Skip to main content

C Moren ja MTV Katsomon sisällöt yhdistyivät uudeksi MTV Katsomo -palveluksi 10.10.2023. Siirtymä C Moresta MTV Katsomoon on toteutettu porrastetusti, jotta uuden palvelun aktivointi voitaisiin toteuttaa kaikille asiakkaillemme saumattomasti. Ohjeet lähtevät ryhmitetysti sähköpostilla, josta sitten aktivoinnin voi tehdä. Nyt olemme myös luoneet mahdollisuuden asiakkaalle tehdä aktivoinnin ennakoidusti itse Minun Teliasta.

Voit myös huoletta käyttää nykyistä C More -suoratoistopalveluasi, sillä se toimii rinnalla siihen asti, että teet aktivoinnin joten et jää mistään paitsi. Voit lukea asiakastukisivustoltamme aiheesta lisää.

 

 

Näin aktivoit MTV Katsomon itse Minun Teliasta

 

Jos olet aktivoimassa uutta MTV Katsomo tilaustasi, toimi näin: Valitsemalla Liittymäni ja palveluni -sivun näet tilaamasi suoratoistopalvelun ja Ota käyttöön -painikkeesta pääset tekemään tilauksen aktivoinnin.

Valitse Ota käyttöön

 

Jos olet entinen C More -kanavapaketin tilaaja, silloin valitse Hallinnoi tilausta, joka avaa ikkunan, jossa valitset Ota MTV Katsomo käyttöön.

Valitse Hallinnoi tilausta
 
Klikkaa ota MTV Katsomo käyttöön

 

Sekä ota käyttöön että ota MTV Katsomo käyttöön -painikkeet avautuvat samalle sivulle. Sinulle on jo valmiiksi valittuna operaattori ja täytettynä tuotteen tunnisteet. Älä muuta kenttien tietoja, vaan valitse vain Jatka.

Valitse Jatka

 

Seuraavaksi syötä sähköpostiosoitteesi, jota haluat käyttää MTV Katsomo -käyttäjätunnuksena:

syötä sähköpostiosoitteesi
  • Jos sähköpostillesi ei ole vielä MTV Katsomo -tunnusta, sinua pyydetään seuraavaksi luomaan salasana tunnuksellesi. Valitse Jatka.

  • Jos sähköpostillesi on jo olemassa MTV Katsomo -tunnus, sinulta pyydetään seuraavaksi tunnukseksi salasana. Valitse sitten Jatka. Jos olet unohtanut salasanan, tilaa uusi salasana painamalla Unohditko salasanan? -linkkiä.

 

Lopuksi sinulta pyydetään vielä tietoja itsestäsi:

Täytä tarvittavat tiedot

Valmista tuli! Voit aloittaa MTV Katsomon huippusisältöjen katselun. Huomaathan, että Minun Teliassa MTV Katsomo saattaa näkyä aktivoimattomana muutaman tunnin ajan, vaikka oletkin aktivoinut palvelun onnistuneesti. Jos tunnuksen luomisessa on ongelmia, otathan yhteyttä MTV Katsomon asiakastukeen.

 

Lue myös:

 

Minulla lukee Minun Teliassa:

MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu digiboksille ja sovellukselle.

Mitään Ota käyttöön-kohtaa ei löydy.

Saanko tässä tapauksessa jossain vaiheessa aktivointilinkin uuteen MTV Katsomoon sähköpostilla ? Vai voiko aktivoinnin tehdä myös Minun Teliassa ?

 


Minulla lukee Minun Teliassa:

MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu digiboksille ja sovellukselle.

Mitään Ota käyttöön-kohtaa ei löydy.

Saanko tässä tapauksessa jossain vaiheessa aktivointilinkin uuteen MTV Katsomoon sähköpostilla ? Vai voiko aktivoinnin tehdä myös Minun Teliassa ?

