Skip to main content

Olettehan jo huomanneet että tänään starttaa verkkokaupassamme Yömyynti klo 21 alkaen. Laitteet ja lisätarvikkeet myydään ilman alv:ia. Valikoima on vielä tarkoin varjeltu, joten kannattaa olla sivustolla kärppänä paikalla heti yhdeksältä. Yömyynti päättyy 13.7. klo 08:59.



 



Shoppailun iloa ja hyviä löytöjä :)



 



Pahasti näyttää siltä, että yömyyntinne jää vähän tyngäksi, kun ei kauppaanne ole ensimmäisen puolen tunnin aikana saanut yhteyttä lainkaan...



@yarchum kirjoitti:


Pahasti näyttää siltä, että yömyyntinne jää vähän tyngäksi, kun ei kauppaanne ole ensimmäisen puolen tunnin aikana saanut yhteyttä lainkaan...






Tämä ei tullut itselleni yllätyksenä. Verkkokauppa kaatui suuresta kävijämäärästä. Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta esimerkiksi näin kävi aikoinaan uudistuneelle VR:lle :smileyvery-happy:


voi voi, pahasti tökkii...... ei mitään toivoa päästä sivuille 😞 😞 :(


yep does not work. Good Night !:cathappy:


Sivustolle ei pääse ollenkaan.


Ei tunnu sivusto toimivan, ei... yritä nyt sitten tilata kun yömyyntiin tai yleensäkään Telian kauppaan ei pääse!? Saisi Telia laittaa yömyynnin uusiksi sivuston takkuamisen vuoksi, luulisi noin ison firman sivusto kestää isommatkin kävijämäärät?


Ei pienintäkään mahdollisuutta edes katsella tarjouksia, tilaamisesta puhumattakaan.

Kohta 2h yrittänyt päästä katseleen, mutta ei aukene kaupan sivut kuin joskus osittain, useimmiten ei lainkaan.


Mikä ihmeen yömyynti? Yomyynti sivusto heittää vain error viestiä joten taitaa olla Telian palvelinylläpitäjät nukkumassa. Kannattanee harkita yömyynnin klo 9 lopetusajan jatkamista ainakin puolella päivällä tai yrittää huomenna klo 21 uudelleen.

 


Moi,

 

olen Telian asiakaspalvelussa töissä. Menin äsken asiakkaana Yömyynti-sivuille ja huomasin saman. Tein viasta hetki sitten vikailmoituksen eli ongelman selvitys on aloitettu.

 

Olen pahoillani kaikkien teidän puolesta joilta jäi ainakin alkuyön edulliset laitteet ja liittymät hankkimatta. Toivotaan, että ongelma saadaan pian korjattua :)

 

Pidän teidät ajan tasalla kun saan lisätietoa.

 

T: Matti Pohjola

Telia asiakaspalvelu 


Kyllä Telian pitäisi laittaa tuo yömyynti pikaisesti  uusiksi, ei varmaankaan moni koko yötä jaksa yrittää päästä sivustolle jos ja kun teidän sivusto ei toimi...ja jos ei uusita niin paha maku jää monelle asiakkaallenne


Vihdoinkin pääsin 3.5h odottelun jälkeen kattomaan tarjoukset, eniten kiinnosti tuo XL paketti 22.72e ja siihen dataliittymä 12.84e. Mutta hetkinen, Enhän minä saa kumpaakaan kun olen jo telian asiakas!? vaikka telialta tuli oikein viestiä että elä missaa tarjouksia kun olet asiakas. Nyt nukkumaan, huomenna soitto telialle että mikä homma tai sitten Elisa/Dna kauppaan jos asia oikeasti on näin.


Miksi sitä soitella Teliaan. Kyllä ne soittaa kun tilaat uuden liittymän kilpailijalta. Itseänikin tympii tämä vanhojen asiakkaiden päähänpotkiminen, kun noi parhaat ja oikeat tarjoukset eivät koske meitä. Ja surkuhupaisinta tässä on se, että parin päivän päästä meille päähänpotkituille vahoille asiakkaille tarjotaan jotain tikkukarkki-tarjousta. Olisko se sitten aika sanoa Moi Moi vaan Telia.



@Matti_Pohjola kirjoitti:


Moi,



 



olen Telian asiakaspalvelussa töissä. Menin äsken asiakkaana Yömyynti-sivuille ja huomasin saman. Tein viasta hetki sitten vikailmoituksen eli ongelman selvitys on aloitettu.



 



Olen pahoillani kaikkien teidän puolesta joilta jäi ainakin alkuyön edulliset laitteet ja liittymät hankkimatta. Toivotaan, että ongelma saadaan pian korjattua :)



 



Pidän teidät ajan tasalla kun saan lisätietoa.



 



T: Matti Pohjola



Telia asiakaspalvelu 






 



Moikka,



 



Yömyynnin toimimattomuus johtui verkkokaupan palvelinten kaatumisesta. Vähän puolen yön jälkeen palvelimet alkoivat taas pelittää. Sen jälkeen laitteita ja liittymiä on käsittääkseni päässyt ongelmitta tutkimaan ja ostamaan. Olen tosi pahoillani teille aiheuttamastamme harmista! Yömyynti on tarkoitus uusia myöhemmin syksyllä. Sitä ennen verkkokaupan palvelimet laitetaan tietysti kuntoon ettei ongelmat uusiudu :)



 



Ongelmista huolimatta hauskaa kesäpäivää kaikille!



