Koitan Norjassa katsoa Katsomosta ohjelmia.. Freedome on päällä ja lokaation oon laittanut Suomeen. Ohjelmia katsellessa ruutu on mustana ja äänet poissa.
Mitä teen väärin? Toimi ihan normaalisti tutustumiskuukauden aikana.
Koitan Norjassa katsoa Katsomosta ohjelmia.. Freedome on päällä ja lokaation oon laittanut Suomeen. Ohjelmia katsellessa ruutu on mustana ja äänet poissa.
Mitä teen väärin? Toimi ihan normaalisti tutustumiskuukauden aikana.
@iiaeiia kirjoitti:
Koitan Norjassa katsoa Katsomosta ohjelmia.. Freedome on päällä ja lokaation oon laittanut Suomeen. Ohjelmia katsellessa ruutu on mustana ja äänet poissa.
Mitä teen väärin? Toimi ihan normaalisti tutustumiskuukauden aikana.
En tiedä katsomosta, mutta monissa muissa suoratoistopalveluissa näitä vpn:n palvelinten käyttämiä ip osoiteitta on nykyään alettu blokkaamaan..
Oletko kokeillut eri selaimella? Myös jotkin adblockerit voi estää suoratoistopalveluiden käytön, varsinkin mainosrahoitteisten. Onko sellaisia käytössä?
Hei @iiaeiia ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Katsomon sivuilla sanotaan :
Kaikkia MTV Katsomon ohjelmia eli sisältöjä ei voi katsoa ulkomailta, koska sopimukset sisällönhaltijoiden (tuotantoyhtiöt yms.) kanssa rajoittavat oikeutemme esittää sisältöjä ainoastaan Suomessa.
Poikkeuksena sääntöön, uutislähetyksemme ovat pääsääntöisesti katsottavissa myös ulkomailla.
Kokeile näkyykö uutislähetykset, jos eivät nekään niin onkohan Freedomen tilaus mennyt umpeen vai onko todella vielä aktiivinen?
Tosiaan jotkin palveluntarjoajat saattavat estää VPN:n käytön, estämällä liikenteen juuri tuon VPN:n IP-osoitteesta. En tiedä, ovatko kotimaiset toimijat siihen ryhtyneet.
Kannattaa myös varmistaa, että selaimen mahdolliset mainonnanestolisäosat, yksityisyyslisäosat tms. ovat poissa käytöstä tolla katsomon sivulla. Joskus ne estävät palvelulle tarpeellisten asioiden toiminnan. Kannattaa myos kokeilla yksityisen selailun tilaa (incognito mode) , sillä silloin ei ladata välimuistista mitään eikä myöskään evästeitä, jos niissä on jokin mennyt vinoon.
Katsomo myös vaatii nykyään tunnuksen ja sisäänkirjautumisen. Olethan siis luonut katsomoon tunnuksen ja kirjautunut sisään?
Oletko kokeillut toista selainta, Firefox, Chrome, Microsoft Edge nyt esimerkiksi jos ja kun noista jokin käytössäsi on?
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.