Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 621 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

C More -sovellus on nyt osa Telia TV -digiboksin palvelua

C more sovellus kansikuva.png

 

 

C More sisältöjen katselu on nyt mahdollista Telia TV Arris 5305 -digiboksilla C More -sovelluksen kautta ja pian sovellus löytyy myös Arris 4302 -digiboksilta. Digiboksin uudella C More -sovelluksella voit katsoa kaikkea tilaamaasi C More sisältöä samaan hintaan, aivan kuten C Moren sovelluksella katsottuna esim. puhelimen tai älyTV -sovelluksen kautta.

 

Kuinka saan sovelluksen käyttööni?

 

Sovellus julkaistiin Arris 5305 digiboksille viimeisimmän päivityksen yhteydessä. Päivitys latautuu ja asentuu automaattisesti viimeistään digiboksin uudelleenkäynnistyksellä. Uudelleenkäynnistyksen voit tehdä joko asetuksien kautta tai käyttämällä virtajohtoa irti 10 sekunnin ajan. Kaukosäätimesta sammuttamalla digiboksi ei käynnisty uudelleen, se asettuu vain lepotilaan.

 

Arris 5305 mallin päivitys saatavilla: 20.10.2020 alkaen
Arris 4302 mallin päivitys saatavilla: 1.12.2020 alkaen

 

Vinkki: Voit tarkistaa oman digiboksin mallin digiboksin pohjassa olevasta tarrasta.

 

Päivityksen jälkeen sovellus löytyy digiboksin Alku -valikosta "Sovellukset"-otsikon alta, kun selaat valikkoa hieman alaspäin. C More -sovellusta ei julkaista vanhimmille digibokseille. Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Tunnistat C More -sovelluksen sen punaisesta tekstistäTunnistat C More -sovelluksen sen punaisesta tekstistä

 

Sovelluksen tunnistaa sen logosta. Logo on punaisella kirjoitettu "C More". Sovellus löytyy myös Kirjastot -valikossa "Tilatut" -otsikon alta. Kirjastot -valikosta löytyy myös C More -ohjelmakirjasto. Erotat sovelluksen ja ohjelmakirjaston tekstin väristä: sovellus on punaisella kirjoitettu C More ja ohjelmakirjasto on valkoisella C More tekstillä.

 

Kuinka kirjaudun sovellukseen

 

Kirjautuminen sovellukseen vaatii jonkin C Moren sisältötilauksen. Näitä on esimerkiksi C More, C More Sport ja C More Total. Sisältötilaus voi olla tilattuna Telia TV -palvelun tunnukselle tai C Moren kautta hankitulla tunnuksella. Kirjautumisikkunassa voit valita, kumpaa tunnusta käytät.

 

Valitse haluamasi kirjautumistapaValitse haluamasi kirjautumistapa

 

Valitse Kirjaudu operaattoritunnuksilla, kun haluat käyttää Telia TV -tunnusta. Digiboksi tunnistaa digiboksilla käyttämäsi tunnuksen ja kirjautuu sovellukseen automaattisesti. Valitse Kirjaudu sisään, kun haluat käyttää C More -tunnusta. Tässä kirjautumisessa syötä C More käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.

 

Mitä sisältöä sovelluksessa on?

 

Sovelluksella näkee kaiken saman sisällön kuin C Moren muillakin sovelluksilla esim. älyTV:n sovelluksella, mobiililaitteen sovelluksella tai tietokoneen selaimessa. Katseltava sisältö riippuu tilaamastasi sisällöstä tai paketista.

 

C More sovelluksen etusivu.PNG

 

C More -sovelluksella ei voi katsoa ilmaiskanavia, jos käyttämälläsi tunnuksella ei ole C Moren tilattua sisältöä. Jos haluat tilata uutta sisältöä, kirjaudu Minun Teliaan ja lisää helposti itse haluamasi sisällöt tai ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Huomioithan, että Telia TV -palvelun ja C Moren omat tunnukset on eri tunnuksia ja niitä hallinnoidaan omilla sivuillaan:


Telia TV -tunnus > Kirjaudu Minun Teliaan hallinoidaksesi tilaamaasi sisältöä, valitse Minun Telia -> Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -otsikon alta voit tarkistaa tilaamasi kanavapaketit ja hallinnoida nykyisiä tunnuksia.


C More tunnus > Kirjaudu C Moren sivulle ja tarkista tilaamasi sisältö tai tilaa uutta sisältöä.

 

Voit tilata sisältöä myös suoraan sovelluksen kautta esim. C More ja C More Sport -paketin, jos käytössäsi on Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu. Palvelua kehitetään ja tulevaisuudessa on mahdollista tilata myös C More Total -paketti. Kanavapakettien tilausominaisuus tuodaan myöhemmin myös Telia TV digiboksi -palveluun.

 

Minne otan yhteyttä ongelmatilanteessa?

 

C More -sovelluksen kirjautumisen jälkeen tai C More -tunnuksilla kirjautumisessa (Kirjaudu sisään -valinta) ilmenevät ongelmatilanteet on selvitettävä C Moren asiakaspalvelussa

 

Jos ongelma koskee sovellukseen pääsyä tai kirjautumista Telia TV -digiboksin tunnuksilla (Kirjaudu operaattoritunnuksilla -valinta) tai muuta Telia TV -palvelua, otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

Kommentoi ja osallistu keskusteluun

 

Uudesta sovelluksesta riittää varmasti kommentoitavaa, fiiliksien jakamista ja mielipiteitä. Haluamme kuulla niistä sinulta, joten laitathan alle kommenttia uudesta C More -sovelluksesta. Aiotko sinä ottaa sovelluksen käyttöön?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
30 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2360 custom-general.kudos
  • 3664 custom-general.replies
  • 330 custom-general.solutions


@KaPetri  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti:

@MikaelMu  kirjoitti:

@VMJ  kirjoitti:

Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?


