Minun Telia Android-sovellus ei toimi

  • 8 November 2023
  • 10 kommenttia
  • 220 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

2.11. päivityksen jälkeen Minun Telia Android-sovellus ei ole toiminut. Yhteysnopeus ja saldotiedot näkyvät nollina.


10 kommenttia

Käyttäjätaso 7

2.11. päivityksen jälkeen Minun Telia Android-sovellus ei ole toiminut. Yhteysnopeus ja saldotiedot näkyvät nollina.

Hmmm…

Myös tietokoneella Minun Teliasta puuttuu kaikki liittymän käyttötiedot , ainakin minulla.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Minulla näkyy ainakin tietokoneella normaalisti tiedot ( selaimena edge jos tällä vaikutusta).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Samanlailla on ollut selaimen kautta, itsellä saldo väärin ja nopeudet sekä Minun Telia sovelluksessa että Minun Telia omilla sivuilla selaimessa. Häiriö taisi olla Telialla tiedossa 😉

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Samanlailla on ollut selaimen kautta, itsellä saldo väärin ja nopeudet sekä Minun Telia sovelluksessa että Minun Telia omilla sivuilla selaimessa. Häiriö taisi olla Telialla tiedossa 😉

Tässä on nämä nopeudet selaimessa kirjautuneena Minun Teliaan 😂

Vaikka tänäänkin olen ollut kännykällä netissä koko ajan :

 

Käyttäjätaso 7

Tarkistin myös mobiiliappilla liittymäni tiedot ja saldoerittely antaa vain virheilmoituksen. Tietokoneella käyttötiedot ja saldot puuttuu ihan kokonaan.

Olen saanut peräkkäin useamman ilmaisen kuukauden aktiivisuudesta täällä Yhteisössä ja aiemmin liittymälläni näkyi siirrettyjä maksuja. No muistelen , että kuuden kuukauden päästä joka tapauksessa tulee lasku , vaikka veloitettavaa ei olisikaan. No laskua ei ole tullut , vaan nyt on liittymältä hävinny kaikki käyttötiedot.

Olisikohan syy noissa ilmaiskuukausissa , kun niitä on tullut peräkkäin jo aika monta??

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Tarkistin myös mobiiliappilla liittymäni tiedot ja saldoerittely antaa vain virheilmoituksen. Tietokoneella käyttötiedot ja saldot puuttuu ihan kokonaan.

Olen saanut peräkkäin useamman ilmaisen kuukauden aktiivisuudesta täällä Yhteisössä ja aiemmin liittymälläni näkyi siirrettyjä maksuja. No muistelen , että kuuden kuukauden päästä joka tapauksessa tulee lasku , vaikka veloitettavaa ei olisikaan. No laskua ei ole tullut , vaan nyt on liittymältä hävinny kaikki käyttötiedot.

Olisikohan syy noissa ilmaiskuukausissa , kun niitä on tullut peräkkäin jo aika monta??

Ei oo kyse ilmaiskuukausista vaan joku yleinen häiriö 😉

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kyse on tosiaan korjauksen alla olevasta häiriöstä, jonka vuoksi mm. saldohaku ja nopeustiedot eivät näy osalla liittymistä oikein Minun Teliassa. 

Käyttäjätaso 7

Kyse on tosiaan korjauksen alla olevasta häiriöstä, jonka vuoksi mm. saldohaku ja nopeustiedot eivät näy osalla liittymistä oikein Minun Teliassa. 

Minulla näyttäisi taas toimivan sekä tietokoneella että mobiiliappilla.😉

Kunniamerkki +2

Sovellus ei edelleenkään ainakaan minulla näytä kotimaan datakulutusta saati sitten roamingin.

Kuinka monta kuukautta tällaisen korjaaminen voi kestää?

Kotimaan kulutuksella ei ole merkitystä, koska on rajaton, mutta EU-reissuilla olisi kiva tietää, missä mennään datamäärässä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Sovellus ei edelleenkään ainakaan minulla näytä kotimaan datakulutusta saati sitten roamingin.

Kuinka monta kuukautta tällaisen korjaaminen voi kestää?

Kotimaan kulutuksella ei ole merkitystä, koska on rajaton, mutta EU-reissuilla olisi kiva tietää, missä mennään datamäärässä.

Näin tosiaan on, että datakulutuksen korjaustyöt ovat valitettavasti yhä käynnissä. Kesälomat ja ulkomaanreissut pukkaa pian päälle, ja se fakta raksuttaa takaraivossamme. Tunnelin päässä näkyykin jo valoa, tämän hetkisen tietoni mukaan nimittäin tilanteen tulisi kyllä ehtiä korjaantumaan ennen varsinaista lomakautta! 

Vastaa