 

Kanavapaketti-asiakkaan ei tarvitse tässä vaiheessa aktivoida mitään (aktivointi koskee suoratoisto- palveluita). Eli koska sinulla ei ole suoratoistopalvelua, niin sinun ei siis tarvitse tehdä aktivointia. Kanavapaketti-asiakkaille muutos tapahtuu hieman myöhemmin, jolloin olemme myös erikseen sinuun yhteydessä. Muutokseen asti voit käyttää Telia Play tunnuksilla C Morea. 😊


Tänään sain sähköpostin tuosta aktivoinnista. Ohjeiden mukaan sujui helposti, ja näyttää toimivan 😊

MTV Katsomossa näkyy olevan “Oma lista”, joka vastaa C Moren “Suosikit”-näkymää. Mutta huomasin, että Katsomon puolella ei näy mitenkään, mitkä jaksot suosikkisarjoistani olen jo katsonut C Moressa. Ja se on harmillinen puute.

Eli olisiko mahdollista saada siirrettyä C Moresta tuota tietoa katsotuista jaksoista Katsomon puolelle, kun C More joskus lakkaa toimimasta? 


Tänään sain sähköpostin tuosta aktivoinnista. Ohjeiden mukaan sujui helposti, ja näyttää toimivan 😊

MTV Katsomossa näkyy olevan “Oma lista”, joka vastaa C Moren “Suosikit”-näkymää. Mutta huomasin, että Katsomon puolella ei näy mitenkään, mitkä jaksot suosikkisarjoistani olen jo katsonut C Moressa. Ja se on harmillinen puute.

Eli olisiko mahdollista saada siirrettyä C Moresta tuota tietoa katsotuista jaksoista Katsomon puolelle, kun C More joskus lakkaa toimimasta? 

Tervetuloa Yhteisöön @nordman ! Hienoa kuulla, että aktivointi sujui ongelmitta. 😊 MTV Katsomo -suoratoistopalvelun toiveista ja palautteista suosittelen olemaan yhteydessä MTV:n suuntaan, sillä Katsomon kehitys ei ole Telian käsissä. MTV:n sivuilta saat toiveesi eteenpäin.


Missä olisi saatavilla ohjeet Telia DOT-asiakkaille, kuinka muutos C Moresta MTV Katsomoon tapahtuu? C More poistui aikaisemmin DOT 5G-liittymistä ja tästä tiedotettiin sähköpostilla. Samainen posti piti sisällään kuitenkin myös seuraavan tiedon:

”Uudistamme Telia Dotin tuotevalikoimaamme ja tilaamasi 5G & C More -liittymä lopetetaan ma 18.9.2023. Tuomme tilalle uudistetun Telia Dot 5G -liittymän, johon sinun nykyinen liittymäsi päivitetään. Muutos tapahtuu automaattisesti, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

Olemme erittäin pahoillamme näin suuresta liittymääsi koskevasta muutoksesta ja lievittääksemme siirtymää, saat nauttia C Moren sisällöistä veloituksetta vielä vuoden päivät. Varmista seuraavilla askeleilla, että etusi jatkuu vielä ensi syksyyn:

  1. Varmista Telia Dot -sovelluksesta, että olet ottanut liittymääsi kuuluvan C More -edun käyttöösi. Voit tehdä aktivoinnin päävalikon kohdasta C More.
  2. Jos C More -etusi ei ole aktivoituna, aktivoi se heti tai viimeistään su 17.9.2023.
  3. Jatka C Moren sisältöjen parissa veloituksetta 30.9.2024 asti”

Eli miten tulee nyt toimia, kun C More on aktiivisena ja Minun Teliaa ei ole DOT-asiakkailla käytössä?

 

 


Missä olisi saatavilla ohjeet Telia DOT-asiakkaille, kuinka muutos C Moresta MTV Katsomoon tapahtuu? C More poistui aikaisemmin DOT 5G-liittymistä ja tästä tiedotettiin sähköpostilla. Samainen posti piti sisällään kuitenkin myös seuraavan tiedon:

”Uudistamme Telia Dotin tuotevalikoimaamme ja tilaamasi 5G & C More -liittymä lopetetaan ma 18.9.2023. Tuomme tilalle uudistetun Telia Dot 5G -liittymän, johon sinun nykyinen liittymäsi päivitetään. Muutos tapahtuu automaattisesti, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

Olemme erittäin pahoillamme näin suuresta liittymääsi koskevasta muutoksesta ja lievittääksemme siirtymää, saat nauttia C Moren sisällöistä veloituksetta vielä vuoden päivät. Varmista seuraavilla askeleilla, että etusi jatkuu vielä ensi syksyyn:

