Sovellus- ja Yhteisöongelmat


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

olen yrittänyt kirjoittaa yhteisöön,ei anna julkaista vaan sanoo että sisältää virheellistä html koodia-korjaa korostetut osiot(mitään ei ole korostettu)vhattiin 20 jono,tänään tekninen tuki sai sovelluksen ”toimimaan” eli mikään ei toimi,ei voi katsoa mitään vasn aina tulee virheilmoitus..,että semmosta(toiv saan tämän julkaistua puh kautta)

edit katjane: Muokattu otsikkoa ja siirretty toiseen osioon


11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@arttu1971@  kirjoitti:

olen yrittänyt kirjoittaa yhteisöön,ei anna julkaista vaan sanoo että sisältää virheellistä html koodia-korjaa korostetut osiot(mitään ei ole korostettu)vhattiin 20 jono,tänään tekninen tuki sai sovelluksen ”toimimaan” eli mikään ei toimi,ei voi katsoa mitään vasn aina tulee virheilmoitus..,että semmosta(toiv saan tämän julkaistua puh kautta)

edit katjane: Muokattu otsikkoa ja siirretty toiseen osioon




Kiitos viestistäsi, perille saapui! Tarkoitatko nyt Telia TV -sovellusta, että sen kautta et pääse ohjelmia katsomaan? Jos kyse siitä tai jostain muusta sovelluksesta, niin kerrotko tilanteesta hieman tarkemmin?

Yhteisön virheellisen html-koodin osalta en pysty näin äkkiseltään sanoa mistä se johtuu, mutta selvittää voimme kyllä ilman muuta. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

alkuperäinen ongelma oli f1 harjoitusten puuttuminen ohjelmakirjastosta,tekninen tuki sanoi että voi katsoa mobiilisovelluksen ohjelmakirjastosta mutta ei voi koska minulla on mix m paketti ja max sitä kautta ei mix kanavia voi lisätä mobiili kirjastoon.asensin eilen sovelluksen puhelimeennja taistelin chatin avustuksella pari tuntia ensin et sain kirjauduttua siihen eikä näkynyt mitään,tek tuki sai tänään näkymään kanavalistan ja v film kirjaston mutta mikään ei näy,ei tv ei tallennukset eikä ohjelmakirjasto,sanoo vain odottamaton virhe(tai jotain sinne päin)..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@arttu1971@  kirjoitti:

alkuperäinen ongelma oli f1 harjoitusten puuttuminen ohjelmakirjastosta,tekninen tuki sanoi että voi katsoa mobiilisovelluksen ohjelmakirjastosta mutta ei voi koska minulla on mix m paketti ja max sitä kautta ei mix kanavia voi lisätä mobiili kirjastoon.asensin eilen sovelluksen puhelimeennja taistelin chatin avustuksella pari tuntia ensin et sain kirjauduttua siihen eikä näkynyt mitään,tek tuki sai tänään näkymään kanavalistan ja v film kirjaston mutta mikään ei näy,ei tv ei tallennukset eikä ohjelmakirjasto,sanoo vain odottamaton virhe(tai jotain sinne päin)..




Se on totta ettei MIX kanavia voida lisätä sovellukselle. Lisäksi näyttää että vapaat harjoitukset 2 on tullut C More Sport 2 kanavan kautta, kun tallenne löytyy Sport 2 kanavan ohjelmakirjastosta.


 


Voit mobiilisovelluksen tunnuksilla katselua tehdä myös tietokoneen selaimella tv.telia.fi sivuston kautta. Ensin tietenkin on hyvä varmistaa että TeliaTV-sovellukselle on kanavapaketteja tilattuna. Tämän teet helpoiten Minun Telian kautta. Minun Telian kautta voit myös tilata haluamiasi kanavia sovelluksen tunnukselle. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

vieläkään en pysty lähettämään,sama html herja tulee kun yritin vastata,myös puhelin ilmoitti saman kun yritin vastata,eilen puhelin vielä toimi,en tiedä tuleeko tämäkään mut ei ole paljon kanavia saada apua ku aspa kiinni ja chattiläiset ei ymmärrä mitn..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@arttu1971@  kirjoitti:

vieläkään en pysty lähettämään,sama html herja tulee kun yritin vastata,myös puhelin ilmoitti saman kun yritin vastata,eilen puhelin vielä toimi,en tiedä tuleeko tämäkään mut ei ole paljon kanavia saada apua ku aspa kiinni ja chattiläiset ei ymmärrä mitn..




Viestisi kyllä tuli tänne yhteisöön luettavaksi. Asiakaspalvelumme chat on tänäänkin auki koko päivän. Myös tekninen asiakaspalvelumme on auki la klo 9-16.30 numerossa 020690400 mpm/pvm.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@arttu1971@  kirjoitti:

vieläkään en pysty lähettämään,sama html herja tulee kun yritin vastata,myös puhelin ilmoitti saman kun yritin vastata,eilen puhelin vielä toimi




Millä puhelimella kirjoittelet? Kirjoitatko kommentin suoraan puhelimella vai ensin esimerkiksi notepadissa ja kopioit tekstin sieltä tänne?


 


Tällä hetkellä tässä yhteisöalustassa on juuri tämän tyylinen vika, se herjaa tietyissä tilanteissa virheellistä html-koodia. Tähän asti taustalla on ollut joko se, että tekstin on kirjoittanut jossain toisaalla ja se kopioidaan sieltä tänne, tai henkilö on ollut lisäämässä tänne kuvaa.


