Skip to main content

Outlook ongelmat

  • February 23, 2016
  • 4 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Käytän Outlookia sähköpostina. Tämä syystä, että se on käytettävissä myös offline-tilaisena ja lisäksi käytän monessa roolissa eri sähköpostipalvelimia ja osoitteita.

Soneran yhtyes toimii, mutta herjaa jatkuvasti "Palvelin ei salli yhteyttä"

disconnecting
    Protokolla:    IMAP
    Palvelin:    mail.inet.fi
    Portti:    143
    Virhekoodi:    0x800CCCD9

Asiat kuitenkin hoituvat, mutta tämä ilmoituksen toistelu harmittaa.

Asetukset olen tehnyt pilkulleen Soneran ohjeiden mukaan.

Tämä vika on välillä pois, mutta nyt on vaivannut taas useita viikkoja. Se näyttää olevan paikkariippumaton, joten linjaa ei voi syyttää. Sama yhteystyypin mukaan, langaton tai langallinen verkko, mobiilisti harvemmin.

 

4 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • February 23, 2016

@Saviahonen kirjoitti:

Käytän Outlookia sähköpostina. Tämä syystä, että se on käytettävissä myös offline-tilaisena ja lisäksi käytän monessa roolissa eri sähköpostipalvelimia ja osoitteita.

Soneran yhtyes toimii, mutta herjaa jatkuvasti "Palvelin ei salli yhteyttä"

disconnecting
    Protokolla:    IMAP
    Palvelin:    mail.inet.fi
    Portti:    143
    Virhekoodi:    0x800CCCD9

Asiat kuitenkin hoituvat, mutta tämä ilmoituksen toistelu harmittaa.

Asetukset olen tehnyt pilkulleen Soneran ohjeiden mukaan.

Tämä vika on välillä pois, mutta nyt on vaivannut taas useita viikkoja. Se näyttää olevan paikkariippumaton, joten linjaa ei voi syyttää. Sama yhteystyypin mukaan, langaton tai langallinen verkko, mobiilisti harvemmin.

 


Hei ja tervetuloa klaaniin!

 

 Tuo virhekoodi viittaa siihen, etttä päätelaitteesi ja sähköpostipalvelimen kellonajat käyvät eri tahtia. Tarkista siis aika- ja päivämääräasetukset päätelaitteestasi ja kokeile toistuuko ongelma.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • February 25, 2016

Kellon synkronointi vaidettu automaattiastukselle. Toimenpiteellä ei ole vaikutusta sähköpostin toimintaan. Virheilmoituksia satelee edelleen.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • March 2, 2016

Eikö asia kiinnosta Soneran henkilöstöä?


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • March 2, 2016

@Saviahonen kirjoitti:

Käytän Outlookia sähköpostina. Tämä syystä, että se on käytettävissä myös offline-tilaisena ja lisäksi käytän monessa roolissa eri sähköpostipalvelimia ja osoitteita.

Soneran yhtyes toimii, mutta herjaa jatkuvasti "Palvelin ei salli yhteyttä"

disconnecting
    Protokolla:    IMAP
    Palvelin:    mail.inet.fi
    Portti:    143
    Virhekoodi:    0x800CCCD9

Asiat kuitenkin hoituvat, mutta tämä ilmoituksen toistelu harmittaa.

Asetukset olen tehnyt pilkulleen Soneran ohjeiden mukaan.

Tämä vika on välillä pois, mutta nyt on vaivannut taas useita viikkoja. Se näyttää olevan paikkariippumaton, joten linjaa ei voi syyttää. Sama yhteystyypin mukaan, langaton tai langallinen verkko, mobiilisti harvemmin.

 


Hei Saviahonen! Microsoftin sivuilla on korjausohje tuolle virhekoodille Outlookissa :

http://www.solvusoft.com/fi/errors/suorituksenaikaiset-virheet/microsoft-corporation/microsoft-outlook/0x800cccd9-imap-connection-refused/

Se voi koskea kaikkia Windows versioita. Eli vika on Outlookissa tuon mukaan.