Ratkaistu

Katsomo + katsominen ei onnistu

  • 15 January 2024
  • 7 kommenttia
  • 131 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Tuoreena Telia Play käyttäjänä törmäsin ongelmaan MTV Katsomo + palvelun kanssa. En saaa sitä auki, vaan jos yritän katsoa jotain + palveluun kuuluvaa ohjelmaa, tarjotaan maksullisen palvelun tilaamista. Minulla on kuitenkin voimassa oleva tilaus, jonka saan hyvin toimimaan tietokoneella. Boxista en löydä paikkaa, johon voisi antaa käyttäjätunnuksen ja salasanan. Varmaan tähän on helppo ratkaisu olemassa, jota en vain älyä.

icon

Ratkaisu jäseneltä KaPetri 16 January 2024, 15:17

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Tuoreena Telia Play käyttäjänä törmäsin ongelmaan MTV Katsomo + palvelun kanssa. En saaa sitä auki, vaan jos yritän katsoa jotain + palveluun kuuluvaa ohjelmaa, tarjotaan maksullisen palvelun tilaamista. Minulla on kuitenkin voimassa oleva tilaus, jonka saan hyvin toimimaan tietokoneella. Boxista en löydä paikkaa, johon voisi antaa käyttäjätunnuksen ja salasanan. Varmaan tähän on helppo ratkaisu olemassa, jota en vain älyä.

Kokeiletko @TimoMOJ Katsomoa katsella meidän DV8919 -boksilla? Jos katselet boksilla niin aloitatko katselua suoraan päävalikosta vai siirrytkö ensin sovellukset -valikosta Katsomo-sovellukseen? 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Tuoreena Telia Play käyttäjänä törmäsin ongelmaan MTV Katsomo + palvelun kanssa. En saaa sitä auki, vaan jos yritän katsoa jotain + palveluun kuuluvaa ohjelmaa, tarjotaan maksullisen palvelun tilaamista. Minulla on kuitenkin voimassa oleva tilaus, jonka saan hyvin toimimaan tietokoneella. Boxista en löydä paikkaa, johon voisi antaa käyttäjätunnuksen ja salasanan. Varmaan tähän on helppo ratkaisu olemassa, jota en vain älyä.

Kokeiletko @TimoMOJ Katsomoa katsella meidän DV8919 -boksilla? Jos katselet boksilla niin aloitatko katselua suoraan päävalikosta vai siirrytkö ensin sovellukset -valikosta Katsomo-sovellukseen? 

Suoraan päävalikosta. Eipä ollut tullut mieleenkään katsoa sovellukset valikkoa, kun en ollut sellaista edes huomannut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Suoraan päävalikosta. Eipä ollut tullut mieleenkään katsoa sovellukset valikkoa, kun en ollut sellaista edes huomannut.

Ehditkö jo testaamaan sovelluksen kautta ja pääsitkö katsomaan tilaukseesi koskevaa sisältöä?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Suoraan päävalikosta. Eipä ollut tullut mieleenkään katsoa sovellukset valikkoa, kun en ollut sellaista edes huomannut.

Ehditkö jo testaamaan sovelluksen kautta ja pääsitkö katsomaan tilaukseesi koskevaa sisältöä?

Kokeilin sovelluksen kautta. Pientä hämminkiä oli ensin aktivointikoodin kanssa, mutta lopulta onnistui. Ehdin sen verran testatakin, että ainakin lastenlasten suosikki Muumilaakson tarinoita aukesi, eli iltapäivä on pelastettu. Satunnaisessa selailussa yritin avata jotain muuta ohjelmaa, mutta siihen tuli vaatimus kirjautumisesta uudestaan ja toisessa vaati aktivointia. Pidemmälle en ehtinyt, kun 2-vuotias heräsi päiväunilta ja halusi päästä katsomaan muumeja.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Kokeilin sovelluksen kautta. Pientä hämminkiä oli ensin aktivointikoodin kanssa, mutta lopulta onnistui. Ehdin sen verran testatakin, että ainakin lastenlasten suosikki Muumilaakson tarinoita aukesi, eli iltapäivä on pelastettu. Satunnaisessa selailussa yritin avata jotain muuta ohjelmaa, mutta siihen tuli vaatimus kirjautumisesta uudestaan ja toisessa vaati aktivointia. Pidemmälle en ehtinyt, kun 2-vuotias heräsi päiväunilta ja halusi päästä katsomaan muumeja.


