Tilasin telialta yhden liittymän netissä, minkä peruutin parin päivän jälkeen käymällä telian pisteellä. Tilasin siinä kaksi erillistä liittymää (kännykälle ja reitittimelle) ja sain molempiin sim kortit heti vaikka kännykän numeronsiirto tapahtuu myöhemmin. Sain tänään silti kolmannen sim kortin ja mietin, että oliko tämä se minkä tilasin ekan kerran ja jos on niin laskutetaanko minua sim kortin postituksesta? Samalla kun katson omateliasta liittymiä niin näen vain reitittimen liittymän. Näenkö tämän toisen eli kännykän liittymän sivuiltani sitten, kun numeronsiirto on tapahtunut?
@JoonaILO@ kirjoitti:
Tilasin telialta yhden liittymän netissä, minkä peruutin parin päivän jälkeen käymällä telian pisteellä. Tilasin siinä kaksi erillistä liittymää (kännykälle ja reitittimelle) ja sain molempiin sim kortit heti vaikka kännykän numeronsiirto tapahtuu myöhemmin. Sain tänään silti kolmannen sim kortin ja mietin, että oliko tämä se minkä tilasin ekan kerran ja jos on niin laskutetaanko minua sim kortin postituksesta? Samalla kun katson omateliasta liittymiä niin näen vain reitittimen liittymän. Näenkö tämän toisen eli kännykän liittymän sivuiltani sitten, kun numeronsiirto on tapahtunut?
Hei ja tervetuloa Yhteisöön!
Ymmärsinkö oikein, että tilasit aluksi liittymän netistä, mutta asioit Telian pisteellä, jossa sitten tuo peruutettiin. Todennäköisesti tuon peruutetun SIM-kortti ehti lähteä toimitukseen ja nyt saapua kotiisi. Kortin postitus on yleensä todella nopeaa ja ne ehtivät lähteä todella vikkelästi liikkeelle.
Sitten avasit kaksi liittymää tuolla pisteellä ja sait simmit heti matkaasi.
Koska mobiilinetti on heti avattu, niin se on jo käytettävissäsi.
Puhelinliittymä lähtee käyttöön sitten kun numeronsiirto tapahtuu. Uskoisin, että se myös sitten ilmestyy Omille Sivuille. En nyt aivan varma ole, mutta uskoisin sen näkyvän viesitkeskus/sopimukset paikassa sopimuksena tms.
Jos olet tilannut jotain netissä, niin on 14pv peruuttamisoikeus. Operaattorilla on oikeus laskuttaa mahdollisesta käytöstä tuolta ajalta, jos olet ottanut liittymän käyttöön, pl. jos olette jotain muuta sopineet tai on ollut veloitukseton kokeiluaika/tyytyväisyystakuu. Et nyt ilmeisesti ehtinyt ottaa tuota jo peruuttamaasi liittymää käyttöön, joten siitä ei pitäisi kuluja syntyä.
Ylimääräistä SIM-korttia voit pitää varalla, jos jostain syystä hukkaisit tai käytössä oleva kortti vaurioituisi. Omilta sivuilta pystyt kätevästi aktivoimaan minkä tahansa Telian kortin hetkessä haluamaasi liittymään, kunhan säästät sen kehyksen, jossa on SIM-kortin tunnisteluku, jota se sivu sitten pyytää. Telialla ainakin toistaiseksi SIM-kortin vaihto on myös veloituksetonta.
@Purnipsi@ kirjoitti:
@JoonaILO@ kirjoitti:Tilasin telialta yhden liittymän netissä, minkä peruutin parin päivän jälkeen käymällä telian pisteellä. Tilasin siinä kaksi erillistä liittymää (kännykälle ja reitittimelle) ja sain molempiin sim kortit heti vaikka kännykän numeronsiirto tapahtuu myöhemmin. Sain tänään silti kolmannen sim kortin ja mietin, että oliko tämä se minkä tilasin ekan kerran ja jos on niin laskutetaanko minua sim kortin postituksesta? Samalla kun katson omateliasta liittymiä niin näen vain reitittimen liittymän. Näenkö tämän toisen eli kännykän liittymän sivuiltani sitten, kun numeronsiirto on tapahtunut?
Hei ja tervetuloa Yhteisöön!
Ymmärsinkö oikein, että tilasit aluksi liittymän netistä, mutta asioit Telian pisteellä, jossa sitten tuo peruutettiin. Todennäköisesti tuon peruutetun SIM-kortti ehti lähteä toimitukseen ja nyt saapua kotiisi. Kortin postitus on yleensä todella nopeaa ja ne ehtivät lähteä todella vikkelästi liikkeelle.
Sitten avasit kaksi liittymää tuolla pisteellä ja sait simmit heti matkaasi.
Koska mobiilinetti on heti avattu, niin se on jo käytettävissäsi.
Puhelinliittymä lähtee käyttöön sitten kun numeronsiirto tapahtuu. Uskoisin, että se myös sitten ilmestyy Omille Sivuille. En nyt aivan varma ole, mutta uskoisin sen näkyvän viesitkeskus/sopimukset paikassa sopimuksena tms.
Jos olet tilannut jotain netissä, niin on 14pv peruuttamisoikeus. Operaattorilla on oikeus laskuttaa mahdollisesta käytöstä tuolta ajalta, jos olet ottanut liittymän käyttöön, pl. jos olette jotain muuta sopineet tai on ollut veloitukseton kokeiluaika/tyytyväisyystakuu. Et nyt ilmeisesti ehtinyt ottaa tuota jo peruuttamaasi liittymää käyttöön, joten siitä ei pitäisi kuluja syntyä.
Ylimääräistä SIM-korttia voit pitää varalla, jos jostain syystä hukkaisit tai käytössä oleva kortti vaurioituisi. Omilta sivuilta pystyt kätevästi aktivoimaan minkä tahansa Telian kortin hetkessä haluamaasi liittymään, kunhan säästät sen kehyksen, jossa on SIM-kortin tunnisteluku, jota se sivu sitten pyytää. Telialla ainakin toistaiseksi SIM-kortin vaihto on myös veloituksetonta.
Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Sain tällä vastaukset kaikkiin kysymyksiini!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.