@Raspek kirjoitti:Hei!
Mitähän palveluja kyseinen firma tarjoaa? Palvelumaksuja on tullut puhelinlaskuuni 3kk edestä, n.8e/kk.
Liittymä on kodin nettikäytössä. Mitään sopimusta ei pitäisi olla tehty. Asiakaspalvelun numero löytyy mutta kukaan ei vastaa. Mitä kautta palvelun voi sulkea?
Hei @Raspek ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Mukavaa, että löysit tänne. Täältä usein löytää vastauksia asiakkaita eniten puhuttaviin kysymyksiin ja pääsee lukemaan esimerkiksi laite-esittelyjä sekä muita artikkeleja.
Googlen hakutulosten perusteella tuo C.F.M content for näyttäisi olevan jonkinlainen pelipalvelu. Suosittelen asettamaan liittymälle palvelueston päälle, joka rajoittaa tällaisten palveluiden käytön ja maksamisen. Lista käytettävissä olevista estopalveluista löytyy Telia.fi Asiakastuki-sivustolta. Estojen asettaminen onnistuu Minun Teliasta:
- Klikkaa Liittymäni ja palveluni.
- Klikkaa liittymää, jonka estoja ja rajoituksia haluat muokata.
- Klikkaa Lisäpalvelusi.
- Klikkaa Rajoitukset-otsikon alta kohtaa Estot ja rajoitukset.
Ensiapuna käy kytkemässä liittymään palveluviestirajoitus palveluesto (vahvin) sekä palvelunumerorajoitus palveluesto (vahvin).
Omat Sivut → Minun Telia → Liittymäni ja palveluni → nettiliittymäsi puhelinnumero → Lisäpalvelusi → Rajotukset, Estot ja rajoitukset, muokkaa → käännä molemmat palveluestot päälle ja klikkaa sivun alareunasta lähetä tilaus.
Tämän jälkeen ota yhteys asiakaspalveluun ylimääräisten maksujen reklamoimiseksi.
Muistutuksena kaikille, että mobiililaajakaistat ovat täysverisiä matkapuhelinliittymiä. Niihinkin tulee asettaa palveluestot siinä missä kännyköidenkin liittymiin.
Hei!
Kiitos vastauksesta! Hienoa että täältä saa asiantuntevaa tietoa, tukea ja ohjeita.