Skip to main content

Freedomen asennus iPadiin iOS 12.5.7 ei onnistu. Menen tilauksiin ja valitsen Telian, mutta kirjautumisikkunassa kirjautumisen jälkeen menee tilaan ”Sivu vanhentunut”. Kehottaa yrittämään uudelleen, mutta aina sama juttu.

Uudemmassa iPhonessa onnistui. Kuitenkin pitäisi kerrotun mukaan olla tuettu myös tuossa vanhemmassa käyttiksessä.

Aspa ei äsken osannut auttaa.

Apuja?

Oletko kerennyt kokeilla sovelluksen uudelleenasennusta? Ongelma selvästi rajautuu laitekohtaiseksi, joten olisi tärkeää kokeilla laitteella kaikki mahdolliset korjaustoimenpiteet. Käyttöjärjestelmän puolesta sovelluksen kyllä tulisi toimia, koska sovellus tukee 11 ja uudempia iOS -järjestelmiä.

Voihan ongelma olla myös käyttöoikeudessa. Oliko sinulla yhden vai ueamman laitteen Freedome tilaus? Jos tilaus on vain yhdelle ja se on jo käytössä puhelimella, ei tietysti iPad -laitteella Freedome toimisi.


Vastaa