Skip to main content

Saamiamme asiakaspalautteita:

Esim siirto uuteen puhelimeen?

 

Ratkaisu:

Tämän palautteen myötä huomasimme, että asiakastukemme eSIM-ohjetta tarvitsee laajentaa ja tarkentaa. Uudistimme ohjeen kokonaan ja nyt siitä löytyy enemmän tietoa eSIMin käyttöönotosta, sekä sille tehtävistä muutoksista, kuten eSIMin siirrosta puhelimesta toiseen.

 

Jos käyt tutustumassa päivitettyyn ohjeeseen niin mitä sanot - onko ohjeet nyt mielestäsi selkeät ja kattavat?

Tämän kirjoituksen alaosassa on kolme erilaista hymiötä, niiden kautta voit antaa meille palautetta parannuksen hyödyllisyydestä. Kiitos 😊 

Vaikka aloituksesta jo melkein vuosi, niin mieleeni tulisi sellainen, että kun siellä ohjeissa todetaan “Huomaa, että tämän ohjeen QR-koodi voidaan käyttää vain kerran. Lisätietoja: telia.fi/esim “, eikä nuo lisätiedot kerro asiaa, niin miten sitten toimitaan jos QR-koodi on käytetty eikä esim-palvelu silti aktivoitunut. Näin on esim. omalla kohdallani, eikä aina viittis soitella, saati naputella chatissa.

 

 


Vaikka aloituksesta jo melkein vuosi, niin mieleeni tulisi sellainen, että kun siellä ohjeissa todetaan “Huomaa, että tämän ohjeen QR-koodi voidaan käyttää vain kerran. Lisätietoja: telia.fi/esim “, eikä nuo lisätiedot kerro asiaa, niin miten sitten toimitaan jos QR-koodi on käytetty eikä esim-palvelu silti aktivoitunut. Näin on esim. omalla kohdallani, eikä aina viittis soitella, saati naputella chatissa.

 

 

Nyt tulee vastaus, jota et varmaankaan halunnut kuulla, mutta tällaisessa tilanteessa neuvoisimme olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä. 


Tulihan se sitä kautta kuntoon, eikä jonotusaikakaan ollut kun joitain sekunteja. Tuomas ehti sanoa että “kokeilen saisiko sen tosta”, tjsp. ja sitten lensin pihalle keskustelusta ja yhteys katkesi. Käynnistin puhelimen uudestaan ja nyt toimii..kiitokset Tuomakselle.

 


Tulihan se sitä kautta kuntoon, eikä jonotusaikakaan ollut kun joitain sekunteja. Tuomas ehti sanoa että “kokeilen saisiko sen tosta”, tjsp. ja sitten lensin pihalle keskustelusta ja yhteys katkesi. Käynnistin puhelimen uudestaan ja nyt toimii..kiitokset Tuomakselle.

 

No mukava kuulla, että asia hoitui kuntoon nopsasti. Ja ilmeisesti tosi nopsaan aktivoituminenkin tapahtui, ihan tuossa Tuomaksen kanssa jutellessa. Välitämme kiitokset eteenpäin! 🤗


Vastaa