Asiakaspalaute

Tammikuu 2023: Uusittu Minun Teliaan kirjautuminen

  • 22 February 2023
  • 3 kommenttia
  • 181 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10241 kommenttia

Saamiamme asiakaspalautteita:

"Kirjautuminen on haastavaa"

"Helpompi lähestymistapa. En pysty kirjautumaan joka palveluun, chattiin tms. Pitäisi päästä ilman kirjautumista minun teliaan - tehty liian vaikeaksi.”

 

Ratkaisu:

Asioiden hoito verkkosivuillamme vaatii monesti kirjautumista, sillä asiakkuuteesi liittyvät asiat ovat luottamuksellisia. Kirjautuminen on kuitenkin aiheuttanut päänvaivaa etenkin silloin, jos liittymä on työpaikan tai perheenjäsenen omistuksessa. Siksi uudistimme koko kirjautumisnäkymän. Nyt tarjolla on yhdellä sivulla selkeät vaihtoehdot liittymän omistajana tai käyttäjänä kirjautumiseen sekä yritysasiakkaille.

 

Käyhän kokeilemassa uudistunutta kirjautumista ja kerro kommenteissa mitä olet mieltä lopputuloksesta, hyvä vai huono asia?

Tämän kirjoituksen alaosassa on kolme erilaista hymiötä, niiden kautta voit antaa meille palautetta parannuksen hyödyllisyydestä. Kiitos 😊 


3 kommenttia

Kunniamerkki +1

Kirjautuminen Minun Teliaan ei toimi sirullisella henkilökortilla. Ei etene kirjautumiseen, vaan menee jollekin ‘höpö höpö sivulle’. Pankkitunnistautuminen sentään toimii...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kirjautuminen Minun Teliaan ei toimi sirullisella henkilökortilla. Ei etene kirjautumiseen, vaan menee jollekin ‘höpö höpö sivulle’. Pankkitunnistautuminen sentään toimii...

Itsekin olen huomannut haastessa henkilökorttikirjautumisessa. Henkilökortti toimii, mutta henkilökorttia vastaava toimikortti ei.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kirjautuminen Minun Teliaan ei toimi sirullisella henkilökortilla. Ei etene kirjautumiseen, vaan menee jollekin ‘höpö höpö sivulle’. Pankkitunnistautuminen sentään toimii...

Itsekin olen huomannut haastessa henkilökorttikirjautumisessa. Henkilökortti toimii, mutta henkilökorttia vastaava toimikortti ei.

Henkilökortilla kirjautumisessa esiintyvät ongelmat ovat olleet meillä tutkinnassa, mutta mitään yleistä häiriötä tai syytä ei ole löydetty. Jos ongelmat jatkuvat ja esimerkiksi selaimen vaihtaminen toiseen ei auta asiaan, otamme mielellämme näistä lisätietoja häiriöilmoituksen kautta. 

Vastaa