Pitäisi saada puhelimen PUK-koodi, mutta Telia DOT sovellus ilmoittaa vain, että "joku meni vikaan, yritä uudelleen". Onko todella niin, ettei DOTilla ole mitään vikapäivystystä tms?
Ratkaistu
Telia Dot sovellus jumissa
Ratkaisu jäseneltä KaPetri
Anskuqq kirjoitti:
Pitäisi saada puhelimen PUK-koodi, mutta Telia DOT sovellus ilmoittaa vain, että "joku meni vikaan, yritä uudelleen". Onko todella niin, ettei DOTilla ole mitään vikapäivystystä tms?
Näin vaikuttaisi ettei Dot -sovellus näytä avautuvan normaalisti ja saan saman virheilmoituksen. Ilmoitin tästä häiriöstä eteenpäin ja korjaus on alkanut.
Toistaiseksi Telia Dot asiakaspalvelun tavoittaa vain sovelluksen kautta arkisin klo 9-17. Häiriöilmoitukset sovelluksen toimintaan liittyen otamme vastaan myös muissa kanavissa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.