Skip to main content

Moi



 



Ostin eilen Chromecastin ja yritin peilata iPhoneltani Telia TV:n kuvaa Samsungin telkkariini, mutta ei toiminut. Sain kyllä yhteyden itse Chromecastiin (Telia TV -sovelluksen etusivulta), mutta kun jotain live-kuvaa yritti peilata telkkariin, tuli virheilmoitus:



 



”Tuli odottamaton virhe. Tarkista laitteesi internet-yhteys ja yritä lähetystä uudelleen.



(Virhekoodi: Cv19:81092)”





 





Edit EssiJn: Kuva upotettu



Samanaikaisesti muiden sovellusten kuvan peilaaminen onnistui (Areena, Katsomo,k Ruutu, DNA TV).



 



Telia TV -sovelluksen uudelleen asentaminen ei auttanut, vaan sama jatkui myös tänään.



 



Viikkoa aiemmin sain peilattua kuvan vamhempieni luona, kun leikkimielessä koitin sitä yhden kanavan kohdalla. Missähän vika?


@Akute@  kirjoitti:


Täälläkin ollut sama ongelma koko kauden. Kaikki muu toimii, telia ei. Hinta ei ehkä ollut ihan kohdillaan pyhelinseurantaan. 






Onko sinulla myös käytössäsi television ulkoinen Chromecast jonka kautta koitat saada pelit castattua televisioosi? Tuleeko sinulle tuo sama virhekoodi, vai mihin katselu sinulla tyssää?


Ulkoinen ja sama virhekoodi. 


Olethan tarkistanut jo aiempien kommenttien kohdat, esim. ottanut VPN -palvelu pois päältä?

 

Paras ensinmäinen toimenpide on käynnistää kaikki verkon laitteet uudelleen ja yhdistää ne keskenään uudelleen samaan langattomaan verkkoon.

 

Onko Chromecast yhdistettynä reitittimen Wi-Fi verkkoon? Siinä tapauksessa on hyvä kokeilla myös taajuuden vaihtoa reitittimen asetuksista. Lisätietoa verkon taajuuden vaihtamisesta täältä.

 

Toivottavasti näillä ratkeaa, mutta jatketaan toki tarvittaessa!

 



@HenriLie@  kirjoitti:

Olethan tarkistanut jo aiempien kommenttien kohdat, esim. ottanut VPN -palvelu pois päältä?

 

Paras ensinmäinen toimenpide on käynnistää kaikki verkon laitteet uudelleen ja yhdistää ne keskenään uudelleen samaan langattomaan verkkoon.

 

Onko Chromecast yhdistettynä reitittimen Wi-Fi verkkoon? Siinä tapauksessa on hyvä kokeilla myös taajuuden vaihtoa reitittimen asetuksista. Lisätietoa verkon taajuuden vaihtamisesta täältä.

 

Toivottavasti näillä ratkeaa, mutta jatketaan toki tarvittaessa!

 


Olen tätä aiemminkin kysellyt, mutta jos "kaikki muut" paitsi Telia TV toimii, miksi "Asiantuntija" kehottaa vaihtelemaan taajuuksia? Pahimmillaan tuolla saattaa saada verkon huonompaan kuntoon ja kohta ei toimi ne muutkaan palvelut. Ja muutenkin, jos muut palvelut toimivat, mitä taajuuden vaihtamisella olisi tarkoitus saavuttaa?


Vastaa