  1. Varmista Telia Dot -sovelluksesta, että olet ottanut liittymääsi kuuluvan C More -edun käyttöösi. Voit tehdä aktivoinnin päävalikon kohdasta C More.
  2. Jos C More -etusi ei ole aktivoituna, aktivoi se heti tai viimeistään su 17.9.2023.
  3. Jatka C Moren sisältöjen parissa veloituksetta 30.9.2024 asti”

Eli miten tulee nyt toimia, kun C More on aktiivisena ja Minun Teliaa ei ole DOT-asiakkailla käytössä?

Terve @adapter ja tervetuloa Telia Yhteisöön. Kiva kun löysit tänne ja osallistuit keskusteluun! 

Nyt kun olet aktivoinut C More -etusi ennen 17.9.2023 ja palvelu on sinulla aktiivisena, sinun ei tarvitse tehdä mitään. MTV on migratoinut tunnuksesi puolestasi. Etusi on siis voimassa MTV Katsomon puolella 30.9.2024 asti. 

 

Oletko saanut Katsomoon siirtymisestä tietoa MTV:n puolelta? Tapauksessasi tiedotus on siirtynyt heille, ja sinun tulisi saada sieltä puolen infot.


Kiitos infosta. Kirjauduin sisään ja oikeus näkyy nyt oikein. Mitään infoa ei vaan tullut missään vaiheessa ja vielä hetki sitten tilaus ei ollut päivittynyt.

Homma nyt siis kunnossa.

 


Laitetaan tänne nyt tietoa jos ihmisiltä menee sähköposti ohi, mutta varmaankin täälläkin siitä virallinen tiedote annetaan. Tuli sähköposti cmorelta jossa mainitaan tämän palvelun loppuvan käytöstä 20.11 joten tämän jälkeen toimii enää mtv katsomo, kun nyt on vielä ollut mahdollisuus käyttää cmorea ( mikä on huomattavasti parempi palvelu, toivon mukaan mtv katsomo kehittää pikavauhtia omaa palvelua paremmaksi). 

 

Muistan lukeneeni muualta( ei täällä, vaan toisessa keskustelu palstalla), että olisi ollut 29.11 asti cmore vielä päällekkäin, joten pitää katsoa , että sielläkin oikeaa tietoa, mutta tosiaan varmaan laajempaa tiedotusta tästä tulee vielä muuallekin kuin sähköpostilla.


Laitetaan tänne nyt tietoa jos ihmisiltä menee sähköposti ohi, mutta varmaankin täälläkin siitä virallinen tiedote annetaan. Tuli sähköposti cmorelta jossa mainitaan tämän palvelun loppuvan käytöstä 20.11.

Muistan lukeneeni, että olisi ollut 29.11 asti cmore vielä päällekkäin, joten pitää katsoa , että sielläkin oikeaa tietoa, mutta tosiaan varmaan laajempaa tiedotusta tästä tulee vielä muuallekin kuin sähköpostilla.

Suoraan C Morelta tilattu palvelu päättyy 20.11. Telialta tilatut palvelut päättyvät suoratoisto asiakkaiden osalta 29.11. ja kanavapaketti asiakkaiden osalta 15.12. Näitä koskien olemme jo lähettäneet palveluiden omaaville viestiä, mutta tulemme lähettämään muutoksesta/päättymisestä vielä asiakasviestintää.


Hyvä ja nopea korjaus teiltä, tuota eroa en ottanut huomioon. Kun nettiä lukee niin saa tipoittain tietoa eri paikoista ja ei se ole välttämättä näin hyvin eriteltyä kuin sinun mainitsemana.


Laitetaan tänne nyt tietoa jos ihmisiltä menee sähköposti ohi, mutta varmaankin täälläkin siitä virallinen tiedote annetaan. Tuli sähköposti cmorelta jossa mainitaan tämän palvelun loppuvan käytöstä 20.11.

Muistan lukeneeni, että olisi ollut 29.11 asti cmore vielä päällekkäin, joten pitää katsoa , että sielläkin oikeaa tietoa, mutta tosiaan varmaan laajempaa tiedotusta tästä tulee vielä muuallekin kuin sähköpostilla.

