Skip to main content

Saamiamme asiakaspalautteita:

"cmore pakettia valittaessa ei kerrottu että olen jo käyttänyt etuuden eikä vahvistus osiossa saanut poistettua sitä, joten jouduin aloittamaan koko tilausprosessin alusta.."

 

Ratkaisu:

Olemme saaneet runsaasti palautetta viasta, jonka vuoksi liittymäostoksilla C More -suoratoistopalvelua ei saanut ostoskorista helposti pois, jos maksuton kokeilujakso oli jo käytetty. Ainoa keino oli hylätä ostoskori ja aloittaa alusta.

Kehitimme nyt käyttökokemusta paremmaksi niin, että kun asiakastiedoissa näkyy maksuttoman kokeilujakson olevan jo käytetty, asiakas pääsee valitsemaan haluaako silti tilata C Moren vai jättää sen pois.

 

Tämän kirjoituksen alaosassa on kolme erilaista hymiötä, joiden kautta voit antaa meille palautetta parannuksen hyödyllisyydestä. Kiitos 😊 

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa