Skip to main content

Olemme irtisanoneet Soneran matkapuhelinliittymät ja Spotifyn laskutus on ollut sitä kautta.

Laskutusjakso on päättynyt 9.8.2016, mutta tästä huolimatta Spotify on edelleen Soneran kautta, emmekä pääse tekemään tileihimme mitään muutoksia (perhe-spotifyksi muuttaminen).

Miten saamme hallinnan jälleen omiin käsiimme? Olimme yhteydessä suoraan myös Spotifyn asiakaspalveluun ennen viime kuun vaihdetta ja heillä näkyy myös Soneran tiedot siellä. Odotimme laskutuskauden loppuun, mutta edelleen tili on Soneran kautta. Osaatteko auttaa, vai jatkammeko vielä odottamista..?

Hei 



 



Ota yhteyttä asiakaspalveluun https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta Spotifyn muuttamiseksi perhespotifyksi. Täällä klaanissa ei voida hoitaa asiakkaan tunnistaumista vaativia asioita.



 Tässä vielä tietoa Spotifyn päivittämisestä Familyksi : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Spotify-Premiumin-paivittaminen-Familyksi?id=1446


Irtisanomisen jälkeen Spotifyn tunnus on enimmillään kuukauden karenssissa ennenkuin se voidaan ottaa uudelleen käyttöön. Karenssiaikana aiemmat tunnukset toimivat Free versiossa. Toki voit laittaa meille viestiä Facebookissa, Chatissa, Twitterissä tai Omien Sivujen kautta niin katsotaan että irtisanominen on ok. Yhteystiedot löytyy täältä.


Vastaa