Telia Play tuo ulottuvillesi kattavan valikoiman suosittuimpia viihdeohjelmia, tuoreimmat elokuvat sekä runsaasti ohjelmaa niin dokumenttien kuin urheilun ystäville. Laajasta valikoimastamme löydät kaikki suosituimmat kanavapaketit ja maksukanavat. Tässä artikkelissa käydään tarkemmin läpi, miten voit hallinnoida jo olemassa olevia kanavapakettejasi ja tilata uusia.
Kanavapakettien tilaaminen
Kanavapakettien tilaaminen ja niiden hallinnointi onnistuu kätevästi kirjautumalla Minun Teliaan joko mobiilivarmenteella, verkkopankki- tai Telia-tunnuksilla. Jos kirjaudut matkapuhelin- tai laajakaistaliittymän tunnuksilla, voit ainoastaan tilata uusia käyttäjätilejä, mutta et kanavapaketteja. Kanavapakettien hallinnointi onnistuu myös Minun Telia -sovellukseen kirjautumalla.
Kun olet kirjautunut sisään, pääset Liittymäni ja palveluni -osion kautta navigoimaan itsesi Telia Play -palveluun. Sieltä "Minun kanavapakettini" kohtaa klikkaamalla pääset hallinnoimaan käytössäsi olevia kanavapaketteja sekä tilaamaan uusia saatavilla olevia paketteja. Jos käytät Minun Telia -sovellusta, löydät Telia Play -valikon suoraan etusivulta hieman alaspäin scrollaamalla. Voit tilata kanavapaketteja suoraan Minun Teliasta käytössäsi olevaan Telia Play -sovellukseen, -boksille tai kaapelikortille. Telia.fi sivustolta löytyvästä kanavakartasta näet tarkemmin, millaista sisältöä näet valitsemastasi kanavapaketista.
Kanavapaketeista on valittavissa eri sopimuskausia. Ennen tilauksen loppuun viemistä, lue palvelukuvaus ja toimitusehdot sekä rastita vaadittavat kohdat. Tilaamasi kanavapaketit ovat käytettävissäsi parissa minuutissa. Aktiiviset kanavapakettisi näet pienellä viiveellä Tilatut -näkymässä. Joskus uusien pakettien näkyminen saattaa vaatia uudelleenkirjautumista.
C More -suoratoistopalvelun käyttöönotto edellyttää tilauksen aktivointia. Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi viestin palvelun aktivoinnista, josta sinut ohjataan aktivoimaan tilauksesi C Moren sivulla. Sähköpostin saapumisessa voi kestää muutama minuutti. Pääset aktivointisivulle myös kirjautumalla Minun Teliaan ja klikkaamalla Liittymäni ja palveluni -sivulla tilaamasi C More -tuotteen kohdalla olevaa painiketta ”Ota käyttöön”.
Jos olet tilannut kanavapaketteja Telia Play -boksille tai kaapelikortille, saat tilatut kanavapaketit lisämaksutta näkymään myös Telia Play -sovelluksessa, jossa käytössäsi on myös Vuokraamo sekä ohjelmakirjastot. Jos käytät kanavapakettia sekä boksilla että sovelluksessa, voit jatkaa sovelluksessa aloittamasi ohjelman katselua myöhemmin boksilla siitä mihin jäit sovelluksessa. Sama toimii myös päinvastoin.
Kanavapaketin irtisanominen
Voit päättää Minun Teliassa sellaisten kanavapakettien tilauksia, joissa on toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Huomioithan, että kanavapaketeilla on 30 vuorokauden irtisanomisaika (pois lukien maksuttomat kokeilujaksot). Katseluoikeus kanavapakettiin säilyy vielä irtisanomisaikana. C More -suoratoistotuotteissa sovelletaan 14 vuorokauden irtisanomisaikaa.
Jos irtisanot kanavapakettisi maksuttoman kokeilujakson aikana, irtisanoutuu kanavapaketti välittömästi, eikä tilauksesta tällöin koidu sinulle maksettavaa.
Jos tilaamassasi kanavapaketissa on määräaikainen sopimus, voit lopettaa tilauksen vasta määräaikaisen sopimuskauden jälkeen. Irtisanomisesta voi toki ilmoittaa määräaikaisen sopimuksen aikana esimerkiksi siten, että tilaus loppuu määräaikaisen tilausjakson loputtua.
Voit irtisanoa kanavapaketin kirjautumalla Minun Teliaan
- Valitse Liittymäni ja palveluni
- Valitse Telia TV -otsikon alta Minun kanavapakettini
- Valitse Tilatut ja pääset hallinnoimaan kaikkia tilaamiasi kanavapaketteja
Kanavapakettien tilauksissa ja muissa kysymyksissä voit aina myös kääntyä asiakaspalvelumme puoleen. Sivun oikeasta laidasta löydät chat-kuvakkeen, josta pääset keskustelemaan kanssamme.
Lue lisää: