Hei!
Minulla on päättymässä laajakaista+teliatv tallennuksella sopimus. Olen jättänyt useaan otteeseen yhteydenottopyynnön osoitteessa telia.fi/parempilaajakaista. Tuli kirje jossa lähettämään ko yhteydenottopyyntö. Missä vika kun ei kuulu mitään?
Hei!
Minulla on päättymässä laajakaista+teliatv tallennuksella sopimus. Olen jättänyt useaan otteeseen yhteydenottopyynnön osoitteessa telia.fi/parempilaajakaista. Tuli kirje jossa lähettämään ko yhteydenottopyyntö. Missä vika kun ei kuulu mitään?
@rekyl kirjoitti:Hei!
Minulla on päättymässä laajakaista+teliatv tallennuksella sopimus. Olen jättänyt useaan otteeseen yhteydenottopyynnön osoitteessa telia.fi/parempilaajakaista. Tuli kirje jossa lähettämään ko yhteydenottopyyntö. Missä vika kun ei kuulu mitään?
Miksi et ole itse suoraan yhteydessä asiakaspalveluun? Minun Telia netissä tai puhelinsovelluksena. 24/7 chat-asiakaspalvelussa on ihan siedettävät odotusajat ainakin iltaisin, jos et puhelimitse 020 690 400 halua olla itse yhteydessä Teliaan.
@rekyl kirjoitti:
Hei!
Minulla on päättymässä laajakaista+teliatv tallennuksella sopimus. Olen jättänyt useaan otteeseen yhteydenottopyynnön osoitteessa telia.fi/parempilaajakaista. Tuli kirje jossa lähettämään ko yhteydenottopyyntö. Missä vika kun ei kuulu mitään?
Oletko milloin jättänyt yhteydenottopyynnön? Vastaamme yhteydenottopyyntöihin yleensä muutaman arkipäivän kuluessa. Jos asia on kiireellinen, niin silloin kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalveluun esimerkiksi chatin kautta tai soittamalla, kuten @Yaria vinkkasi.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.