Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 124 custom-general.kudos
  • 654 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

C More -sovellus on nyt osa Telia TV -digiboksin palvelua

C more sovellus kansikuva.png

 

 

C More sisältöjen katselu on nyt mahdollista Telia TV Arris 5305 -digiboksilla C More -sovelluksen kautta ja pian sovellus löytyy myös Arris 4302 -digiboksilta. Digiboksin uudella C More -sovelluksella voit katsoa kaikkea tilaamaasi C More sisältöä samaan hintaan, aivan kuten C Moren sovelluksella katsottuna esim. puhelimen tai älyTV -sovelluksen kautta.

 

Kuinka saan sovelluksen käyttööni?

 

Sovellus julkaistiin Arris 5305 digiboksille viimeisimmän päivityksen yhteydessä. Päivitys latautuu ja asentuu automaattisesti viimeistään digiboksin uudelleenkäynnistyksellä. Uudelleenkäynnistyksen voit tehdä joko asetuksien kautta tai käyttämällä virtajohtoa irti 10 sekunnin ajan. Kaukosäätimesta sammuttamalla digiboksi ei käynnisty uudelleen, se asettuu vain lepotilaan.

 

Arris 5305 mallin päivitys saatavilla: 20.10.2020 alkaen
Arris 4302 mallin päivitys saatavilla: 1.12.2020 alkaen

 

Vinkki: Voit tarkistaa oman digiboksin mallin digiboksin pohjassa olevasta tarrasta.

 

Päivityksen jälkeen sovellus löytyy digiboksin Alku -valikosta "Sovellukset"-otsikon alta, kun selaat valikkoa hieman alaspäin. C More -sovellusta ei julkaista vanhimmille digibokseille. Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Tunnistat C More -sovelluksen sen punaisesta tekstistäTunnistat C More -sovelluksen sen punaisesta tekstistä

 

Sovelluksen tunnistaa sen logosta. Logo on punaisella kirjoitettu "C More". Sovellus löytyy myös Kirjastot -valikossa "Tilatut" -otsikon alta. Kirjastot -valikosta löytyy myös C More -ohjelmakirjasto. Erotat sovelluksen ja ohjelmakirjaston tekstin väristä: sovellus on punaisella kirjoitettu C More ja ohjelmakirjasto on valkoisella C More tekstillä.

 

Kuinka kirjaudun sovellukseen

 

Kirjautuminen sovellukseen vaatii jonkin C Moren sisältötilauksen. Näitä on esimerkiksi C More, C More Sport ja C More Total. Sisältötilaus voi olla tilattuna Telia TV -palvelun tunnukselle tai C Moren kautta hankitulla tunnuksella. Kirjautumisikkunassa voit valita, kumpaa tunnusta käytät.

 

Valitse haluamasi kirjautumistapaValitse haluamasi kirjautumistapa

 

Valitse Kirjaudu operaattoritunnuksilla, kun haluat käyttää Telia TV -tunnusta. Digiboksi tunnistaa digiboksilla käyttämäsi tunnuksen ja kirjautuu sovellukseen automaattisesti. Valitse Kirjaudu sisään, kun haluat käyttää C More -tunnusta. Tässä kirjautumisessa syötä C More käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.

 

Mitä sisältöä sovelluksessa on?

 

Sovelluksella näkee kaiken saman sisällön kuin C Moren muillakin sovelluksilla esim. älyTV:n sovelluksella, mobiililaitteen sovelluksella tai tietokoneen selaimessa. Katseltava sisältö riippuu tilaamastasi sisällöstä tai paketista.

 

C More sovelluksen etusivu.PNG

 

C More -sovelluksella ei voi katsoa ilmaiskanavia, jos käyttämälläsi tunnuksella ei ole C Moren tilattua sisältöä. Jos haluat tilata uutta sisältöä, kirjaudu Minun Teliaan ja lisää helposti itse haluamasi sisällöt tai ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Huomioithan, että Telia TV -palvelun ja C Moren omat tunnukset on eri tunnuksia ja niitä hallinnoidaan omilla sivuillaan:


Telia TV -tunnus > Kirjaudu Minun Teliaan hallinoidaksesi tilaamaasi sisältöä, valitse Minun Telia -> Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -otsikon alta voit tarkistaa tilaamasi kanavapaketit ja hallinnoida nykyisiä tunnuksia.


C More tunnus > Kirjaudu C Moren sivulle ja tarkista tilaamasi sisältö tai tilaa uutta sisältöä.

