Telia Prepaid sovelluksen ja viestien toimintahäiriö

  • 11 June 2022
  • 1 kommentti
  • 41 katselukertaa

Onko kenelläkään samanlaista ongelmaa?
Telia Prepaid -sovellus kyseessä, jostain syystä lataaminen harvoin onnistuu, vaan keskeytyy pankkivahvistuksen jälkeen. Sitten taas monta kertaa yrittäessä käy usein niin, että lataakin vahingossa tyyliin neljälle kuukaudelle pakettiliittymän. Kun saldon tai pakettiliittymän lataus "onnistuu", tulee kuvassa oleva viesti tekstiviestinä, missä ei nykyään kerrota edes mikä pakettiliittymä on kyseessä. Yksi läheisistäni latasi 10e saldoa, sai S-paketin sen sijaan.
Yritin ottaa chattiin yhteyttä, onnistumatta edes pääsemään jonoon.


 



---


Muokkaus ReOlivia: Upotettu kuva


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Heippa @lepmariron ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön, kiva että löysit paikalle keskustelemaan! 😁>


 


Ainakaan omiin korviini ei ole kantautunut vastaavanlaisia häiriötilanteita latauksissa! Paketit ja saldokin ladataan eri valinnoilla ja eri paikoista (kun lähdet Prepaid-sovelluksen etusivulta liikkeelle), eli tietenkään ei pitäisi tapahtua noin että saldon sijaan latautuisikin paketti. 


 


Olethan tarkistanut että sinulla on sovelluksen kaikki päivitykset ajan tasalla? Kerroit että olet yrittänyt päästä asian tiimoilta asioimaan chatissa mutta et ole päässyt jonoon. Oletko tällöin saanut jonkun ilmoituksen miksi et pääse jonoon (esim. ruuhka) vai millaiseen tilanteeseen tuo on tyssännyt? 

Vastaa