Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Minun Telia kanavapakettien hallinnointi.png

 

Telia TV tuo ulottuvillesi kattavan valikoiman suosittuimpia viihdeohjelmia, tuoreimmat elokuvat sekä runsaasti ohjelmaa niin dokumenttien kuin urheilun ystäville. Laajasta valikoimastamme löydät kaikki suosituimmat kanavapaketit ja maksukanavat. Tässä artikkelissa käydään tarkemmin läpi, miten voit hallinnoida jo olemassa olevia kanavapakettejasi ja tilata uusia. 

 

 

Kanavapakettien tilaaminen

 

Kanavapakettien tilaaminen ja niiden hallinnointi onnistuu kätevästi kirjautumalla Minun Teliaan joko Mobiilivarmenteella, verkkopankki- tai Telia-tunnuksilla. Jos kirjaudut matkapuhelin- tai laajakaistaliittymän tunnuksilla, voit ainoastaan tilata uusia käyttäjätilejä, mutta et kanavapaketteja.

 

Kun olet kirjautunut sisään, pääset Liittymäsi ja palvelusi -osion kautta navigoimaan itsesi Telia TV -palveluun. Sivustolta pääset hallinnoimaan käytössäsi olevia kanavapaketteja sekä tilaamaan uusia saatavilla olevia paketteja. Voit tilata kanavapaketteja suoraan Minun Teliasta käytössäsi olevaan Telia TV -sovellukseen, digiboksille tai kaapelikortille. Telia.fi sivustolta löytyvästä kanavakartasta näet tarkemmin, millaista sisältöä näet valitsemastasi kanavapaketista. 

 

Kanavapaketeista on valittavissa eri sopimuskausia. Ennen tilauksen loppuun viemistä, lue palvelukuvaus ja toimitusehdot sekä rastita vaadittavat kohdat. Tilaamasi kanavapaketit ovat käytettävissäsi parissa minuutissa. Aktiiviset kanavapakettisi näet pienellä viiveellä Käytössäsi nyt -näkymässä. Joskus uusien pakettien näkyminen saattaa vaatia uudelleenkirjautumista.

 

C More -suoratoistopalvelun käyttöönotto edellyttää tilauksen aktivointia. Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi viestin palvelun aktivoinnista, josta sinut ohjataan aktivoimaan tilauksesi C Moren sivulla. Sähköpostin saapumisessa voi kestää muutama minuutti. Pääset aktivointisivulle myös kirjautumalla Minun Teliaan ja klikkaamalla Liittymäni ja palveluni -sivulla tilaamasi C More -tuotteen kohdalla olevaa painiketta ”Ota käyttöön”.

 

Jos olet tilannut kanavapaketteja Telia TV -digiboksille tai kaapelikortille, saat tilatut kanavapaketit lisämaksutta näkymään myös Telia TV -sovelluksessa, jossa käytössäsi on myös Vuokraamo sekä ohjelmakirjastot. Jos käytät kanavapakettia sekä digiboksilla että sovelluksessa, voit jatkaa sovelluksessa aloittamasi ohjelman katselua myöhemmin digiboksilla siitä mihin jäit sovelluksessa. Sama toimii myös päinvastoin.

 

 

Tarjoamme liittymäasiakkaillemme etuhintaisia tuotteita C Moren suoratoistopalvelussa.Tarjoamme liittymäasiakkaillemme etuhintaisia tuotteita C Moren suoratoistopalvelussa.

 

 

Kanavapaketin irtisanominen

 

Voit päättää Minun Teliassa sellaisten kanavapakettien tilauksia, joissa on toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Huomioithan, että kanavapaketeilla on 30 vuorokauden irtisanomisaika (pois lukien maksuttomat kokeilujaksot). Katseluoikeus kanavapakettiin säilyy vielä irtisanomisaikana. C More -suoratoistotuotteissa sovelletaan 14 vuorokauden irtisanomisaikaa.

 

Mikäli irtisanot kanavapakettisi maksuttoman kokeilujakson aikana, irtisanoutuu kanavapaketti välittömästi, eikä tilauksesta tällöin koidu sinulle maksettavaa. Tutustumisjakson aikana on hyvä muistaa irtisanoa paketti, ellei halua jatkaa sen katselua.

 

Jos tilaamassasi kanavapaketissa on määräaikainen sopimus, voit lopettaa tilauksen vasta määräaikaisen sopimuskauden jälkeen. Irtisanomisesta voi toki ilmoittaa määräaikaisen sopimuksen aikana esimerkiksi siten, että tilaus loppuu määräaikaisen tilausjakson loputtua.

 

Voit irtisanoa kanavapaketin kirjautumalla Minun Teliaan

 

  1. Valitse Liittymäni ja palveluni
  2. Valitse Telia TV -otsikon alta Minun kanavapakettini
  3. Valitse Tilatut ja pääset hallinnoimaan kaikkia tilaamiasi kanavapaketteja

 

 

Minun Teliasta pääset hallinnoimaan tilattuja kanavapaketteja.Minun Teliasta pääset hallinnoimaan tilattuja kanavapaketteja.

 

 

Kanavapakettien tilauksissa ja muissa kysymyksissa voit aina myös kääntyä asiakaspalvelumme puoleen.

 

 

 

Lue lisää:

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori

Jaa artikkeli

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Kanavapakettien-hallinnointi-Minun-Teliassa/ba-p/225888
Linkki kopioitu