Saamiamme asiakaspalautteita:
”Ongelmana on, että tulin kirjautumaan sisään että saisin puk-koodin, jotta saisin puhelimen auki. Puhelin jumissa, ja nyt tämä jumissa. En siis pääse puhelimeen enkä saa koodia täältä, joten jumissa ollaan, eikä ratkaisua ole näkyvissä.”
Ratkaisu:
Puhelinliittymän PUK-koodin on saanut asiakaspalvelun aukioloajan ulkopuolella vain Minun Teliaan kirjautumalla tai soittamalla itsepalveluna. Ilman puhelinta kirjautuminen voi kuitenkin olla haastavaa ja itsepalvelu soittamalla ei ole ollut käytössä, jos liittymällä on Mobiilivarmenne. Helpotimme PUK-koodin saamista ja nykyään sen saa myös puhelimitse 24/7, vaikka Mobiilivarmenne olisi käytössä
Onko sinulle käynyt koskaan, että olet unohtanut PIN-koodin ja olet lähtenyt etsimään, että mistähän se PUK-koodi oikein löytyikään? Oletko löytänyt sen helposti, oletko törmännyt haasteisiin?
Tämän kirjoituksen alaosassa on kolme erilaista hymiötä, niiden kautta voit antaa meille palautetta parannuksen hyödyllisyydestä. Kiitos