Skip to main content

Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.



 



Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa


@Tomppa_1@  kirjoitti:


Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.






Tämä on meillä parhaillaan korjauksessa. Pyrimme saamaan häiriön selätettyä mahdollisimman pian. Voit kuitenkin Telia Pay -sovelluksen häiriöstä huolimatta hallinnoida Telia Rahoitus -tiliäsi Telia.fi -sivustolle kirjautumalla.



@SaJoonas@  kirjoitti:



@Tomppa_1@  kirjoitti:


Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.






Tämä on meillä parhaillaan korjauksessa. Pyrimme saamaan häiriön selätettyä mahdollisimman pian. Voit kuitenkin Telia Pay -sovelluksen häiriöstä huolimatta hallinnoida Telia Rahoitus -tiliäsi Telia.fi -sivustolle kirjautumalla.






Mobiilivarmenteella toimii tunnistus sovelluksessa.


Juu, laskun maksoin sovelluksella 17.5, eikä edelleenkään ole päivittynyt maksetuksi tämä lasku, että nyt on jotain todella pahasti vialla. 



@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Juu, laskun maksoin sovelluksella 17.5, eikä edelleenkään ole päivittynyt maksetuksi tämä lasku, että nyt on jotain todella pahasti vialla. 


Toivotan sinut ensimmäisenä kuitenkin lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön! Kiva kun löysit meidät täältä. 

 

Katselin, että Telia Pay toimii nyt normaalisti eli näyttää menneet laskut ja maksetut laskut kohdasta tapahtumat. Katsoit siis Telia Pay-sovelluksen kautta, mutta miltä näyttää Omien Sivujen Rahoitus-puolelta tilanteesi? Samanlaiselta pitäisi näkymien olla kuitenkin. 


Tilanne on sama molemmissa. 



@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Tilanne on sama molemmissa. 


Voisit olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun tästä, että näkyykö laskutustiedot ok myös meillä. Sieltä pystyvät kääntämään tarvittaessa puhelun /chatin Häiriöilmoitusten puolelle, niin tutkitaan asia. Asiakastietoja emme pysty tätä kautta tarkistelemaan. 

 

Meidän asiakaspalvelunumeromme on 020 690 400 (mpm/pvm) ja Omien Sivujen kautta pääset kirjautumaan sivustollemme, mistä pääset Chattiin käsiksi. 


Chatin kautta olenkin ollut jo yhteydessä ja työpyyntö tästä ilmeisesti lähtenyt.

 


Täällä kanssa samat ongelmat, eli 17.5. maksettu lasku ja maksu ei ole kirjautunut minnekkään. Rahat on kyllä kadonneet tililtä. Eräpäivän lähestyessä maksoin vielä verkkopankin kauttaa uusiksi, ettei tulee mitään maksumuistutuksia.

 

Aspaan soiteltu, mutta jäi jotenkin sellainen kuva ettei se aspan heppu ihan nyt ymmärtänyt mikä tässä on ongelma... No odotellaan ja katsellaan...



@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Chatin kautta olenkin ollut jo yhteydessä ja työpyyntö tästä ilmeisesti lähtenyt.

 


Mikäs sulla on tilanne tämän suhteen? Mulla  on jompikumpi maksu nyt kirjautunut. Ei tietoa kumpi... 


Molemmat suoritukset ovat nyt kirjautuneet maksetuksi, ainakin appin mukaan.



@pasilaakkonen10@  kirjoitti:


Molemmat suoritukset ovat nyt kirjautuneet maksetuksi, ainakin appin mukaan.






Hieno juttu, että näkyy nyt aivan oikein sovelluksessa maksettuna. Mikäli tuntuisi, että suoritus ei jostain syystä kirjautuisi maksetuksi, niin kannattaa olla aina yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jolloin voidaan tutkia tilannetta tarkemmin.


Tämä pulju telia on aivan luokaton  niin tuotteissa, palvelussa kuin toimintatavoissa. sivut,maksut jopa laitehuollossa onnistuttiin hukkaamaan takuu huoltoon tullut puhelin. Netistä katselin, en ole edes ainoa. Puhelut selvitääkseni tilannetta on maksullinen. Heidän moka ,minä maksan. Aivan syvältä telia.

 

 



@patetiikeri33@  kirjoitti:


Tämä pulju telia on aivan luokaton  niin tuotteissa, palvelussa kuin toimintatavoissa. sivut,maksut jopa laitehuollossa onnistuttiin hukkaamaan takuu huoltoon tullut puhelin. Netistä katselin, en ole edes ainoa. Puhelut selvitääkseni tilannetta on maksullinen. Heidän moka ,minä maksan. Aivan syvältä telia.



 



 






Moi @patetiikeri33 ja tervetuloa Yhteisöön! Nyt kyllä kuulostaa kieltämättä erikoiselta, mikäli puhelimesi on kadonnut huollon yhteydessä. Oletko ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme tuosta ja onko asiaa selvitetty? Ehdottomasti haluamme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä niin tuotteisiin, palveluihin kuin asiakaspalvelun laatuunkin. Jos jotain virheitä tapahtuu, niin ehdottomasti ne korjataan. Mikäli meille ei halua soittaa, voit myös asioida esimerkiksi chatin kautta, joka on auki 24/7 ja täysin maksuton yhteydenottokanava.


Vastaa