C Moren ja MTV Katsomon sisällöt yhdistyvät uudeksi MTV Katsomo -palveluksi 10.10.2023. Tuon päivän jälkeen julkaistava uusi MTV Katsomo kerää kaikki MTV:n ja C Moren sisällöt kokonaan uudelle alustalle, jonka nimi on MTV Katsomo. Uusi palvelu tarjoaa laajan kattauksen C Moresta tuttuja sisältöjä, sekä uutis- ja ajankohtaisohjelmia, realitysarjoja ja urheilua.
Mitä uudistus tarkoittaa juuri minulle?
Uudistus tarkoittaa muutoksia kanavapaketteihin, suoratoistopalveluihin sekä yksittäisten kanavien nimiin. Voit tilata ja tehdä muutoksia nykyisiin C More -tuotteisiisi huoletta 10.10. asti. Uudet MTV Katsomo -tuotteet tulevat myyntiin 10.10., jolloin myös nykyiset C More -tilaukset muuttuvat automaattisesti MTV Katsomo -tuotteiksi. Katso muutossivultamme uudet TV-tuotteet sekä miten nykyinen tilauksesi muuttuu.
C More -asiakkaanamme tulet saamaan henkilökohtaisen aktivointipyynnön sähköpostitse, joka sisältää ohjeet palvelun aktivoimiseksi ja kehotuksen uuden MTV Katsomo -sovelluksen asentamiseksi. Viestit lähetetään porrastetusti 10.10. alkaen. Nykyinen C More -suoratoistopalvelu toimii rinnalla, joten et jää mistään paitsi.
Päivitämme sivua muutoksen edetessä.
Lue myös:
Sivu 3 / 3
Minulla näyttää nyt Minun Teliassa että on aktivoitu MTV Katsomo+ mutta kun kirjaudun sinne C Moren tunnuksilla niin se on edelleen pelkkä Katsomo mainosten kanssa muuttuukohan se tuohon + versioon jos ja kun se sähköposti tulee vai pitääkö koko juttu aktivoida uusiksi?
Nyt kun yrittää kirjautua Katsomoon niin edelleen näyttää olevan mainokset eikä Katsomo+ ja etusivulle mentäessä tulee virheilmoitus kun on kirjautunut C Moren tunnuksilla jotka vaaditaan (sähköpostia ei ole vieläkään tullut aktivoinnista, eikä voi enää Minun Telian kautta aktivoida uusiksi).
Edit. Nyt pääsin selaimessa kirjautumaan C Moren tunnuksilla ja nyt on siinä Katsomo+ ja sitten kirjauduin sovellukseen ja siinä on nyt myös Katsomo+ mutta etusivulle mentäessä on tuo virheilmoitus
Aika samallalailla meni täällä asia. En kerennyt tosin saamaan mitään mailia, vaan kävin Minun Teliassa ja siellä oli mahdollisuus aktivoida Cmoren tilalle -> MTV Katsomo+, sen tehtyäni kirjauduin MTV Katsomoon ja siellä lukee asetukset kohdassa “Tilaus: MTV Katsomo MAINOKSILLA” (Minun Teliassa lukee siis MTV Katsomo+ tilauksessa.)
No mutta, Katsomo toimii kuitenkin ilman mainoksia ja entinen siirtynyt C-moren sisältö on katsottavissa, joten ainoa virhe on enää tuo teksti mainoksista, se ei siis pidä paikkaansa, vaan homma toimii kuten kuuluukin...
Minulla näyttää nyt Minun Teliassa että on aktivoitu MTV Katsomo+ mutta kun kirjaudun sinne C Moren tunnuksilla niin se on edelleen pelkkä Katsomo mainosten kanssa muuttuukohan se tuohon + versioon jos ja kun se sähköposti tulee vai pitääkö koko juttu aktivoida uusiksi?
Tästä ettei meiltä Telialta tehdyn tilauksen nimi vastaa MTV Katsomossa totuutta ja sitä mitä sen pitäisi olla, tiedän laitetun pari päivää sitten MTV:lle eteenpäin tietoa. Muutamat muutkin ovat nimittäin tästä meille laittaneet eri kanavissa viestiä.
Tästä ettei meiltä Telialta tehdyn tilauksen nimi vastaa MTV Katsomossa totuutta ja sitä mitä sen pitäisi olla, tiedän laitetun pari päivää sitten MTV:lle eteenpäin tietoa. Muutamat muutkin ovat nimittäin tästä meille laittaneet eri kanavissa viestiä.
Nyt toimii Katsomo+ oikein ainakin puhelimessa, pitää enää odottaa varmaan että omat suosikit siirtyvät C Moresta vielä sinne
Aika samallalailla meni täällä asia. En kerennyt tosin saamaan mitään mailia, vaan kävin Minun Teliassa ja siellä oli mahdollisuus aktivoida Cmoren tilalle -> MTV Katsomo+, sen tehtyäni kirjauduin MTV Katsomoon ja siellä lukee asetukset kohdassa “Tilaus: MTV Katsomo MAINOKSILLA” (Minun Teliassa lukee siis MTV Katsomo+ tilauksessa.)
No mutta, Katsomo toimii kuitenkin ilman mainoksia ja entinen siirtynyt C-moren sisältö on katsottavissa, joten ainoa virhe on enää tuo teksti mainoksista, se ei siis pidä paikkaansa, vaan homma toimii kuten kuuluukin...
Minulla näyttää nyt Minun Teliassa että on aktivoitu MTV Katsomo+ mutta kun kirjaudun sinne C Moren tunnuksilla niin se on edelleen pelkkä Katsomo mainosten kanssa muuttuukohan se tuohon + versioon jos ja kun se sähköposti tulee vai pitääkö koko juttu aktivoida uusiksi?
Tästä ettei meiltä Telialta tehdyn tilauksen nimi vastaa MTV Katsomossa totuutta ja sitä mitä sen pitäisi olla, tiedän laitetun pari päivää sitten MTV:lle eteenpäin tietoa. Muutamat muutkin ovat nimittäin tästä meille laittaneet eri kanavissa viestiä.
Äsken tarkistin ja nyt oli oikein myös tilaus Katsomon puolella.
Nyt toimii Katsomo+ oikein ainakin puhelimessa, pitää enää odottaa varmaan että omat suosikit siirtyvät C Moresta vielä sinne
“Oma lista” nimellä on katsomossa ja siellä näkyy aikoinaan C-moren puolella laitetut “suosikit”.
Itselläni on nyt kaikki siis kunnossa siirron suhteen.
Minä taas olen ihan ulalla. Eli sain meiliä
Mitä eroa noilla on? Minulla on tuo ensimmäinen. Ja jos jotain muuta haluan niin se maksaa. Taitaa jäädä mun osalta C Moren ja MTV:n yhdistyminen väliin.
Minä taas olen ihan ulalla. Eli sain meiliä
Mitä eroa noilla on? Minulla on tuo ensimmäinen. Ja jos jotain muuta haluan niin se maksaa. Taitaa jäädä mun osalta C Moren ja MTV:n yhdistyminen väliin.
Saamasi sähköposti on lähetetty sinulle sen vuoksi, että voit nyt aktivoida MTV Katsomo -tunnukset. Linkki sekä ohjeistus löytyy tuosta saamastasi sähköpostista ja myös Minun Teliasta. Kokeilitko jo toimia sähköpostin ohjeiden mukaan, vai eikö tunnusten luominen onnistunut?
Minä taas olen ihan ulalla. Eli sain meiliä
Mitä eroa noilla on? Minulla on tuo ensimmäinen. Ja jos jotain muuta haluan niin se maksaa. Taitaa jäädä mun osalta C Moren ja MTV:n yhdistyminen väliin.
Saamasi sähköposti on lähetetty sinulle sen vuoksi, että voit nyt aktivoida MTV Katsomo -tunnukset. Linkki sekä ohjeistus löytyy tuosta saamastasi sähköpostista ja myös Minun Teliasta. Kokeilitko jo toimia sähköpostin ohjeiden mukaan, vai eikö tunnusten luominen onnistunut?
Siis mitä eroa on MTV Katsomo tilauksella ja tunnuksella? Minulla on siis tuo "veloitukseton MTV Katsomo+ tilaus" ja kirjaudun siis sillä tunnuksella sinne, mutta se ei riitä. Pitää olla vielä "MTV Katsomo tunnus" Eli mikä se on? Jos haluan jollain lailla mennä eteenpäin niin minun pitäisi maksaa siitä. En tiedä C Moren tunnuksia, sillä minun piti kirjautua sinne jostakin paikkaa mistä pääsi suoraan ilman tunnuksia. Tästä oli silloin pitkä keskustelu täällä, että miten minulle saatiin C More näkymään. Minulle kun mikään ei onnistu niinkuin pitäisi. Minulla ei siis tule näkyville niitä juttuja missään mitä sähköpostissa oli. Tai siis on.
Tässä on ensimmäinen kohta mihin pitää mennä. Minulla ei ole tuollaista kohtaa ollenkaan Telian sivulla, kun olen sinne kirjautunut ja menen ohjattuun paikkaan.
