Skip to main content

Virhekoodi: Da11:90502

  • December 4, 2020
  • 5 kommenttia
  • 12 katselukertaa

tämtä virhekoodi hyppää aina 30 sekunnin välein ohjelma nauhoitteessa mahdolliset mailmat . voisitteko korjata tilanteen ja kertoa mitä tuo virhekoodo tarkoittaa ?

 

5 kommenttia

  • Telialainen
  • December 4, 2020

Morjesta @aktiivihiiri ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Saatko tämän samaisen ilmoituksen myös muistakin nauhoituksista vai pelkästään tästä? Virhekoodi viittaa selainvirheeseen. Siinä voisi kokeilla toista selainta vai saatko sitäkin kautta samalaisen virheen?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 4, 2020

muut nauhoitteet toimii hyvin . vaan tämä yksi ei toimi.

 


  • Telialainen
  • December 4, 2020

Valitettavasti näin jälkikäteen tuolle nauhoitteelle ei ole mitään tehtävissä.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 4, 2020

@MikaelMu@  kirjoitti:

Valitettavasti näin jälkikäteen tuolle nauhoitteelle ei ole mitään tehtävissä.


no nythän kävi niin että kyseinen nauhote alkoi itsestään toimimaan . eli itse nauhoitteessa ei ilmeisesti ollut vika vaan telia sovelluksessa jotain häikkää jonkatakia tuo kyseinen nauhote ei toiminut . 

 

hieman erikoinen vika kun koski vain yhtä nauhotetta ja muutamien tuntien päästä itsestään rupesi toimimaan 🙂>


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • December 4, 2020

@aktiivihiiri@  kirjoitti:

@MikaelMu@  kirjoitti:

Valitettavasti näin jälkikäteen tuolle nauhoitteelle ei ole mitään tehtävissä.


no nythän kävi niin että kyseinen nauhote alkoi itsestään toimimaan . eli itse nauhoitteessa ei ilmeisesti ollut vika vaan telia sovelluksessa jotain häikkää jonkatakia tuo kyseinen nauhote ei toiminut . 

 

hieman erikoinen vika kun koski vain yhtä nauhotetta ja muutamien tuntien päästä itsestään rupesi toimimaan 🙂>


Onpa erikoista, kuulostaa tosiaan siltä että sovelluksessa oli häikkää mutta hienoa kuulla että homma toimii taas 😀>