Tervehdys
Mainostatte verkkoja ja yhteyksiä huippu laadukkaiksi, nopeiksi sekä kattaviksi.
Näin ei kuitenkaan ole.
Olen tehnyt jo muutamia ilmoituksia verkon voimakkuuden signaalin tasosta osoitteessa xxx Sirkka / kittilä.
Mitään ei kuitenkaan tapahdu...
Em osoitteessa ei tahdo toimia mikään nettilaite saati mokkulo, tuki asema, kännykkä.
Signaalin voimakkuus alueella huitelee pitkälle yli 120:n desibelin, eli erittäin huono.
Mielestäni maksan liikaa liittymästäni joilla valvon / ohjaan kiinteistöä, tai siis yritän…
Etätyöskentelystä ei myöskään tule mitään.
Miksi asialle ei tunnu löytyvän ratkaisua Telian suunnasta???
Yrittäisitte edes tehdä asialle jotkin. Olen jo polttanut rahaa riittävästi kaiken maailman kokeiluihin, nyt on teidän vuoro panostaa.
Lainauksia johtoryhmän esittely sivulta
“Telia uudistuu vauhdilla moderniksi teknologia- ja mediayhtiöksi. Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta vastinetta rahoilleen sekä mielenkiintoisimman tuote- ja palveluvalikoiman. Laadukas asiakaskokemus on meille sydämen asia, joka ohjaa toimintaamme joka päivä.”
Toimitusjohtaja
“Tehtävämme on varmistaa, että teknologia on renki eikä isäntä, jotta sinä voit valita vapaasti parhaat palvelut niin kotona viihtymiseen kuin maailmalla liikkumiseen.”
Pitävätkö nuo paikkansa muualla kuin ruuhkasuomessa???
Muokkaus
Tervehdys
Mainostatte verkkoja ja yhteyksiä huippu laadukkaiksi, nopeiksi sekä kattaviksi.
Näin ei kuitenkaan ole.
Olen tehnyt jo muutamia ilmoituksia verkon voimakkuuden signaalin tasosta osoitteessa xxx Sirkka / kittilä.
Mitään ei kuitenkaan tapahdu...
Em osoitteessa ei tahdo toimia mikään nettilaite saati mokkulo, tuki asema, kännykkä.
Signaalin voimakkuus alueella huitelee pitkälle yli 120:n desibelin, eli erittäin huono.
Pahoin pelkään, että asiaan ei välttämättä ole tulossa mitään nopeaa parannusta operaattorin taholta. Kaikki Sirkan alueen tukiasemat vaihdettiin Huaweista Nokiaan Yhteisverkon swapissa lokakuussa 2021. Jos aikoinaan yhteydet toimivat paremmin niin syy voi olla tuossa. Yhteisverkon toiminnassa on ollut valitettavasti paljon ongelmia.
Jos signaali on noin heikko niin sitä pitäisi vahvistaa ulkoisilla antenneilla, esim. Iskran harava-antennit on todettu erittäin hyviksi. Yhteisverkon alueella tietysti aina voi kokeilla sinistä kilpailijaa esim. prepaidilla, jos se toimisi yhtään paremmin.
Tuo kuulostaa todella ikävältä tilanteelta
Oletan, että tapauksessasi Telia on luvannut yhteyden toimivan tiettyjen raja-arvojen puitteissa. Kannattaa tehdä reklamaation tuolla Telian sivuilla, jos saat nimittäin edes jonkinlaista verkkoyhteyttä, ja vaatia siellä korvauksia toimimattomasta palvelusta. Tuosta linkistä saa laitettua tuon palvelupyynnön; https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Yhteisverkon toiminnassa on ollut valitettavasti paljon ongelmia.
Nim. merkillä Uutta rakentavat, kun vanhakaan ei toimi
Pahoin pelkään, että asiaan ei välttämättä ole tulossa mitään nopeaa parannusta operaattorin taholta. Kaikki Sirkan alueen tukiasemat vaihdettiin Huaweista Nokiaan Yhteisverkon swapissa lokakuussa 2021. Jos aikoinaan yhteydet toimivat paremmin niin syy voi olla tuossa. Yhteisverkon toiminnassa on ollut valitettavasti paljon ongelmia.
Jos signaali on noin heikko niin sitä pitäisi vahvistaa ulkoisilla antenneilla, esim. Iskran harava-antennit on todettu erittäin hyviksi. Yhteisverkon alueella tietysti aina voi kokeilla sinistä kilpailijaa esim. prepaidilla, jos se toimisi yhtään paremmin.
Hyvä vinkki! Vahvistavaa antennia olisi hyvä kokeilla alueilla, jossa kuuluvuus on heikko. Mobiiliyhteyksien yleiset vaihteluvälit on 10m ylöspäin. Kuuluvuuspalautteiden jättäminen ei välttämättä aina tarkoita, että alueelle saataisi tehtyä parannuksia. Kiinteällä yhteydellä voisi saada yhteyden toimimaan paremmin, jos osoitteeseen on saatavilla kiinteä laajakaista.
Oletan, että tapauksessasi Telia on luvannut yhteyden toimivan tiettyjen raja-arvojen puitteissa. Kannattaa tehdä reklamaation tuolla Telian sivuilla, jos saat nimittäin edes jonkinlaista verkkoyhteyttä, ja vaatia siellä korvauksia toimimattomasta palvelusta. Tuosta linkistä saa laitettua tuon palvelupyynnön; https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Jos tuo 10m latausnopeus ei täyty, niin asiakaspalveluun voi olla yhteydessä ja mainita tuosta, ja tarvittaessa tehtyä häiriöilmoitusta, tällä tavalla saadaan paremmin tutkittua tilannetta.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.