Siis mitä eroa on MTV Katsomo tilauksella ja tunnuksella? Minulla on siis tuo "veloitukseton MTV Katsomo+ tilaus" ja kirjaudun siis sillä tunnuksella sinne, mutta se ei riitä. Pitää olla vielä "MTV Katsomo tunnus" Eli mikä se on? Jos haluan jollain lailla mennä eteenpäin niin minun pitäisi maksaa siitä. En tiedä C Moren tunnuksia, sillä minun piti kirjautua sinne jostakin paikkaa mistä pääsi suoraan ilman tunnuksia. Tästä oli silloin pitkä keskustelu täällä, että miten minulle saatiin C More näkymään. Minulle kun mikään ei onnistu niinkuin pitäisi. Minulla ei siis tule näkyville niitä juttuja missään mitä sähköpostissa oli. Tai siis on.
Tässä on ensimmäinen kohta mihin pitää mennä. Minulla ei ole tuollaista kohtaa ollenkaan Telian sivulla, kun olen sinne kirjautunut ja menen ohjattuun paikkaan.
Eli tuosta näkymästä paina “Lue lisää”, jolloin sinulle avautuu tiedot omistamastasi kanavapaketista. Sieltä löytyy sitten painike “Valitse tuote” jota klikkaamalla pääset tekemään vaihdoksen ja ottamaan palvelun käyttöön. Näin saat palveluusi kuuluvan suoratoiston siirrettyä Katsomon puolelle ja näet sieltä muutakin kuin maksutonta sisältöä. Kokeilehan onnistuuko.
Siis mitä eroa on MTV Katsomo tilauksella ja tunnuksella? Minulla on siis tuo "veloitukseton MTV Katsomo+ tilaus" ja kirjaudun siis sillä tunnuksella sinne, mutta se ei riitä. Pitää olla vielä "MTV Katsomo tunnus" Eli mikä se on? Jos haluan jollain lailla mennä eteenpäin niin minun pitäisi maksaa siitä. En tiedä C Moren tunnuksia, sillä minun piti kirjautua sinne jostakin paikkaa mistä pääsi suoraan ilman tunnuksia. Tästä oli silloin pitkä keskustelu täällä, että miten minulle saatiin C More näkymään. Minulle kun mikään ei onnistu niinkuin pitäisi. Minulla ei siis tule näkyville niitä juttuja missään mitä sähköpostissa oli. Tai siis on.
Tässä on ensimmäinen kohta mihin pitää mennä. Minulla ei ole tuollaista kohtaa ollenkaan Telian sivulla, kun olen sinne kirjautunut ja menen ohjattuun paikkaan.
Eli tuosta näkymästä paina “Lue lisää”, jolloin sinulle avautuu tiedot omistamastasi kanavapaketista. Sieltä löytyy sitten painike “Valitse tuote” jota klikkaamalla pääset tekemään vaihdoksen ja ottamaan palvelun käyttöön. Näin saat palveluusi kuuluvan suoratoiston siirrettyä Katsomon puolelle ja näet sieltä muutakin kuin maksutonta sisältöä. Kokeilehan onnistuuko.
Kuva on sähköpostista. Minulla ei ole tuollaista kohtaa Omassa Teliassa. Jos olisikin niin osaisin toimia, mutku.. 🥺 Meilissä on siis vain mallikuvat.
Jotenkin epäilen, että tää menee yhtä "helposti" kuin minulle saatiin edes C More näkymään alunperinkin.
Kuva on sähköpostista. Minulla ei ole tuollaista kohtaa Omassa Teliassa. Jos olisikin niin osaisin toimia, mutku.. 🥺 Meilissä on siis vain mallikuvat.
Jotenkin epäilen, että tää menee yhtä "helposti" kuin minulle saatiin edes C More näkymään alunperinkin.
Kerrotko vielä, mihin päädyt s-postissa klikkaamalla Lue lisää -kohdasta? Siitäkö ei pääse eteenpäin aktivoimaan MTV Katsomoa? Tunnuksista löydät lisää telia.fin MTV Katsomo Usein kysytyt kysymykset -sivulta. Myös itse aktivoinnista löytyy lisäinfoa meidän sivuilta. Asiakaspalvelu näkee tilauksesi tilan, ja jos siellä on jokin bugi, jonka vuoksi et ole saanut kautta otettua MTV Katsomoa käyttöön, niin asiakaspalvelu pystyy edistämään konkreettisesti asiaa. Eli suosittelen ehdottomasti varmistamaan tämän asiakaspalvelusta.
Kuva on sähköpostista. Minulla ei ole tuollaista kohtaa Omassa Teliassa. Jos olisikin niin osaisin toimia, mutku.. 🥺 Meilissä on siis vain mallikuvat.
