Miten Sim lukitus poistetaan ZTE MF910 modeemista sopimuksen päättymisen jälkeen? Mistä saa purkukoodin? Voisi myydä modeemin eteenpäin sim vapaana.
@Forummarinum kirjoitti:
Miten Sim lukitus poistetaan ZTE MF910 modeemista sopimuksen päättymisen jälkeen? Mistä saa purkukoodin? Voisi myydä modeemin eteenpäin sim vapaana.
Kannattaa olla asian tiimoilta yhteydessä suoraan asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät täältä:
https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta
Veikkaan, ettei ole sim-lukittu vaan: Toimii kaikkien Suomalaisten operaattoreiden SIM-korteilla. Esiasennettuna Soneran asetukset.
@PasiS kirjoitti:Veikkaan, ettei ole sim-lukittu vaan: Toimii kaikkien Suomalaisten operaattoreiden SIM-korteilla. Esiasennettuna Soneran asetukset.
Katsoin tuolta Sonera Kaupasta ja näyttäisi olevan verkkolukittu :smileytongue:
Joten @Forummarinum kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse tai Omien Sivujen kautta
Ton toisen MF910-ketjun mukaan ei ole sim-lukittu. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun verkkokaupan tiedoissa virheitä.
@PasiS kirjoitti:Ton toisen MF910-ketjun mukaan ei ole sim-lukittu. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun verkkokaupan tiedoissa virheitä.
Tälläistä olen kuullut. Sivulla on selvä painovirhe :D
Soneran kannattaisi panostaa kuten täällä:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/33336/fchfm/ZTE-MF910-3G-4G-modeemi-ja-WiFi-reititin-Sonera
Sopimuksen tehdessä, myyjä ilmoitti laitteen olevan lukittu sopimuskauden. Sim? Verkko? Ei eritellyt. Myynnin yhteydessä on tietysti operaattorin parempi olla ilmoittamatta lukituksen tyyppiä. Sim lukituksen voi tietääkseni poistaa laitteesta itse muutamilla ohjelmilla? Nyt omistan laitteen, jota ei voi käyttää muilla operaattoreilla. Oletin ja odotin alkuperäisen operaattorin kertovan miten lukitus poistetaan laitteesta sopimuksen päättymisen jälkeen. Operaattorilla on tiedossa sp-osoite / puhelinnumero. Tietysti on huonoa kun maksava asiakas ei ole tyytyväinen palveluun / yhteyksiin laitteella.
@Forummarinum kirjoitti:
Sopimuksen tehdessä, myyjä ilmoitti laitteen olevan lukittu sopimuskauden. Sim? Verkko? Ei eritellyt. Myynnin yhteydessä on tietysti operaattorin parempi olla ilmoittamatta lukituksen tyyppiä. Sim lukituksen voi tietääkseni poistaa laitteesta itse muutamilla ohjelmilla? Nyt omistan laitteen, jota ei voi käyttää muilla operaattoreilla. Oletin ja odotin alkuperäisen operaattorin kertovan miten lukitus poistetaan laitteesta sopimuksen päättymisen jälkeen. Operaattorilla on tiedossa sp-osoite / puhelinnumero. Tietysti on huonoa kun maksava asiakas ei ole tyytyväinen palveluun / yhteyksiin laitteella.
Ei sen edelleenkään pitäisi olla mitenkään lukittu vaan myyjälläkin varmaan ollut tuo virheellinen tieto. Mikään operaattori ei ole enää muutamaan vuoteen myynyt lukittuja laitteita.
Kiitokset kaikille tarkkaavaisille klaanilaisille! Siinä oli tosiaan painovirhe verkkokaupassa ja tuosta laitettu korjauspyyntö eteenpäin. Totuus on kuitenkin se, että näitä reitittimiä ei ole verkkolukittu. Voi siis käyttää kaikkien operaattoreiden sim-korteilla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.