Skip to main content

Sain sen jolulahjaksi, ja päivitin sen sopivaksi puhelimeen. Tänä aamuna askelmittari lakkasi toimismasta eli ei tullut mitään näytölle. Noin tunnin ajan toimi. Puhelimessa laitoin kävelyharjoituksen päällle, ja se kytkeytyi rannekkeeseen, ja sain tiedot puhelimesta. Onko Telian liikkeissä näihin erikoistuneita, kun en tiedä, mistä voi neuvoa kysellä. Ranneke on ostettu Telin myymälästä.

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa


@seppojupi@  kirjoitti:


Sain sen jolulahjaksi, ja päivitin sen sopivaksi puhelimeen. Tänä aamuna askelmittari lakkasi toimismasta eli ei tullut mitään näytölle. Noin tunnin ajan toimi. Puhelimessa laitoin kävelyharjoituksen päällle, ja se kytkeytyi rannekkeeseen, ja sain tiedot puhelimesta. Onko Telian liikkeissä näihin erikoistuneita, kun en tiedä, mistä voi neuvoa kysellä. Ranneke on ostettu Telin myymälästä.

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa






Hei,



 



yhtään väheksymättä Telian tietoutta laitteista, lähestyisin kuitenkin suoraan Samsungin tukea. https://www.samsung.com/fi/info/contactus/



 



Yleensä kannattaa kokeilla laitteen tehdasasetusten palautus ennen huollattamista, sillä koska tuo ranneke on elektroninen laite, voi jokin mennä laitteessa vinoon. Tarkistathan myös, onko rannekkeeseen saatavilla päivityksiä jos siinä on mahdolisuus päivityksille.



 



Minulla ei ole kokemuksia noista rannekkeista, saattaisikohan joku olla joskus törmännyt samaan ongelmaan?


Vastaa