Skip to main content

Yhteydenottopyyntö

  • June 29, 2022
  • 2 kommenttia
  • 482 katselukertaa

Hei!

Minulla on päättymässä laajakaista+teliatv tallennuksella sopimus. Olen jättänyt useaan otteeseen yhteydenottopyynnön osoitteessa telia.fi/parempilaajakaista. Tuli kirje jossa lähettämään ko yhteydenottopyyntö. Missä vika kun ei kuulu mitään?

2 kommenttia

Yaria
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+7
  • Irkkaaja
  • June 30, 2022

@rekyl  kirjoitti:

Hei!

Minulla on päättymässä laajakaista+teliatv tallennuksella sopimus. Olen jättänyt useaan otteeseen yhteydenottopyynnön osoitteessa telia.fi/parempilaajakaista. Tuli kirje jossa lähettämään ko yhteydenottopyyntö. Missä vika kun ei kuulu mitään?


Miksi et ole itse suoraan yhteydessä asiakaspalveluun? Minun Telia netissä tai puhelinsovelluksena. 24/7 chat-asiakaspalvelussa on ihan siedettävät odotusajat ainakin iltaisin, jos et puhelimitse 020 690 400 halua olla itse yhteydessä Teliaan. 


SaJoonas
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Ex-telialainen
  • June 30, 2022

@rekyl  kirjoitti:

Hei!

Minulla on päättymässä laajakaista+teliatv tallennuksella sopimus. Olen jättänyt useaan otteeseen yhteydenottopyynnön osoitteessa telia.fi/parempilaajakaista. Tuli kirje jossa lähettämään ko yhteydenottopyyntö. Missä vika kun ei kuulu mitään?


Oletko milloin jättänyt yhteydenottopyynnön? Vastaamme yhteydenottopyyntöihin yleensä muutaman arkipäivän kuluessa. Jos asia on kiireellinen, niin silloin kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalveluun esimerkiksi chatin kautta tai soittamalla, kuten @Yaria vinkkasi.