@pektol654 kirjoitti: Miten voin tehdä screenshotin samsung galaxy ace gt-s5830i:llä. En voinut käyttää tavallista virtanappi ja volyyminappi menetelmää.
Olisko samanlailla kuin mun tabletissa eli kotinäppäin ja virtanäppäin yhdistelmä ;)
Kokeile vielä kotinäppäin ja takaisin näppäin yhdistelmä :)
Yritin kaikkia mut esim. tolla virtanäppäin ja volyymi alas näppäimestä tulee vain tuo asetusruutu eli nuo virta pois, lentotila päälle ja ääni päälle/pois.
Virta- ja "Koti"-näppäintä tulee painaa yhtä aikaa muutaman sekunnin ajan kunnes näytöllä välähtää ruudunkaappauskuva joka tallentuu puhelimen muistiin. Tämän pitäisi toimia Ice 2 -puhelimessa ja vanhemmissa malleissa.
Galaxy Ice 4 -puhelimessa painetaan yhtä aikaa virtanäppäintä ja pienennys äänenvoimakkuusnäppäintäkunnes näytössä välähtää ruudunkaappauskuva.
Tarvittaessa voit ladata Google Kaupasta esim. QuickMemo-sovelluksen.
Kuvankaappaus onnistuu helpoten, kun kädensyrjällä pyyhkäsee näyttöä esim. vasemmalta oikealle. Minä olen usein vahingossa ottanut kuvankaapauksen, kun pyyhkäsen näyttöä.
Kuvankaappaus onnistuu helpoten, kun kädensyrjällä pyyhkäsee näyttöä esim. vasemmalta oikealle. Minä olen usein vahingossa ottanut kuvankaapauksen, kun pyyhkäsen näyttöä.
Kuvakaappaus
Katsoin vähän tarkemmin tuota niin löysin sopivan sivuston aiheeseen liittyen:
Kuvakaappaus
Katsoin vähän tarkemmin tuota niin löysin sopivan sivuston aiheeseen liittyen:
Tämä pyyhkäisy juttu oli jännä, nimittäin kokeilin Samsungin tabletilla ja niin se otti vaan screenshotin vaikka en ole sitä asetuksista laittanut päälle ;)
Pidin tablettia vasemmassa kädessä ja laitoin oikean kämmensyrjän vasempaan laitaan ruutua koskettaen pyyhkäisin oikeaan laitaan (olen oikeakätinen :smileyhappy:)
@Sekunti kirjoitti: Niin, olisiko siinä sitten joku bugi käyttöjärjestelmässä :)
Ei, kun taitaa kuulua ihan Samsungin ominaisuuksiin ainakin tableteissa :)
Edit. Olikin asetuksissa oletuksena päällä tuo :smileyembarrassed:
A
Anonymous
June 7, 2016
Kaapattu kuva pitäisi mennä automaattisesti kuva-albumiin ihan omaan kansioon.
Kuvan voi sitten itse muokata, esim. rajata, mutta vanhemmissa tabletissa tai kännykässä ei voi kuvan kokoa muuttaa, vaan pitää ladata sopiva sovellus GooglePlay sivulta. :smileyhappy: rajaaminen ja kuvan koko eri asia.
Minulla on vuoden 2014 tabletti ja jouduin lataamaan uuden sovelluksen, jolla voin kuvia muokata.
Edit : Ei sillä ole väliä kummalla kädellä pyyhkäsee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.