Skip to main content

Minun Telia ei avaudu

  • April 29, 2021
  • 3 kommenttia
  • 79 katselukertaa

LasiPekka

Mikä mättää!

 

Vaimolla on Samsung tab (2019) ja hankittu viime lokakuussa.

Kaikki toimi vanhan operaattorin aikaan kunnolla, mutta Telialle siirtymisen jälkeen tunnistaituminen ja maksaminen tyssää, kun pitäs kuvata se härpäke, sitä härpäkettä ei vaan näy, vain neliö.

 

käytössä Teliaturva, aiemmin Elisaturva.

3 kommenttia

MinnaLN
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • April 30, 2021

@LasiPekka@  kirjoitti:

Mikä mättää!

 

Vaimolla on Samsung tab (2019) ja hankittu viime lokakuussa.

Kaikki toimi vanhan operaattorin aikaan kunnolla, mutta Telialle siirtymisen jälkeen tunnistaituminen ja maksaminen tyssää, kun pitäs kuvata se härpäke, sitä härpäkettä ei vaan näy, vain neliö.

 

käytössä Teliaturva, aiemmin Elisaturva.


Nyt en ihan saanut kiinni mikä ei toimi. Mistä sovelluksesta olikaan kyse?


LasiPekka
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • April 30, 2021

kysymys, miksi Minun Telia ei avaudu. 

Kun menee Minun Teliaan ja yrittää kirjautua, käyttäjätunnus OK ja kun painet salasanaa ja haluat tallennetun salasanan tulee ilmoitus käyttäjätunnus tai salasana virheellinen, tai vastaavaa, tämä siis sovelluksessa. Jos yrität kirjautua selaimella homma onnistuu. Sitten se laskun maksu, kaikki menee hyvin siihensaakka kun pitäisi hyväksyä maksu. QR (härpäke) ruutu josta pitäisi ottaa kuva on tyhjä. Nämä ongelmat tulivat operaattorin/turvaohjelman yhdeydessä.


HannaMarikaL
Telialainen
  • Telialainen
  • April 30, 2021

@LasiPekka@  kirjoitti:

kysymys, miksi Minun Telia ei avaudu. 

Kun menee Minun Teliaan ja yrittää kirjautua, käyttäjätunnus OK ja kun painet salasanaa ja haluat tallennetun salasanan tulee ilmoitus käyttäjätunnus tai salasana virheellinen, tai vastaavaa, tämä siis sovelluksessa. Jos yrität kirjautua selaimella homma onnistuu. Sitten se laskun maksu, kaikki menee hyvin siihensaakka kun pitäisi hyväksyä maksu. QR (härpäke) ruutu josta pitäisi ottaa kuva on tyhjä. Nämä ongelmat tulivat operaattorin/turvaohjelman yhdeydessä.


Testasimme kirjautumista Telia Tunnuksella Minun Telia -sovellukseen ja kirjautuminen onnistui normaalisti. Voisit kokeilla sovelluksen poistoa ja uudelleen asennusta, ja sen jälkeen kirjautua sinne sisään.

 

Mitä tulee laskujen maksuun Minun Teliassa, niin tällä hetkellä siellä on häiriö päällä, jonka vuoksi "Maksa lasku" -näppäin ei toimi. Kyseinen häiriö koskee sekä sovellusta että selainta. Kyseinen vika on meillä tiedossa ja korjauksessa.