Asiakaspalaute

Joulukuu 2022: Sähköpostipalvelun muutokset

  • 22 February 2023
  • 2 kommenttia
  • 157 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10358 kommenttia

Saamiamme asiakaspalautteita:

”Kuulin juuri asiasta, että pp.inet. fi olisi loppumassa. Yhdistyksen sähköpostit ovat tulleet siihen vuosia. Lista joihin joutuisin muuttamaan osoitteen on valtava!!!”

“Onhan tämä nyt *******estä kun on käyttänyt pp.net.fi tuolta -90 luvulta ja sitten pitäisi ruveta vääntämään uutta sähköpostiosoitetta, että saa edes laskut.”


Ratkaisu:

Kerroimme aiemmin vuonna 2022 inet.fi-sähköpostipalvelumme lopetuksesta. Asiakkaidemme rakkaus sähköpostipalveluamme kohtaan tuli kuitenkin selväksi, ja halusimme löytää toisenlaisen ratkaisun. Sähköpostipalvelumme siirtyy osaksi norjalaista Fjordmail Technologies AS -yhtiötä, joka tunnettu nykyaikaisista ja turvallisista sähköpostipalveluista sekä luotettavasta asiakaspalvelusta.

 

Parannuksen taustaa:

Kerroimme sähköpostipalvelumme lopetuksesta telia.fi:ssä, ja Yhteisössäkin tässä keskustelussa. Saamamme palautteet, ja kommentit ko. keskustelussa johtivat siihen, että otimme aikalisän ja löysimmekin asialle toisenlaisen ratkaisun. Aiheesta lisää artikkelissamme:

 

Sana on vapaa, mitä olet mieltä lopputuloksesta, hyvä vai huono asia?

Tämän kirjoituksen alaosassa on kolme erilaista hymiötä, niiden kautta voit antaa meille palautetta parannuksen hyödyllisyydestä. Kiitos 😊 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kun vielä näkee miten sujuvasti siirtymä käytännössä tulee sujumaan, niin hyvä ratkaisu. 👍 Oli käyttäjillä sitten tarkoituksena säilyttää inet.fi -osoite jatkossakin, tai sitten pitää sitä sen aikaa, että on varmuudella saanut päivitettyä mahdollisen uuden sähköpostiosoitteen eri palveluihin. 🙂

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kun vielä näkee miten sujuvasti siirtymä käytännössä tulee sujumaan, niin hyvä ratkaisu. 👍 Oli käyttäjillä sitten tarkoituksena säilyttää inet.fi -osoite jatkossakin, tai sitten pitää sitä sen aikaa, että on varmuudella saanut päivitettyä mahdollisen uuden sähköpostiosoitteen eri palveluihin. 🙂

Hyvä pointti, suunnitelma on vasta ensimmäinen vaihe, toinen vaihe on sitten toteutus. Pyrimme tottakai siihen, että siirtymä on käyttäjille vaivaton 😊

Vastaa