Skip to main content

Ei onnistu nettisivuillanne, eikä Android, eikä iPhone puhelimillakaan. Alla näytölle tulevat viestit.

 

Jos tilanne jatkuu eikä lataus onnistu myöhemminkään, suosittelen tekemään häiriöilmoituksen telia.fi -sivuston kautta. Näin päästään tarkemmin selvittämään millaisesta häiriöstä on kyse. 

Onko lukijoissa muita joilla olisi ollut tänään samankaltaisia ongelmia? 


Jos tilanne jatkuu eikä lataus onnistu myöhemminkään, suosittelen tekemään häiriöilmoituksen telia.fi -sivuston kautta. Näin päästään tarkemmin selvittämään millaisesta häiriöstä on kyse. 

Onko lukijoissa muita joilla olisi ollut tänään samankaltaisia ongelmia? 

Sama ongelma minulla siis Telia Prepaid sovellukseen kirjautuminen Android puhelimessa ei onnistu puhelinnumerolla ja salasanalla kuten ennen, tulee tämä :

 


Ei onnistunut häiriöilmoituksen tekokaan nettisivun kautta, kun olin yksittäisellä rekisteröidyllä prepaid-liittymällä käyttäjänä kirjautuneena. Häiriöilmoituksen tekeminen vaati vahvan tunnistautumisen eikä sitä ole prepaidissa. Tein sitten sen chatissa laskutusliittymän kautta. Ensi neuvo oli sovelluksen poistaminen ja uudelleenasennus mutta ei auttanut asiaa…

Edit. Nyt sain tehtyä vikailmoituksen nettisivun kautta kun olin yksittäisellä prepaid-liittymällä käyttäjänä kirjautuneena (siellä on eri salasana/liittymännumero kuin sovelluksessa jossa on prepaid perhe), hieman oli hakusessa mistä vikailmoitus tehdään mutta perille nyt meni kun tuli sähköpostiin vahvistus siitä.


Ihan samaa virhettä herjaa tännekin, mitä @X3mdog:llekin.

https://teliafi.smartrefill.se/web/#/login, Mozilla Firefox 126.0 (64-bit) ja Vivaldi 6.7.3329.31 (Stable channel) stable (64-bit):

Exception oEclipseLink-4002] (Eclipse Persistence Services - 2.7.3.v20180807-4be1041): org.eclipse.persistence.exceptions.DatabaseException Internal Exception: java.sql.SQLSyntaxErrorException: (conn=23962) Unknown column 'COUNTRYCODE' in 'field list' Error Code: 1054 Call: SELECT ID, COUNTRYCODE, CREATED, CUSTOMEROWNER, DELETED, EMAILADDRESS, INVALIDLOGINATTEMPTS, LANGUAGE, LASTUPDATED, NAME, NUMBEROFLOGINS, PASSWORD, PASSWORDEXPIRED, PAYMENTCARDID, PAYMENTREF, PHONENUMBER, SECURITYTOKEN, SECURITYTOKENLASTUPDATED, SOCIALSECURITYNUMBER, USERNAME, UUID FROM Customer WHERE (((CUSTOMEROWNER = ?) AND (USERNAME = ?)) AND (DELETED IS NULL)) bind => t2 parameters bound] Query: ReadAllQuery(referenceClass=CustomerV3 sql="SELECT ID, COUNTRYCODE, CREATED, CUSTOMEROWNER, DELETED, EMAILADDRESS, INVALIDLOGINATTEMPTS, LANGUAGE, LASTUPDATED, NAME, NUMBEROFLOGINS, PASSWORD, PASSWORDEXPIRED, PAYMENTCARDID, PAYMENTREF, PHONENUMBER, SECURITYTOKEN, SECURITYTOKENLASTUPDATED, SOCIALSECURITYNUMBER, USERNAME, UUID FROM Customer WHERE (((CUSTOMEROWNER = ?) AND (USERNAME = ?)) AND (DELETED IS NULL))"); nested exception is javax.persistence.PersistenceException: Exception oEclipseLink-4002] (Eclipse Persistence Services - 2.7.3.v20180807-4be1041): org.eclipse.persistence.exceptions.DatabaseException Internal Exception: java.sql.SQLSyntaxErrorException: (conn=23962) Unknown column 'COUNTRYCODE' in 'field list' Error Code: 1054 Call: SELECT ID, COUNTRYCODE, CREATED, CUSTOMEROWNER, DELETED, EMAILADDRESS, INVALIDLOGINATTEMPTS, LANGUAGE, LASTUPDATED, NAME, NUMBEROFLOGINS, PASSWORD, PASSWORDEXPIRED, PAYMENTCARDID, PAYMENTREF, PHONENUMBER, SECURITYTOKEN, SECURITYTOKENLASTUPDATED, SOCIALSECURITYNUMBER, USERNAME, UUID FROM Customer WHERE (((CUSTOMEROWNER = ?) AND (USERNAME = ?)) AND (DELETED IS NULL)) bind => t2 parameters bound] Query: ReadAllQuery(referenceClass=CustomerV3 sql="SELECT ID, COUNTRYCODE, CREATED, CUSTOMEROWNER, DELETED, EMAILADDRESS, INVALIDLOGINATTEMPTS, LANGUAGE, LASTUPDATED, NAME, NUMBEROFLOGINS, PASSWORD, PASSWORDEXPIRED, PAYMENTCARDID, PAYMENTREF, PHONENUMBER, SECURITYTOKEN, SECURITYTOKENLASTUPDATED, SOCIALSECURITYNUMBER, USERNAME, UUID FROM Customer WHERE (((CUSTOMEROWNER = ?) AND (USERNAME = ?)) AND (DELETED IS NULL))")

 

suosittelen tekemään häiriöilmoituksen telia.fi -sivuston kautta.

Siellä taas kirjautuminen tyssää 502 Proxy Error:iin.

Ehkä tyydyn nyt jättämään minä kolmosena -viestin tänne Yhteisöön.


Täällä täysin sama ongelma! Jään odottelemaan tilanteen korjaantumista.


Täällä ei myöskään Prepaid lataussovellukseen kirjautuminen toimi. Luulin aluksi, että liittyisi alkuviikon iOS 17.5 päivitykseen iPad / iPhone laitteilla + vanhahkoon appiin. Toivottavasti käyttämättömät bonuspisteet ei katoa tässä yhteydessä, eli ei ole ns. nopeutettu bonusohjelman alasajo.


Kiitos tärkeistä huomioista. Prepaid-sovelluksen kirjautumishäiriö on tiedossa ja laitettu korjaukseen. Häiriötiedotteesta voi seurata ajankohtaisinta tilannetta.


Ongelma korjaantunut ainenkin omassa päässä.


Samoin täällä. Selainkirjautuminen toimii jälleen.


Kyllä, minulle soitettiin juuri tästä viasta ja sain puhelun aikana tietää että se on korjattu 👍🏻


Vastaa