Hei. Voi olla, että tämä kysymys kuuluisi Microsoftin sivustoille. Valitettavasti en saa sieltä apua, joten yritän tätä kautta saada lisätietoa asiaan:
- Kysyn tätä asiakkaan puolesta. Omin avuin ei selvinnyt.
- Asiakas (yrittäjä) on tilannut Microsoft -lisenssin suoraan Microsoftin sivustolta. Asiakkaalla ollut käytössä @pp.inet.fi -osoite, jota ei ole ottanut uudelleen käyttöön, kun palvelu muuttui maksulliseksi. Posti eikä viestit ole enää käytössä. Kyseinen @pp.inet.fi -osoite on määritelty Microsoftin hallintaan. Nyt ei saa näkyviin tilaustietoja hallinnasta ja irtisanomaan tilausta. Tarve olisi irtisanoa kyseinen Microsoftin lisenssi, kun yritystoiminta päättyy.
- Asiakkaalle annettu neuvo Microsoftilta, että tulisi soittaa Microsoftille USA:han, tätä kautta pitäisi yrittää tilaus irtisanoa. Tämä on melko hankalaa. Yrittänyt, mutta ei ole onnistunut.
- Kysynkin, kun kyseessä on yritysasiakas. Onko Suomessa Microsoftilla puhelinnumeroa, sähköpostia/chattia, jota kautta saisi irtisanottua tilauksen? Tai muuta Microsoftin yhteystietoa. Kun Microsoftin hallinnan kautta ei irtisanominen onnistu. Microsoftilla toki vaativat toki asiakkaan todentamisen, että tilauksen voi peruuttaa.
- Voisiko Telian asiantuntija täällä auttaa asian suhteen, kuinka edetä? Kiitos etukäteen.