Tervehdys
Mainostatte verkkoja ja yhteyksiä huippu laadukkaiksi, nopeiksi sekä kattaviksi.
Näin ei kuitenkaan ole.
Olen tehnyt jo muutamia ilmoituksia verkon voimakkuuden signaalin tasosta osoitteessa xxx Sirkka / kittilä.
Mitään ei kuitenkaan tapahdu...
Em osoitteessa ei tahdo toimia mikään nettilaite saati mokkulo, tuki asema, kännykkä.
Signaalin voimakkuus alueella huitelee pitkälle yli 120:n desibelin, eli erittäin huono.
Mielestäni maksan liikaa liittymästäni joilla valvon / ohjaan kiinteistöä, tai siis yritän…
Etätyöskentelystä ei myöskään tule mitään.
Miksi asialle ei tunnu löytyvän ratkaisua Telian suunnasta???
Yrittäisitte edes tehdä asialle jotkin. Olen jo polttanut rahaa riittävästi kaiken maailman kokeiluihin, nyt on teidän vuoro panostaa.
Lainauksia johtoryhmän esittely sivulta
“Telia uudistuu vauhdilla moderniksi teknologia- ja mediayhtiöksi. Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta vastinetta rahoilleen sekä mielenkiintoisimman tuote- ja palveluvalikoiman. Laadukas asiakaskokemus on meille sydämen asia, joka ohjaa toimintaamme joka päivä.”
Toimitusjohtaja
“Tehtävämme on varmistaa, että teknologia on renki eikä isäntä, jotta sinä voit valita vapaasti parhaat palvelut niin kotona viihtymiseen kuin maailmalla liikkumiseen.”
Pitävätkö nuo paikkansa muualla kuin ruuhkasuomessa???
Muokkaus
Ratkaisu jäseneltä JaakkoLip
Katso alkuperäinen viesti