Jotenkin epäilen, että tää menee yhtä "helposti" kuin minulle saatiin edes C More näkymään alunperinkin.
Kerrotko vielä, mihin päädyt s-postissa klikkaamalla Lue lisää -kohdasta? Siitäkö ei pääse eteenpäin aktivoimaan MTV Katsomoa? Tunnuksista löydät lisää telia.fin MTV Katsomo Usein kysytyt kysymykset -sivulta. Myös itse aktivoinnista löytyy lisäinfoa meidän sivuilta. Asiakaspalvelu näkee tilauksesi tilan, ja jos siellä on jokin bugi, jonka vuoksi et ole saanut kautta otettua MTV Katsomoa käyttöön, niin asiakaspalvelu pystyy edistämään konkreettisesti asiaa. Eli suosittelen ehdottomasti varmistamaan tämän asiakaspalvelusta.
Kolmannen kerran.. Minulla ei löydy tuota kohtaa ollenkaan Minun Teliassa. Kuva on screenshot sähköpostissa olevasta kuvasta. Siis vain kuva kuvasta joka ei ole linkki. En voi enää tätä selvemmin sanoa.
Laittamani kuva tänne on siis sellaisesta kohdasta, mitä minulla ei ole ollenkaan missään.
Tiedän, että ap ei osaa tehdä asialle mitään. Ei osannut silloinkaan, kun minulla ei näkynyt C More ollenkaan vaan täällä ratkaisivat asian.
Kolmannen kerran.. Minulla ei löydy tuota kohtaa ollenkaan Minun Teliassa. Kuva on screenshot sähköpostissa olevasta kuvasta. Siis vain kuva kuvasta joka ei ole linkki. En voi enää tätä selvemmin sanoa.
Laittamani kuva tänne on siis sellaisesta kohdasta, mitä minulla ei ole ollenkaan missään.
Tiedän, että ap ei osaa tehdä asialle mitään. Ei osannut silloinkaan, kun minulla ei näkynyt C More ollenkaan vaan täällä ratkaisivat asian.
Tahdoimme varmistaa ohjautuuko sähköpostin nappula eteenpäin, siksi kysyimme asiaa uudelleen. Kurkkasitko tuota ohjetta, jonka @AaTanja linkkasi sulle? Oletko saanut tuota samaista sähköpostia, joka löytyy ohjeistuksesta?
Kolmannen kerran.. Minulla ei löydy tuota kohtaa ollenkaan Minun Teliassa. Kuva on screenshot sähköpostissa olevasta kuvasta. Siis vain kuva kuvasta joka ei ole linkki. En voi enää tätä selvemmin sanoa.
Laittamani kuva tänne on siis sellaisesta kohdasta, mitä minulla ei ole ollenkaan missään.
Tiedän, että ap ei osaa tehdä asialle mitään. Ei osannut silloinkaan, kun minulla ei näkynyt C More ollenkaan vaan täällä ratkaisivat asian.
Tahdoimme varmistaa ohjautuuko sähköpostin nappula eteenpäin, siksi kysyimme asiaa uudelleen. Kurkkasitko tuota ohjetta, jonka @AaTanja linkkasi sulle? Oletko saanut tuota samaista sähköpostia, joka löytyy ohjeistuksesta?
En ole saanut samanlaista. Sain sellaisen mitä pitää tehdä ja se alkaa siitä kuvasta, jota minulla ei ole missään. En siis pääse tekemään mitään. Jos oikein ymmärrän sen, niin minun pitäisi maksaa ensin MTV Katsomolle joku kk maksu. Eli asia jää siihen.
Tahdoimme varmistaa ohjautuuko sähköpostin nappula eteenpäin, siksi kysyimme asiaa uudelleen. Kurkkasitko tuota ohjetta, jonka @AaTanja linkkasi sulle? Oletko saanut tuota samaista sähköpostia, joka löytyy ohjeistuksesta?
En ole saanut samanlaista. Sain sellaisen mitä pitää tehdä ja se alkaa siitä kuvasta, jota minulla ei ole missään. En siis pääse tekemään mitään. Jos oikein ymmärrän sen, niin minun pitäisi maksaa ensin MTV Katsomolle joku kk maksu. Eli asia jää siihen.
Myös maksuttoman MTV Katsomo tilauksen aktivointi tapahtuu samoin kuin ohjeessa. Tässä tapauksessa suosittelisin varmistamaan vielä asiakaspalvelustamme onko tilaus jotenkin jumissa, etenkin kun Minun Teliassa et samaista kohtaa löydä. Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, niin en valitettavasti voi tarkastella asiaa tarkemmin.
Vastaa
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.