessä. Oletko kokeillut mokkulaa kiinni suoraan tietokoneeseen? Tällä testillä voidaan varmistua siitä, ettei reititin itsessään aiheuta tätä yhteyden katkeilua.
Moi!
Reitittimen asetuksissa oli "Keep Alive" kohta. Valmistaja suositteli pingaamaan isäntäpalvelimen DNS osoitetta 7 sekunnin välein. Nähdäkseni tuo auttaa yhteyden katkeiluihin. Ainakin toistaiseksi on toiminut.
Reitittimen asetuksissa oli "Keep Alive" kohta. Valmistaja suositteli pingaamaan isäntäpalvelimen DNS osoitetta 7 sekunnin välein. Nähdäkseni tuo auttaa yhteyden katkeiluihin. Ainakin toistaiseksi on toiminut.
Hei JAASAARTO!
Kiitos viestistäsi. Hieno homma, että yhteys on toiminut nyt paremmin. Saattaa tosiaan olla, että käytössäsi oleva reititin on jotenkin katkaissut yhteyden. Varmuudella tätä ei kuitenkaan voida sanoa.
Toivottavasti jatkossa katkeilemisia ei enää esiinny.
Kiitos viestistäsi. Hieno homma, että yhteys on toiminut nyt paremmin. Saattaa tosiaan olla, että käytössäsi oleva reititin on jotenkin katkaissut yhteyden. Varmuudella tätä ei kuitenkaan voida sanoa.
Toivottavasti jatkossa katkeilemisia ei enää esiinny.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.