C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.


No niin nyt tuli CMore -sovellus myös Arris Vip 4302W digiboksiin. Tosin televisio kanavissa on jokin häiriö boksilla ja Telia TV sovelluksessa eli ne eivät näy nyt 🤔


Meillä on nyt valitettavasti ongelmia TeliaTV lähetysten kanssa osalla asiakkaistamme. Palveluiden odotetaan palautuvan ihan näillä hetkillä. https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_283033983&lang=fi


Nyt toimii taas 👍

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Tomppa_1
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 105 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Hyvin toimii C More-sovellus Arris VIP 4302:ssa. Mutta yksi kehittämisehdotus olisi: katso alusta-valinta olisi hyvä ominaisuus urheilulähetyksissä.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 87 custom-general.kudos
  • 317 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@Tomppa_1  kirjoitti:

Hyvin toimii C More-sovellus Arris VIP 4302:ssa. Mutta yksi kehittämisehdotus olisi: katso alusta-valinta olisi hyvä ominaisuus urheilulähetyksissä.


Kiva kuulla, että sovellus toimii hyvin 🙂 Kiitos tästä kehitysehdotuksesta, vien sen täällä meillä eteenpäin oikealle taholle.

| Telia Yhteisön moderaattori |
Makke66
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

En saa monikanavaääntä kuulumaan. Vahvistin näyttää että tulee 5.1 ääntä, mutta kuuluu vain kahdesta kaiuttimesta. Boksin TV puolella toimii oikein. Ajatuksia tästä?

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 621 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@Makke66  kirjoitti:

En saa monikanavaääntä kuulumaan. Vahvistin näyttää että tulee 5.1 ääntä, mutta kuuluu vain kahdesta kaiuttimesta. Boksin TV puolella toimii oikein. Ajatuksia tästä?


Ongelma tuntuu rajautuvan siihen C More -sovellukseen kun Telia TV:n (boksin) kautta toimii normaalisti. Välitän tiedot C More:n väelle, jotka vastaavat sovelluksesta ja kysellään onko tähän ratkaisua. Vastaillaan myöhemmin täällä yhteisössä.

Vastaus löytyikin suoraan C Moren nettisivuilta: Kaikissa elokuvissa ja sarjoissa on steroääni, eli ei tue 5.1 monikanavaääntä.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Hhill
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

 

Joo, niin voidaan vaihtaa. 99€ hintaan tosin, mikä on tuossa jäänyt mainitsematta.

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 110 custom-general.kudos
  • 396 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions


@Hhill  kirjoitti:

Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

 

Joo, niin voidaan vaihtaa. 99€ hintaan tosin, mikä on tuossa jäänyt mainitsematta.


Moi @Hhill ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Vanhojen neliskanttisten boksien vaihtaminen uudempaan on maksutonta ja vaihdon tulisi onnistua yhteydenotolla asiakaspalveluumme. Olitko koittanut olla asiakaspalveluumme jo yhteydessä?

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Apple Watch Series 5 | PC | Nintendo Switch | PS4 | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hhill
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@MinnaLN  kirjoitti:

Moi @Hhill ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Vanhojen neliskanttisten boksien vaihtaminen uudempaan on maksutonta ja vaihdon tulisi onnistua yhteydenotolla asiakaspalveluumme. Olitko koittanut olla asiakaspalveluumme jo yhteydessä?


Moi!

Olin yhteydessä aspaan ja minulla on tuo neliskanttinen Arris vip2853. Sieltä kerrottiin, että vaihto onnistuu 99€ hintaan. Mihinkähän tässä nyt kokeilisi olla yhteydessä?

 

Edit MinnaLN: lisätty tekstin lainaus.

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 110 custom-general.kudos
  • 396 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions


@Hhill  kirjoitti:

Moi!

Olin yhteydessä aspaan ja minulla on tuo neliskanttinen Arris vip2853. Sieltä kerrottiin, että vaihto onnistuu 99€ hintaan. Mihinkähän tässä nyt kokeilisi olla yhteydessä?


Nyt sinulle on harmillisesti kerrottu väärin viime yhteydenotolla, koska nuo vanhat boksit pitää saada vaihtaa uudempaan palvelun toimimisen takaamiseksi. Pyydänkin, että ottaisit vielä uudemman kerran yhteyttä.

Tuo meidän chat on aika näppärä keino saada viestiä eteenpäin. Se löytyy kirjautumalla Minun Teliaasi. Digiboksin saa vaihdettua niin sanottu tekninen asiakaspalvelumme, joka päivystää chatissä ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Apple Watch Series 5 | PC | Nintendo Switch | PS4 | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hhill
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@MinnaLN  kirjoitti:

@Hhill  kirjoitti:

Moi!

Olin yhteydessä aspaan ja minulla on tuo neliskanttinen Arris vip2853. Sieltä kerrottiin, että vaihto onnistuu 99€ hintaan. Mihinkähän tässä nyt kokeilisi olla yhteydessä?


Nyt sinulle on harmillisesti kerrottu väärin viime yhteydenotolla, koska nuo vanhat boksit pitää saada vaihtaa uudempaan palvelun toimimisen takaamiseksi. Pyydänkin, että ottaisit vielä uudemman kerran yhteyttä.

Kiitos sinulle @MinnaLN asiaan tarttumisesta, asia hoitui uusin tiedoin, kun vain sain uuden chat yhteyden aspaan. Eli sieltä pitäisi nyt olla uusi boksi tulossa.

 

Edit MinnaLN: korjattu lainausta.