Minun Telia Android-sovellus ei toimi

  • 8 November 2023
  • 8 kommenttia
  • 160 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

2.11. päivityksen jälkeen Minun Telia Android-sovellus ei ole toiminut. Yhteysnopeus ja saldotiedot näkyvät nollina.


8 kommenttia

Käyttäjätaso 7

2.11. päivityksen jälkeen Minun Telia Android-sovellus ei ole toiminut. Yhteysnopeus ja saldotiedot näkyvät nollina.

Hmmm…

Myös tietokoneella Minun Teliasta puuttuu kaikki liittymän käyttötiedot , ainakin minulla.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Minulla näkyy ainakin tietokoneella normaalisti tiedot ( selaimena edge jos tällä vaikutusta).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Samanlailla on ollut selaimen kautta, itsellä saldo väärin ja nopeudet sekä Minun Telia sovelluksessa että Minun Telia omilla sivuilla selaimessa. Häiriö taisi olla Telialla tiedossa 😉

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Samanlailla on ollut selaimen kautta, itsellä saldo väärin ja nopeudet sekä Minun Telia sovelluksessa että Minun Telia omilla sivuilla selaimessa. Häiriö taisi olla Telialla tiedossa 😉

Tässä on nämä nopeudet selaimessa kirjautuneena Minun Teliaan 😂

Vaikka tänäänkin olen ollut kännykällä netissä koko ajan :

 

Käyttäjätaso 7

Tarkistin myös mobiiliappilla liittymäni tiedot ja saldoerittely antaa vain virheilmoituksen. Tietokoneella käyttötiedot ja saldot puuttuu ihan kokonaan.

Olen saanut peräkkäin useamman ilmaisen kuukauden aktiivisuudesta täällä Yhteisössä ja aiemmin liittymälläni näkyi siirrettyjä maksuja. No muistelen , että kuuden kuukauden päästä joka tapauksessa tulee lasku , vaikka veloitettavaa ei olisikaan. No laskua ei ole tullut , vaan nyt on liittymältä hävinny kaikki käyttötiedot.

Olisikohan syy noissa ilmaiskuukausissa , kun niitä on tullut peräkkäin jo aika monta??

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tarkistin myös mobiiliappilla liittymäni tiedot ja saldoerittely antaa vain virheilmoituksen. Tietokoneella käyttötiedot ja saldot puuttuu ihan kokonaan.

Olen saanut peräkkäin useamman ilmaisen kuukauden aktiivisuudesta täällä Yhteisössä ja aiemmin liittymälläni näkyi siirrettyjä maksuja. No muistelen , että kuuden kuukauden päästä joka tapauksessa tulee lasku , vaikka veloitettavaa ei olisikaan. No laskua ei ole tullut , vaan nyt on liittymältä hävinny kaikki käyttötiedot.

Olisikohan syy noissa ilmaiskuukausissa , kun niitä on tullut peräkkäin jo aika monta??

Ei oo kyse ilmaiskuukausista vaan joku yleinen häiriö 😉

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kyse on tosiaan korjauksen alla olevasta häiriöstä, jonka vuoksi mm. saldohaku ja nopeustiedot eivät näy osalla liittymistä oikein Minun Teliassa. 

Käyttäjätaso 7

Kyse on tosiaan korjauksen alla olevasta häiriöstä, jonka vuoksi mm. saldohaku ja nopeustiedot eivät näy osalla liittymistä oikein Minun Teliassa. 

Minulla näyttäisi taas toimivan sekä tietokoneella että mobiiliappilla.😉

Vastaa