Skip to main content

Hinnanmuutos tiedottamatta

  • November 12, 2025
  • 9 kommenttia
  • 161 katselukertaa

Telia nosti Mtv+ & Netflix paketin hintaa 1.10.2025. Tietenkin ymmärrettävää, kun kaikki nousee, mutta olemassa oleville paketin tilaajille olisi ollut hyvä ilmoittaa asiasta etukäteen. Nyt asian näkee vain laskutuksesta.

9 kommenttia

Satapuu
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Irkkaaja
  • November 12, 2025

Oletko varma ettei olisi kaksi laskutus kuukautta samalla laskulla. Tarkin nimittäin meidän laskut. Laskulla laskutetaan kahta kuukautta. Jos sitten vielä loppuu halvempi katselukausi normaaliksi niin siitä tulee se korkeampi maksu niin oli meillä ainakin. Katsopa tarkemmin laskun pdf tiedosto niin selviää asia. 


Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • November 12, 2025

Telia nosti Mtv+ & Netflix paketin hintaa 1.10.2025. Tietenkin ymmärrettävää, kun kaikki nousee, mutta olemassa oleville paketin tilaajille olisi ollut hyvä ilmoittaa asiasta etukäteen. Nyt asian näkee vain laskutuksesta.

Tästä hinnan nostosta on infottu asiakkaitamme viikoilla 33 - 34 joko kirjeitse tai sähköpostitse. Asiasta on siis kyllä infottu, mutta huolestuttaa jos et ole viestiä saanut. Oletko tarkistanut onko asiakastietosi ajantasalla Minun Teliassa? 


  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • November 12, 2025

En ole saanut edelleenkään tietoa hinnan muutoksesta etukäteen. Omalla laskulla olemassa oleeseen tilaukseen hintamuutos on tehty 7.10. alkaen, ei kuukauden alussa.


Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • November 12, 2025

En ole saanut edelleenkään tietoa hinnan muutoksesta etukäteen. Omalla laskulla olemassa oleeseen tilaukseen hintamuutos on tehty 7.10. alkaen, ei kuukauden alussa.

Olisitko tästä yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voisimme meidän puolelta myös tarkistaa sekä korjata asian jatkoakin ajatellen.
Chat-asiakaspalvelu on paikalla 24/7 ja kirjautumalla Telian siviustolle tai voit jättää meille viestin, niin olemme sinuun yhteydessä. 


  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • November 12, 2025

Olen ollut jo, mutta eivät tee mitään.


  • Morsettaja
  • November 16, 2025

Olen ollut jo, mutta eivät tee mitään.

Mitä pitäisi mielestäsi tehdä ? 


  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • November 16, 2025

Edes ilmoittaa etukäteen hinnanmuutoksista. Olin yhteydessä asiakaspalveluun oman liittymän tarjouksen loppuessa. Siihen sain uuden tarjouksen. Samassa yhteydessä tästä palvelupaketin hintamuutoksesta ei myöskään ollut puhetta. Telian hintamuutokset näkee jälkikäteen laskusta, se se on asikaspalvelua.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 16, 2025

Olen ollut jo, mutta eivät tee mitään.

Tarkistivatko kuitenkin että sähköpostiosoitteesi on oikein? Tämä yleensä tehdään jos asiakas kertoo ettei ole saanut meiltä lähetettyä asiakastiedotetta. Ainakin jatkoa ajatellen tämä olisi mielestäni hyvä tarkistaa. 

Ja mitä tulee hintamuutoksen ajankohtaan niin tuossa asiakaskirjeessä (joka jostain syystä ei nyt ole sinua tavoittanut) mainitaan seuraavasti: “Teemme muutoksen porrastetusti, jolloin asiakasetuhinta muuttuu viikon 40-41 aikana (1.10.–10.10.2025)”.


  • Morsettaja
  • November 16, 2025

Edes ilmoittaa etukäteen hinnanmuutoksista. Olin yhteydessä asiakaspalveluun oman liittymän tarjouksen loppuessa. Siihen sain uuden tarjouksen. Samassa yhteydessä tästä palvelupaketin hintamuutoksesta ei myöskään ollut puhetta. Telian hintamuutokset näkee jälkikäteen laskusta, se se on asikaspalvelua

HHankalaa ilmoittaa enää etukäteen kun tilanne on jo ohi.