Telia Turvapaketti Premium - laitehallinnassa ilmoittaa "ei internet-yhteyttä"

  • 24 August 2022
  • 1 kommentti
  • 86 katselukertaa

Telian turvapaketti, kun katson kiinteällä piuhalla läppäristä laitteiden hallintaa; ilmoittaa minulle, ettei Internet - yhteyttä ja käskee tarkistamaan wifi - yhteyden? Miksi? Eikö tämä nyt toimi koneessani kun olen kiinteällä internet yhteydellä?


Pitääkö jotain toimintoja muuttaa?


 


--------------


Muokattu katjane: muokattu otsikkoa


1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

@Emppu1986  kirjoitti:

Telian turvapaketti, kun katson kiinteällä piuhalla läppäristä laitteiden hallintaa; ilmoittaa minulle, ettei Internet - yhteyttä ja käskee tarkistamaan wifi - yhteyden? Miksi? Eikö tämä nyt toimi koneessani kun olen kiinteällä internet yhteydellä?


Pitääkö jotain toimintoja muuttaa?




Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


Telia Turvapaketti ei vaikuta oletusasetuksilla Internet-yhteyden muodostumiseen verkkokaapelin tai wifi-verkon kautta. Kuulostaa siltä ettei tietokoneesi tunnista verkkokaapelia syystä tai toisesta, ja yrittää siksi käyttää langatonta wifi-verkkoa. Onko tämä häiriö alkanut, kun otit Telian Turvapaketin käyttöösi? Onko sinulla toista verkkokaapelia, jolla voisit testata yhdistystä tietokoneesi verkkoportin ja reitittimen LAN-portin välillä?

Vastaa