Suoraan C Morelta tilattu palvelu päättyy 20.11. Telialta tilatut palvelut päättyvät suoratoisto asiakkaiden osalta 29.11. ja kanavapaketti asiakkaiden osalta 15.12. Näitä koskien olemme jo lähettäneet palveluiden omaaville viestiä, mutta tulemme lähettämään muutoksesta/päättymisestä vielä asiakasviestintää.

Minulla on Telialta tilattu C More mutta siellä näkyy kumminkin näin :

Johtuuko sitten siitä kun oli jonkin aikaa ennen suoraan C Morelta 🤷🏻


Aloinpa tekemään minäkin tätä naimakauppaa C Moren ja Katsomon kanssa. Ja kuten voi arvata, niin ei se mene ollenkaan siten kuin pitäisi. Menin ohjeiden mukaan tänne

Sitten klikkasin kohtaa Hallinnoi tilausta. Ja sitten oli paljon tekstiä ja tämä. En ole tätä aiemmin yrittänyt tehdä. Varmaan saan tähän vinkkejä, että miten tämän teen. Eihän arvannut kukaan, että mulla ei onnistu tämä. 🫣

 

Katsomo sanoo näin

 

Miten päivitän?

 

--

Muokkaus katjane: muokattu pois yksilöintitietoja


Milloin Telian Mtv Katsomo-kanavapaketin (entisen C More-kanavapaketin) tilaajat voivat aktivoida itselleen tuon Mtv Katsomo-sovelluksen? Eikö olisi jo aika saada aktivointilinkki?


Suoraan C Morelta tilattu palvelu päättyy 20.11. Telialta tilatut palvelut päättyvät suoratoisto asiakkaiden osalta 29.11. ja kanavapaketti asiakkaiden osalta 15.12. Näitä koskien olemme jo lähettäneet palveluiden omaaville viestiä, mutta tulemme lähettämään muutoksesta/päättymisestä vielä asiakasviestintää.

Minulla on Telialta tilattu C More mutta siellä näkyy kumminkin näin :

Johtuuko sitten siitä kun oli jonkin aikaa ennen suoraan C Morelta 🤷🏻

C More- sovelluksessa on tällä hetkellä virheellinen info-ikkuna, jossa kerrotaan että pääsy C Moreen lakkaa 20.11, vaikka tämä koskee vain suoraan C Morelta/MTV:ltä palvelun ostaneita. Eli myös sinun osaltasi aikataulu on edelleen sama, eli 29.11. lähtien starttaa muutokset. Infon korjauspyyntö on laitettu eteenpäin ja toivotaan, että tieto saadaan oikeaksi mahdollisimman pian. 
 

--
Muokkaus katjane: ilmoitettua aikataulua muokattu


Aloinpa tekemään minäkin tätä naimakauppaa C Moren ja Katsomon kanssa. Ja kuten voi arvata, niin ei se mene ollenkaan siten kuin pitäisi. Menin ohjeiden mukaan tänne

Sitten klikkasin kohtaa Hallinnoi tilausta. Ja sitten oli paljon tekstiä ja tämä. En ole tätä aiemmin yrittänyt tehdä. Varmaan saan tähän vinkkejä, että miten tämän teen. Eihän arvannut kukaan, että mulla ei onnistu tämä. 🫣

 

Katsomo sanoo näin

 

Miten päivitän?

 

 

Sinun ei tarvitse etukäteen tehdä mitään, koska sinulle ja muille kanavapakettilaisille lähetetään erikseen linkki mistä voit aktivoida tunnukset Katsomo suoratoistopalveluun. Siihen saakka C Moren käyttö onnistuu normaalisti. 

Milloin Telian Mtv Katsomo-kanavapaketin (entisen C More-kanavapaketin) tilaajat voivat aktivoida itselleen tuon Mtv Katsomo-sovelluksen? Eikö olisi jo aika saada aktivointilinkki?

