Asiakaspalaute

Tammikuu 2023: Uusittu Minun Teliaan kirjautuminen

  • 22 February 2023
  • 0 kommenttia
  • 56 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
  • Yhteisömanageri
  • 9521 kommenttia

Saamiamme asiakaspalautteita:

"Kirjautuminen on haastavaa"

"Helpompi lähestymistapa. En pysty kirjautumaan joka palveluun, chattiin tms. Pitäisi päästä ilman kirjautumista minun teliaan - tehty liian vaikeaksi.”

 

Ratkaisu:

Asioiden hoito verkkosivuillamme vaatii monesti kirjautumista, sillä asiakkuuteesi liittyvät asiat ovat luottamuksellisia. Kirjautuminen on kuitenkin aiheuttanut päänvaivaa etenkin silloin, jos liittymä on työpaikan tai perheenjäsenen omistuksessa. Siksi uudistimme koko kirjautumisnäkymän. Nyt tarjolla on yhdellä sivulla selkeät vaihtoehdot liittymän omistajana tai käyttäjänä kirjautumiseen sekä yritysasiakkaille.

 

Käyhän kokeilemassa uudistunutta kirjautumista ja kerro kommenteissa mitä olet mieltä lopputuloksesta, hyvä vai huono asia?

Tämän kirjoituksen alaosassa on kolme erilaista hymiötä, niiden kautta voit antaa meille palautetta parannuksen hyödyllisyydestä. Kiitos 😊 


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa