Skip to main content

Hei

 

Asioin Mikkelin Stellassa Sonera-pisteessä ja vaihdon vaimoni Nokialaisen simpukan uuteen Samsung Galaxy 3. Myyjän siirtäessä tietoja hän hävitti kaikki yhteystiedot Nokialaisen sim-kortilta. Tietoja ei siis ole enää missään. Soneran asiakaspalvelun mukaan sim-kortin olisi voinut aktiovoida ja koettaa sitä kautta saada tiedot näkyviin. Myyjä ei tätä suostunut tekemään vaan sanoi, ettei sitä tarvitse tehdä. Asiontimme oli muutenkin epämiellyttävä. Voi olla nykyaikaa, että myyjä juo kahvia myymälätilassa kun hankittu hieno keitin (lienee asiakkaita varten kun joutuvat odottamaan palvelua) lisäksi hän palvelutilanteen aikana joi kahviaan ettei se jäähdy. No homma ei ratkennut jäi epämielyttävä kuva koko palvelutilanteesta. 

Hei Kinnuka ja tervetuloa Klaaniin!



 



Kylläpä on ollut harvinaisen epäpätevää asiakaspalvelua tuolla Sonera-pisteessä.



Sim-kortin yhteystiedot eivät välttämättä häviä heti minnekkään, vaikka siitä tuo aktivointi loppuisi. Toisinsanoen vanhalta sim-kortilta on mahdollisuus yleensä kopioida yhteystiedot vaikka puhelimeen tai vaikka tietokoneelle usb-johdon kautta.



 



Olisiko mahdollista että yhteystietoja voisi olla vielä vanhassa sim-kortissa tai vaikka siinä Nokian puhelimessa (laita vanha sim-kortti Nokian puhelimeen)? Jos löytyy vielä, niin ne voisi vaikka varmuuskopioida tietokoneelle tai mahdollisesti sähköpostiin. Sähköpostiin kopioidut yhteystiedot (esim. Hotmail, Outlook, Gmail) on helppo tuoda uuteen puhelimeen. Kirjaudut vain uudella puhelimella sähköpostiin ja yhteystiedot ovat taas saatavilla.



 



Toivottavasti ette joutuneet maksamaan tuota epäonnista yhteystietojen siirtoa.



@Kinnuka kirjoitti:


Hei



 



Asioin Mikkelin Stellassa Sonera-pisteessä ja vaihdon vaimoni Nokialaisen simpukan uuteen Samsung Galaxy 3. Myyjän siirtäessä tietoja hän hävitti kaikki yhteystiedot Nokialaisen sim-kortilta. Tietoja ei siis ole enää missään. Soneran asiakaspalvelun mukaan sim-kortin olisi voinut aktiovoida ja koettaa sitä kautta saada tiedot näkyviin. Myyjä ei tätä suostunut tekemään vaan sanoi, ettei sitä tarvitse tehdä. Asiontimme oli muutenkin epämiellyttävä. Voi olla nykyaikaa, että myyjä juo kahvia myymälätilassa kun hankittu hieno keitin (lienee asiakkaita varten kun joutuvat odottamaan palvelua) lisäksi hän palvelutilanteen aikana joi kahviaan ettei se jäähdy. No homma ei ratkennut jäi epämielyttävä kuva koko palvelutilanteesta. 






Terve Kinnuka ja kiitos palautteesta!



Todella ikävä kuulla, jos siellä nyt hävisi kaikki yhteystiedot. Palvelun laadussa on ehdottomasti paljon parantamisen varaa tässä kohtaan ja vien ehdottomasti tämän palautteesi eteenpäin.



 



Kannattaa vielä kokeilla kiisseli67:n ohjeiden mukaan josko noita yhteystietoja sattuisi vielä löytymään siitä Nokian puhelimesta. Pidetään ainakin peukkuja pystyssä.


Vastaa