Katsomoon pääsy myös kanavapakettiasiakkaille on hyvässä vedossa työn alla. Marras-joulukuun vaihteessa laitamme Yhteisöön vielä tarkempaa ohjeistusta. Aktivointiviestejä lähetetään tipottain kuun vaihteessa, jotta käyttöönotot sujuisi sitten mahdollisimman jouhevasti. 

-- 
Muokkaus katjane: ilmoitettua aikataulua muokattu


Alkaisiko pikku hiljaa tulemaan sitä aktivointilinkkiä sähköpostiin kun tällä uusimmalla (lähes virheettömällä) digiboksilla ei pysty kirjautumaan MTV Katsomoon operaattoritunnuksilla, eikä CMore enää toimi. Näillä ohjeilla ei tee käytännössä mitään sillä MTV Katsomo+ tilaus on jo aktivoitu Minun Teliassa. Tunniste 1 ja Tunniste 2 kentät ovat tyhjiä, joten MTV Katsomoon ei pysty kirjautumaan operaattoritunnuksilla.


Alkaisiko pikku hiljaa tulemaan sitä aktivointilinkkiä sähköpostiin kun tällä uusimmalla (lähes virheettömällä) digiboksilla ei pysty kirjautumaan MTV Katsomoon operaattoritunnuksilla, eikä CMore enää toimi. Näillä ohjeilla ei tee käytännössä mitään sillä MTV Katsomo+ tilaus on jo aktivoitu Minun Teliassa. Tunniste 1 ja Tunniste 2 kentät ovat tyhjiä, joten MTV Katsomoon ei pysty kirjautumaan operaattoritunnuksilla.

Onko mahdollista, että kyseessä olisi jokin toinen sähköpostiosoitteesi, johon aktivointiviesti olisi voinut mennä? Miten kauan sitten teit aktivoinnin Minun Telian kautta? Tässä vielä tueksi ohjeet, joista toivon olevan apua. Suosittelen melkeinpä seuraavaksi olemaan chatin kautta meidän asiakaspalveluun yhteydessä, josta on pääsy tilaustietoihisi. 


Alkaisiko pikku hiljaa tulemaan sitä aktivointilinkkiä sähköpostiin kun tällä uusimmalla (lähes virheettömällä) digiboksilla ei pysty kirjautumaan MTV Katsomoon operaattoritunnuksilla, eikä CMore enää toimi. Näillä ohjeilla ei tee käytännössä mitään sillä MTV Katsomo+ tilaus on jo aktivoitu Minun Teliassa. Tunniste 1 ja Tunniste 2 kentät ovat tyhjiä, joten MTV Katsomoon ei pysty kirjautumaan operaattoritunnuksilla.

Onko mahdollista, että kyseessä olisi jokin toinen sähköpostiosoitteesi, johon aktivointiviesti olisi voinut mennä? Miten kauan sitten teit aktivoinnin Minun Telian kautta? Tässä vielä tueksi ohjeet, joista toivon olevan apua. Suosittelen melkeinpä seuraavaksi olemaan chatin kautta meidän asiakaspalveluun yhteydessä, josta on pääsy tilaustietoihisi. 

En ole missään vaiheessa aktivoinut mitään vaan tämä on tapahtunut jotenkin automaattisesti Minun Teliassa. Ohjeiden kohdasta 3 ei pääse eteenpäin sillä se kysyy tunnistetietoja. Chatiin siis yhteyttä…

 

E: sähköposti on kyllä oikein


Alkaisiko pikku hiljaa tulemaan sitä aktivointilinkkiä sähköpostiin kun tällä uusimmalla (lähes virheettömällä) digiboksilla ei pysty kirjautumaan MTV Katsomoon operaattoritunnuksilla, eikä CMore enää toimi. Näillä ohjeilla ei tee käytännössä mitään sillä MTV Katsomo+ tilaus on jo aktivoitu Minun Teliassa. Tunniste 1 ja Tunniste 2 kentät ovat tyhjiä, joten MTV Katsomoon ei pysty kirjautumaan operaattoritunnuksilla.

Minullakaan ei onnistunut homma ja otin yhteyttä chatillä asiakaspalveluun. Sieltä homma hoidettiin minulle melkein valmiiksi. Pari klikkausta meiliin minkä lähettivät ja se oli siinä. 😃


Vastaa