Nyt täytyy kysyä että tilasitko kanavapaketin silloin kun se oli vielä C More -nimellä? Palveluhan täytyi käydä Minun Teliassa sitten “vaihtamassa/aktivoimassa” MTV Katsomo -palveluksi, jotta sen sai otettua uudella alustalla käyttöön. Katsomo+ -palvelulla pitäisi kyllä näkyä kaikki viihdesisältö. Urheilulähetykset näkyvät sitten Katsomo+ Urheilu -paketin kautta.

Kannattaa varmuuden vuoksi selvittää myös tuo tunnus jolla kirjauduit, jos perus sarjat ja muut eivät omalla tunnuksellasi näy vaikka ne onkin tilattu, on syy todennäköisesti sitten väärissä tunnuksissa.  ​​​​​​​

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Nyt täytyy kysyä että tilasitko kanavapaketin silloin kun se oli vielä C More -nimellä? Palveluhan täytyi käydä Minun Teliassa sitten “vaihtamassa/aktivoimassa” MTV Katsomo -palveluksi, jotta sen sai otettua uudella alustalla käyttöön. Katsomo+ -palvelulla pitäisi kyllä näkyä kaikki viihdesisältö. Urheilulähetykset näkyvät sitten Katsomo+ Urheilu -paketin kautta.

Kannattaa varmuuden vuoksi selvittää myös tuo tunnus jolla kirjauduit, jos perus sarjat ja muut eivät omalla tunnuksellasi näy vaikka ne onkin tilattu, on syy todennäköisesti sitten väärissä tunnuksissa.  ​​​​​​​

Olen vasta muutama viikko sitten alloittanut Kartsomo+ palvelun. Minulla on “Katsomo+ mainoksilla” ja se taitaakin selittää, että osassa sarjoja ym oleva Plus merkintä tarkoittaa, että ne eivät sisälly tilaukseen, vaan edellyttänee kalliimpaa “Ilman mainoksia” tilausta. Harvinaisen epäselvästi joka tapauksessa määritelty, mikä sisältyy ja mikä ei. Katsotaan sitten, onko tämä nykyinenkään hintansa väärtti. Urheilua en halua, joten siinä suhteessa Katsomo+ palveluissa on hienoa, että on valittavissa palvelu ilman urheilua. Aikaisemmin olen saanut ohjelmapakettien myyjät lopettamaan tyrkytyksen, kun olen sanonut, että voisin maksaa jopa enemmän paketista, jossa kaikki urheilu on suodatettu pois.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Minulla on “Katsomo+ mainoksilla” ja se taitaakin selittää, että osassa sarjoja ym oleva Plus merkintä tarkoittaa, että ne eivät sisälly tilaukseen, vaan edellyttänee kalliimpaa “Ilman mainoksia” tilausta. Harvinaisen epäselvästi joka tapauksessa määritelty, mikä sisältyy ja mikä ei. 

Paketit tosiaan hivenen eroavat toisistaan muutenkin kuin mainosten osalta. Tällä sivulla on eritelty mitä pakettiin kuuluu. Tuohon Katsomo+ mainoksilla -pakettiin ei sisälly BritBox- ja Hayu-sisällöt. Eli jotain sarjoja sieltä voi tosiaan puuttua vaikka paljon sarjoja ja leffoja onkin katsottavissa. 

Vastaa