Skip to main content

ZTE MF910 sim lukituksen poisto sopimuksen loputtua.

  • August 2, 2016
  • 8 kommenttia
  • 167 katselukertaa

Miten Sim lukitus poistetaan ZTE MF910 modeemista sopimuksen päättymisen jälkeen? Mistä saa purkukoodin? Voisi myydä modeemin eteenpäin sim vapaana.

8 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • August 2, 2016

@Forummarinum kirjoitti:

Miten Sim lukitus poistetaan ZTE MF910 modeemista sopimuksen päättymisen jälkeen? Mistä saa purkukoodin? Voisi myydä modeemin eteenpäin sim vapaana.


Kannattaa olla asian tiimoilta yhteydessä suoraan asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät täältä:

https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • August 2, 2016

Veikkaan, ettei ole sim-lukittu vaan: Toimii kaikkien Suomalaisten operaattoreiden SIM-korteilla. Esiasennettuna Soneran asetukset.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • August 3, 2016

@PasiS kirjoitti:

Veikkaan, ettei ole sim-lukittu vaan: Toimii kaikkien Suomalaisten operaattoreiden SIM-korteilla. Esiasennettuna Soneran asetukset.


Katsoin tuolta Sonera Kaupasta ja näyttäisi olevan verkkolukittu :smileytongue:

Joten @Forummarinum kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse tai Omien Sivujen kautta

 

ZTE MF910 -laitteen tekniset tiedot


PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • August 3, 2016

Ton toisen MF910-ketjun mukaan ei ole sim-lukittu. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun verkkokaupan tiedoissa virheitä.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • August 3, 2016

@PasiS kirjoitti:

Ton toisen MF910-ketjun mukaan ei ole sim-lukittu. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun verkkokaupan tiedoissa virheitä.


Tälläistä olen kuullut. Sivulla on selvä painovirhe :D

 

Soneran kannattaisi panostaa kuten täällä:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/33336/fchfm/ZTE-MF910-3G-4G-modeemi-ja-WiFi-reititin-Sonera


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • August 5, 2016

Sopimuksen tehdessä, myyjä ilmoitti laitteen olevan lukittu sopimuskauden. Sim? Verkko? Ei eritellyt. Myynnin yhteydessä on tietysti operaattorin parempi olla ilmoittamatta lukituksen tyyppiä. Sim lukituksen voi tietääkseni poistaa laitteesta itse muutamilla ohjelmilla? Nyt omistan laitteen, jota ei voi käyttää muilla operaattoreilla. Oletin ja odotin alkuperäisen operaattorin kertovan miten lukitus poistetaan laitteesta sopimuksen päättymisen jälkeen. Operaattorilla on tiedossa sp-osoite / puhelinnumero. Tietysti on huonoa kun maksava asiakas ei ole tyytyväinen palveluun / yhteyksiin laitteella.


PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • August 5, 2016

@Forummarinum kirjoitti:

Sopimuksen tehdessä, myyjä ilmoitti laitteen olevan lukittu sopimuskauden. Sim? Verkko? Ei eritellyt. Myynnin yhteydessä on tietysti operaattorin parempi olla ilmoittamatta lukituksen tyyppiä. Sim lukituksen voi tietääkseni poistaa laitteesta itse muutamilla ohjelmilla? Nyt omistan laitteen, jota ei voi käyttää muilla operaattoreilla. Oletin ja odotin alkuperäisen operaattorin kertovan miten lukitus poistetaan laitteesta sopimuksen päättymisen jälkeen. Operaattorilla on tiedossa sp-osoite / puhelinnumero. Tietysti on huonoa kun maksava asiakas ei ole tyytyväinen palveluun / yhteyksiin laitteella.


Ei sen edelleenkään pitäisi olla mitenkään lukittu vaan myyjälläkin varmaan ollut tuo virheellinen tieto. Mikään operaattori ei ole enää muutamaan vuoteen myynyt lukittuja laitteita.


NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • August 8, 2016

Kiitokset kaikille tarkkaavaisille klaanilaisille! Siinä oli tosiaan painovirhe verkkokaupassa ja tuosta laitettu korjauspyyntö eteenpäin. Totuus on kuitenkin se, että näitä reitittimiä ei ole verkkolukittu. Voi siis käyttää kaikkien operaattoreiden sim-korteilla.