 

Voit tilata sisältöä myös suoraan sovelluksen kautta esim. C More ja C More Sport -paketin, jos käytössäsi on Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu. Palvelua kehitetään ja tulevaisuudessa on mahdollista tilata myös C More Total -paketti. Kanavapakettien tilausominaisuus tuodaan myöhemmin myös Telia TV digiboksi -palveluun.

 

Minne otan yhteyttä ongelmatilanteessa?

 

C More -sovelluksen kirjautumisen jälkeen tai C More -tunnuksilla kirjautumisessa (Kirjaudu sisään -valinta) ilmenevät ongelmatilanteet on selvitettävä C Moren asiakaspalvelussa

 

Jos ongelma koskee sovellukseen pääsyä tai kirjautumista Telia TV -digiboksin tunnuksilla (Kirjaudu operaattoritunnuksilla -valinta) tai muuta Telia TV -palvelua, otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Kommentoi ja osallistu keskusteluun

 

Uudesta sovelluksesta riittää varmasti kommentoitavaa, fiiliksien jakamista ja mielipiteitä. Haluamme kuulla niistä sinulta, joten laitathan alle kommenttia uudesta C More -sovelluksesta. Aiotko sinä ottaa sovelluksen käyttöön?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
30 vastausta
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Todella hyvä, että Telian omistaman C Moren sovellus on nyt saatavilla Telia tv:n digiboksilla. Kiitos siitä! Huomasin kuitenkin heti yhden bugin, sovellus ei tallenna katsottuja elokuvia sekä sarjoja Jatka katsomista- listaan... miksi ei? Minulla on C more- kanavapaketti Telialta, ja olen käyttänyt C Morea kännykällä Telian tunnuksilla -  nyt kun kirjaudun operaattoritunnuksilla sovellukseen digiboksilla, niin Jatka katsomista- listaa ei ole saatavilla, eli en voi digiboksilla jatkaa katselua siitä mihin olen kännykällä jäänyt. Korjataanko tämä vika?

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 545 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@KaPetri  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?


Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 545 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?


Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.


Joko se toimii kuten on tarkoitettu tai se ei toimi. Hyvä kuulla että tässä tapauksessa se toimii.

 

Uskon että tuo on korjattavissa oleva asia. Ilmoituksen siitä äskettäin tein. Toivotaan että piakkoin olisi saumatonta tuo katselu myös boksin kautta.

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@KaPetri  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?


Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.


Joko se toimii kuten on tarkoitettu tai se ei toimi. Hyvä kuulla että tässä tapauksessa se toimii.

 

Uskon että tuo on korjattavissa oleva asia. Ilmoituksen siitä äskettäin tein. Toivotaan että piakkoin olisi saumatonta tuo katselu myös boksin kautta.


Joo, eli ei vaan toimi tämä sovellus. Katseluhistoria ei jostain syystä jää ollenkaan talteen - se ei päivity. Ongelma on siis Jatka katsomista- toiminteessa!

Eeros
Vakiokalustoa
  • 36 custom-general.kudos
  • 90 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Katselin Gåsmamman sarjaa ja yllättäen tekstitykset alkoi tulemaan tuplana. Siis kaksi suomenkielistä tekstiä päällekkäin, jotka oli kuitenkin hieman eri kokoiset. Boxin uudelleen käynnistys korjasi vian.

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?


Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.


Joko se toimii kuten on tarkoitettu tai se ei toimi. Hyvä kuulla että tässä tapauksessa se toimii.

 

Uskon että tuo on korjattavissa oleva asia. Ilmoituksen siitä äskettäin tein. Toivotaan että piakkoin olisi saumatonta tuo katselu myös boksin kautta.


Joo, eli ei vaan toimi tämä sovellus. Katseluhistoria ei jostain syystä jää ollenkaan talteen - se ei päivity. Ongelma on siis Jatka katsomista- toiminteessa!


Ei vieläkään toimi tämä sovellus. Edelleenkään katselussa olevat sarjat sekä leffat eivät jää Jatka katselua- listaan. Katseluhistoria ei siis tallennu. Miten voi kestää näin kauan korjata tämä vika, kun muilla alustoilla tuo toimii, mutta ei Telian digiboksilla!

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

@EerosSaimmekin eilen ilmoituksen tuosta Gåsmamman -sarjasta. Tuplatekstitys häiriö on tutkinnassa.

 

@jarkko35C More -sovelluksen jatka katselua -toiminnon häiriö on tutkinnassa ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.