Asiakaspalaute

Marraskuu 2022: Ohjeiden päivitys, edesmenneen läheisen liittymäasioiden hoitaminen

  • 22 February 2023
  • 0 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
  • Yhteisömanageri
  • 9521 kommenttia

Saamiamme asiakaspalautteita:

"En saanut palvelua. botti vaan jankaa kirjautumisesta. En voi kirjautua kuolleen ihmisen puolesta.”

"Kuolleen liitymän lopetukseen selkeä ja maksuton ohje”

 

Ratkaisu:

Nämä tilanteet ovat usein henkisesti rankkoja, joten haluamme omalta osaltamme auttaa ja tuoda selkeästi esiin, miten asioiden hoito onnistuu ja mitä tietoja sitä varten tarvitset. Sen vuoksi loimme ohjeen kuolleen läheisen liittymiin ja palveluihin liittyen.

 

Käyhän kokeilemassa päivitettyjä ohjeita ja kerro koetko ne nyt selkeiksi.

Tämän kirjoituksen alaosassa on kolme erilaista hymiötä, niiden kautta voit antaa meille palautetta parannuksen hyödyllisyydestä. Kiitos.


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa