peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58791 Jäsentä
163271 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Alkavan minuutin huijaus

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-05-2017
Kirjoituksia: 3
1/2

Alkavan minuutin huijaus

Minulle tarjottiin Telialta 3 euron liittymien päivitykseksi liittymää, jossa oli rajaton netti 5 gigatavun kuukausikiintiöllä hintaan 4,90 € / kk, tuo alennushinta voimassa vuoden ajan. Liittymänvaihtosivuilla ei kuitenkaan missään ollut linkkiä täydelliseen hinnastoon, vaan ainoastaan tiivistelmänomaista tietoa tyyliin puhelut 7 snt/min, tekstarit: 7 snt.

Vajavaisella tiedolla pimittivät sen eron, että uusissa liittymissä laskutus menee alkavan minuutin mukaan eikä sekunnin mukaan kuten Tele Finlandin perinteisissä 3 € / kk liittymissä. Eli pitkälle puhelulle tulee keskimäärin n. 3,5 sentin lisälasku puhelua kohden, lyhyille puheluille (tyyliin "No nyt mä olen täällä ovella, tuletko vastaan") puhelukohtainen kasvu on enemmän.

Ymmärtääkseni tuo on näiden uusien liittymien yleinen ominaisuus, joka ei mitenkään liity siihen maksanko tarjouksena 4,90 € / kk vai listahinnan 12,90 € / kk.

0 tykkäystä
1 vastaus
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 877
2/2

Vs: Alkavan minuutin huijaus

@VesseliPa kirjoitti:

Minulle tarjottiin Telialta 3 euron liittymien päivitykseksi liittymää, jossa oli rajaton netti 5 gigatavun kuukausikiintiöllä hintaan 4,90 € / kk, tuo alennushinta voimassa vuoden ajan. Liittymänvaihtosivuilla ei kuitenkaan missään ollut linkkiä täydelliseen hinnastoon, vaan ainoastaan tiivistelmänomaista tietoa tyyliin puhelut 7 snt/min, tekstarit: 7 snt.

Vajavaisella tiedolla pimittivät sen eron, että uusissa liittymissä laskutus menee alkavan minuutin mukaan eikä sekunnin mukaan kuten Tele Finlandin perinteisissä 3 € / kk liittymissä. Eli pitkälle puhelulle tulee keskimäärin n. 3,5 sentin lisälasku puhelua kohden, lyhyille puheluille (tyyliin "No nyt mä olen täällä ovella, tuletko vastaan") puhelukohtainen kasvu on enemmän.

Ymmärtääkseni tuo on näiden uusien liittymien yleinen ominaisuus, joka ei mitenkään liity siihen maksanko tarjouksena 4,90 € / kk vai listahinnan 12,90 € / kk.

Tervehdys @VesseliPa ja tervetuloa Telia Yhteisöön minunkin puolestani!

Sepäs harmillista Hymiö Välinpitämätön

Joka tapauksessa määräaikaiset sopimukset (esim. 12 kk) solmitaan aika usein etuhintaan niin kuin sinunkin tapauksessasi. Tämän oletkin huomannut vuosien varrella.Liittymäkohtaisia etuuksia (ns. keskittämisedut) voi olla myös toistaiseksi voimassaolevissa sopimuksissa niin kuin minulla. Liittymäsi täydellisen hinnaston kuitenkin löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/hinnastot/kuluttajahinnastot

Matkapuhelinliittymät

Toivottavasti tästä olisi apua! Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä