Skip to main content

Liittymän irtisanominen

  • 31. elokuuta 2018
  • 6 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Nyt alkaa palaa päre. Miten *******issä saan irtisanottua liittymäni? Pystyykö sen tekemään NYT heti jollain konstilla. Ihan älytöntä että pystyt kyllä avamaan vaikka sata uutta liittymää, mutta irtisanominen onkin toinen juttu. ????

6 kommenttia

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 31. elokuuta 2018

Ei toimi Chat, tulee joku typerä HUPS herja. V***** ????


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7050 kommenttia
  • 31. elokuuta 2018

Hei @Tiimak ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Minkälainen liittymä sinulla kyseessä?

Esim puhelinliittymän voi irtisanoa soittamalla asiakaspalveluun, chatissa tai yhteydenottopyynnöllä : https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen

 

Yhteydenottopyyntö on varsin kätevä tähän : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • 1890 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2018

Tuo, että liittymiä voi tilata, mutta ei irtisanoa Omilta Sivuilta, on todellakin iso puute.

 

Tänä kesänä olen käyttänyt yhteensä 46 minuuttia laulukerttulissa irtisanoakseni kaksi liittymää. Jos Omilla Sivuilla olisi irtisanomisnappi, tähän olisi tuskin kulunut neljää minuuttia kauemmin.

 

Jälkimmäisellä kerralla iltavuoroon oli myös sattunut asiakaspalvelija, joka ei tiennyt, että Telian nostaessa hintoja asiakkaalla on oikeus liittymän välittömään irtisanomiseen ilman irtisanomisaikaa. Hän yritti pitkittää irtisanomista ylimääräisellä 14 vuorokaudella.

 

Liittymän irtisanominen onnistui kyllä lopulta kopioituani lainauksen toimitusehdoista, mutta kyllähän asiakaspalvelun tulisi tällaiset perusasiat osata. Tai jos ette vain osaa, niin älkää sitten myöskään nostako liittymien hintoja, kiitos.

 

Tilanne muuttui suorastaan koomiseksi asiakaspalvelijan kysyessä kirjekoodia. Eikö Telia itsekään tiedä, mitä hinnankorotuskirjeitä asiakkaille on lähetetty? Eipä ollut koodia juuri sillä hetkellä käytettävissä, kun olin antanut hinnankorotusilmoituksen tiedoksi liittymän käyttäjälle.

 

Yhteenvetona, lisätkää nyt ihmeessä liittymien irtisanominen Omille Sivuille. Se tulee säästämään sekä asiakkaiden että asiakaspalvelun työaikaa, etenkin jos suunnitelmissanne on tehdä lisää uusia hinnankorotuksia.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2018

Mikään mikä liittyy liittymän irtisanomiseen EI OLE kätevää. Kätevää olisi se irtisanomis nappi omilla sivuilla. Ainut mikä toimii ilman pyytämättä, on vinkuminen perään kun olet liittymäsi irtisanonut. Kyllä tulee tekstaria ja soittoa. 


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1773 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2018

Hei @Tiimak ja tervetuloa Yhteisöön! Saitko asian jo hoidettua, eli pääsitkö chattiin loppujen lopuksi? Irtisanomisnappi olisi kyllä kätevä, sitä ei käy kieltäminen. Haluamme kuitenkin ensin aina keskustella asiakkaan kanssa irtisanomisen syistä ja siitä olisiko asialle vielä jotain tehtävissä. Lisäksi haluamme ehdottomasti tietää jos irtisanominen on meistä johtuvaa ja voimmeko jotenkin parantaa palvelua/asiakaskokemusta/kuuluvuutta tms. Tätä ei "napin" kautta ainakaan toistaiseksi saada selville.


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • 6531 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2018

Kilpailijalla oli ainakin ennen nappi, josta voisi irtisanoa liittymän. Tosin eka painallus avasi monivalintaikkunan, josta piti valita irtisanomiseen johtava syy ja ohessa oli ilmainen Winback-numero. Lisäksi tuli vielä ainakin yksi tekstari.


Vastaa