C More -sovellus on nyt osa Telia TV -digiboksin palvelua



Näytä ensimmäinen kirjoitus

32 kommenttia


@Hhill@  kirjoitti:

Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.


 


 


Joo, niin voidaan vaihtaa. 99€ hintaan tosin, mikä on tuossa jäänyt mainitsematta.




Moi @Hhill ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Vanhojen neliskanttisten boksien vaihtaminen uudempaan on maksutonta ja vaihdon tulisi onnistua yhteydenotolla asiakaspalveluumme. Olitko koittanut olla asiakaspalveluumme jo yhteydessä?

Kunniamerkki +1

@MinnaLN@  kirjoitti:

Moi @Hhill ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Vanhojen neliskanttisten boksien vaihtaminen uudempaan on maksutonta ja vaihdon tulisi onnistua yhteydenotolla asiakaspalveluumme. Olitko koittanut olla asiakaspalveluumme jo yhteydessä?




Moi!


Olin yhteydessä aspaan ja minulla on tuo neliskanttinen Arris vip2853. Sieltä kerrottiin, että vaihto onnistuu 99€ hintaan. Mihinkähän tässä nyt kokeilisi olla yhteydessä?


 


Edit MinnaLN: lisätty tekstin lainaus.


@Hhill@  kirjoitti:

Moi!


Olin yhteydessä aspaan ja minulla on tuo neliskanttinen Arris vip2853. Sieltä kerrottiin, että vaihto onnistuu 99€ hintaan. Mihinkähän tässä nyt kokeilisi olla yhteydessä?




Nyt sinulle on harmillisesti kerrottu väärin viime yhteydenotolla, koska nuo vanhat boksit pitää saada vaihtaa uudempaan palvelun toimimisen takaamiseksi. Pyydänkin, että ottaisit vielä uudemman kerran yhteyttä.

Tuo meidän chat on aika näppärä keino saada viestiä eteenpäin. Se löytyy kirjautumalla Minun Teliaasi. Digiboksin saa vaihdettua niin sanottu tekninen asiakaspalvelumme, joka päivystää chatissä ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.

Kunniamerkki +1

@MinnaLN@  kirjoitti:


@Hhill@  kirjoitti:

Moi!


Olin yhteydessä aspaan ja minulla on tuo neliskanttinen Arris vip2853. Sieltä kerrottiin, että vaihto onnistuu 99€ hintaan. Mihinkähän tässä nyt kokeilisi olla yhteydessä?




Nyt sinulle on harmillisesti kerrottu väärin viime yhteydenotolla, koska nuo vanhat boksit pitää saada vaihtaa uudempaan palvelun toimimisen takaamiseksi. Pyydänkin, että ottaisit vielä uudemman kerran yhteyttä.



Kiitos sinulle @MinnaLN asiaan tarttumisesta, asia hoitui uusin tiedoin, kun vain sain uuden chat yhteyden aspaan. Eli sieltä pitäisi nyt olla uusi boksi tulossa.


 


Edit MinnaLN: korjattu lainausta.


@Hhill@  kirjoitti:

Kiitos sinulle @MinnaLN asiaan tarttumisesta, asia hoitui uusin tiedoin, kun vain sain uuden chat yhteyden aspaan. Eli sieltä pitäisi nyt olla uusi boksi tulossa.




Loisto homma! 😁>

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa Arris 5305 boxin kanssa kun palaa CMoren sovelluksesta takaisin television puolelle niin ääntä ei kuulu? Äänen saa kuulumaan kun käynnistää boxin uudestaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Eeros Tässä on tosiaan havaittu ongelma, joka on tutkinnassa sekä korjauksessa. Uudelleen kännistäminen on toimiva ensiapu siihen saakka kunnes olemme saaneet tämän kuntoon. 

Vastaa