Hei. Tuskin on mikään virus. Tuo Capamobile on ollut rahastamassa Suomalaisia jo kymmenisen vuotta. Voi yrittää neuvotella Chapamobilen kanssa, mitätöivätkä alaikäisen tekemän tilauksen.
Vastaisuudessa kannattaa kytkeä liittymään vähintään aikuisviihde- ja ajanviete-estot (P3) ja se onnistuu Telian itsepalvelusta. Tuo estää mahdolliset uudet laskutusyrityksetkin.
Hei @jenskilei ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Tuossa @Purnipsi jo hyvin avasikin aihetta. Täältä kuluttajaneuvonnasta voi saada myös vinkkiä miten asiaa hoitaa : https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/lapsi-kuluttajana/markkinointikeinot/
tyttäreni oli tilannut vahingossa chapamobilen kauttajotain 17115 miten perun sen?
Edit: muokattu otsikkoa osuvammaksi
miten perun tilauksen chapamobile 17115?
Edit: siirretty osuvaan ketjuun
Moikka @Nellukka1234 ja tervetuloa Yhteisöön! Palveluntarjoajan kautta saat selvitettyä tuon, tässä sinulle Chapamobilen sähköpostiosoite: fi@mobisupport.net. Tuolla on suomenkielinen asiakaspalvelu, josta voit tuosta kysellä enemmän, kun kyse heidän palvelusta.
@Nellukka1234@ kirjoitti:
miten perun tilauksen chapamobile 17115?
Edit: siirretty osuvaan ketjuun
Ei välttämättä tarvitse perua, jos otat palveluestot liittymääm, loppuvat myös mahdolliset tulevat veloitukset. Saattaa tulla vain jokin virheviesti, että estoasetukset estävät palvelun käytön tms. Se nyt ensiksi päälle. Asetus löytyy kun menet telia.fi kautta hallinnoimaan liittymää.