 


Onko sinulla kyseessä kumpikaan noista tilanteista? Pahoittelut ongelmista, tämä ongelma on tiedossa yhteisöalustan toimittajalla eli Khoroksella.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

olen kirjoittanut kaikki epäonnistuneet läppärillä,ja teki kerran iphonellakin jolla muuten sain vastattua.


tuon äskeisen vastasin läppärillä ja yllättäen onnistui,olen miettinyt josko vika selaimessa ja nollasin firefoxin alkutilaan,liekkö se sitten auttoi.en kyllä ymmärrä miksi se teki sitä html virhettä kun en ole muuttanut firefoxin asetuksia mitenkään..



mutta puhelimen ja ipadin sovellukset eivät suostu näyttämään mitään,ei tallenteita eikä tv eikä ohjelmakirjastoa,aina tulee teksti että odottamaton virhe.läppärissä(windows 10)sain mobiilin toimimaan..


 


Edit MinnaLN: yhdistetty peräkkäiset kommentit.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@arttu1971@  kirjoitti:

tuon äskeisen vastasin läppärillä ja yllättäen onnistui,olen miettinyt josko vika selaimessa ja nollasin firefoxin alkutilaan,liekkö se sitten auttoi.en kyllä ymmärrä miksi se teki sitä html virhettä kun en ole muuttanut firefoxin asetuksia mitenkään..




Ok, hyvä että nyt toimii. Tiedoksesi kuitenkin, että vastaavanlaisia ongelmia on tosiaan muillakin ja tämän yhteisöalustan valmistaja tutkii asiaa. Ongelma ei siis välttämättä ole selaimessa. Jos ongelma jatkuu niin kerrothan niistä täällä ketjussa --> Yhteisön bugit ja vikailmoitukset.


@arttu1971@  kirjoitti:

mutta puhelimen ja ipadin sovellukset eivät suostu näyttämään mitään,ei tallenteita eikä tv eikä ohjelmakirjastoa,aina tulee teksti että odottamaton virhe.läppärissä(windows 10)sain mobiilin toimimaan..




Lähdetään ihmeessä selvittelemään tätä sovellusasiaa tarkemmin. Kerroit tuolla aiemmin, että meidän häiriöpuolelta oli jo jotain tehty tuolle, mutta vieläkään ei ilmeisesti mikään sisältö näy? Vaikuttaa, että tämä sun tilanne vaatii sen, että päästään sun asiakastietoihin. Sinuna olisin siis uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun, tai jättäisin häiriöilmoituksen täältä, niin saadaan tuota eteenpäin. 🙂>

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

mutta eihän tuossa mobiilisovelluksessa ole järjen hiventäkään,eilen aloitin katsomaan digiboxin ohjelmakirjastosta (v film) uutta terminatoria,kello oli aika paljon ja ajattelin et otan läppärin ja jatkan katselua sängyssä(windowsissa toimii selaimen kautta ja ainoa ohjelmakirjasto minkä sinne saan on v film(mix paketin kanavat eivät käy sinne)..,noh sänkyyn ja läppäri auki niin eihän siellä ohjelmakirjastossa näy tuo leffa..?!ei ole edes kategorioita kuten digiboxin kirjastossa,eihän siellä ole kuin mielivaltainen pieni osa boxin ohjelmakirjaston leffoista?!noh kekseliäänä koitin hakua ja löytyihän sieltä terminator mutta ilmeisesti vuokraleffoista koska alkoi vaatia vuokrausta jos haluan katsoa..?läppäri kiinni ja peitto savuaville korville,väh aikaa meni että raivoltani sain nukuttua..,....tanan turha sovellus sanon minä!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@arttu1971@  kirjoitti:

mutta eihän tuossa mobiilisovelluksessa ole järjen hiventäkään,eilen aloitin katsomaan digiboxin ohjelmakirjastosta (v film) uutta terminatoria,kello oli aika paljon ja ajattelin et otan läppärin ja jatkan katselua sängyssä(windowsissa toimii selaimen kautta ja ainoa ohjelmakirjasto minkä sinne saan on v film(mix paketin kanavat eivät käy sinne)..,noh sänkyyn ja läppäri auki niin eihän siellä ohjelmakirjastossa näy tuo leffa..?!ei ole edes kategorioita kuten digiboxin kirjastossa,eihän siellä ole kuin mielivaltainen pieni osa boxin ohjelmakirjaston leffoista?!noh kekseliäänä koitin hakua ja löytyihän sieltä terminator mutta ilmeisesti vuokraleffoista koska alkoi vaatia vuokrausta jos haluan katsoa..?läppäri kiinni ja peitto savuaville korville,väh aikaa meni että raivoltani sain nukuttua..,....tanan turha sovellus sanon minä!




Digiboxilla tuo kirjasto on tosiaan laajempi verrattuna mobiilisovellukseen. Terminator ei ole löytynyt ohjelmakirjaston puolelta sovelluksella niin siksi pyytänyt tuota vuokrausta. Ikävästi mennyt poikki elokuvailta. 😬> Mainitsisin vielä, että sovellustunnuksella näet 7 päivää niitä tallenteita, jotka on Film-kanavalla tullut.

Vastaa