 



Matti Pohjola



Telia asiakaspalvelu


Melkoinen pettymys tämä Telian yömyynti. Eilen illalla ei sivusto toiminut. Tänä aamuna kun vihdoin pääsi katsomaan niin eipä siellä kovin kummoisia tarjouksia ollut. 

 

- Xperia X Compact 303e Telian "yömyyntitarjouslaitteiden kärkipaikalla". Gigantissa ja Elisassa 299e.

- Chromecast2 39e Telia yömyyntitarjouksessa.  Normaalihinta. Tosin Elisassa 35e.

 

Liittymätarjoukset samanlaisa "ns tarjouksia". Kovasti Telia hehkuttaa datasurffauksen roaming maksujen poiston myötä tullutta "sama surffihinta Pohjoismaissa" mutta sitä vastaan on sitten liittymien normihinnat nousseet verrattuna aikaisempaan tai kilpailijoihin. Meilläkin on kolme Telia liittymää ja ei tulisi mieleenkään uusia niitä "uusilla tarjouksilla" koska hinta pomppaisi kymppejä (puhepaketit ja rajattomat netit ilman gigarajoitteita nyt käytössä).

 

Joo. Kannattaa tosiaan uusia elokuussa mutta pelkästään tekniikan korjaaminen ei auta.

 


Meni vähän mönkään Yömyynnistä tiedottaminen. Tuli sähköpostiin ilmoitus asiasta vasta 12.7.2017 klo 22:27. No eipä mitään menny ohitte kun ei koko nettikauppa toiminut lainkaan!

Täytyy näin jälkeenpäin ihmetellä että liittymien tarjouksia ei voinut vanhana asiakkaana lainkaan hyödyntää - siis ei ollut mahdollista omaa liittymäänsä päivittää tarjouksella. Tämä selvisi kun viimein tänään aamusella kävin kaupassa mutkin. Illalla oli vielä ajatuksena ostaa uusi puhelin jos valikoimissa olisi ollut sellainen joku suosikeista. Eipä ollut. Vanhoja puhelinmalleja ainoastaan tarjolla, onko vanhojen varastojen tyhjennys ollutkin tarkoitus. Mitään oikeasti kiinnostavaa tarjousta ei ollut. Kiitos aivan tyhjästä Telia!!!! 


Kiitoksia arvokkaasta palautteesta @Traveller ja tervetuloa Yhteisöön :smileyhappy:



 



Yömyynti tullaan uusimaan myöhemmin uudelleen ja tulemme varautumaan suurempaan kävijämäärään. Tarkka aikataulu on vielä avoin, koska haluamme varmistaa, että sivustomme kestää suuren kävijämäärän ennen kuin lanseeraamme uuden yömyynnin.

Tämä on kieltämättä kaikkien kannalta todella ikävä tilanne, kun sivusto lähti pelittämään sujuvammin vasta puolenyön jälkeen. Otetaan tästä opiksi, jotta seuraava yömyynti sujuu paremmin.

Uuden yömyynnin tarjoukset voivat myös poiketa viime yömyynnin tarjouksista, joten toivotaan, että löydät itsellesi sopivaa ostettavaa silloin :smileyhappy:


Pitää kyllä itsekin ihmetellä kuinka "huonoja" tarjouslaitteet olivat, etenkin puhelimet. Pari vuotta vanhaa Samsungin S6 luuria pitkä rivi, joka on jo elämänsä ehtoopuolella. Kuka noita enää ostaa kun softatukikin loppuu heti käsiin?



@kjns kirjoitti:


Pitää kyllä itsekin ihmetellä kuinka "huonoja" tarjouslaitteet olivat, etenkin puhelimet. Pari vuotta vanhaa Samsungin S6 luuria pitkä rivi, joka on jo elämänsä ehtoopuolella. Kuka noita enää ostaa kun softatukikin loppuu heti käsiin?






Varmaan noita lojunnut varaston nurkassa... Onhan tuo vielä hintaisekseen menevä peli, kamera hyvä ja sentään saatiin kesäkuun päivityksillä Android 7.0 . Mutta muuten tarjoukset vähän pettymys. Vanha asiakas ei voinut liittymää päivittää, palautui vain virhesivulle.



@Purnipsi kirjoitti:

@kjns kirjoitti:

Pitää kyllä itsekin ihmetellä kuinka "huonoja" tarjouslaitteet olivat, etenkin puhelimet. Pari vuotta vanhaa Samsungin S6 luuria pitkä rivi, joka on jo elämänsä ehtoopuolella. Kuka noita enää ostaa kun softatukikin loppuu heti käsiin?


Varmaan noita lojunnut varaston nurkassa... Onhan tuo vielä hintaisekseen menevä peli, kamera hyvä ja sentään saatiin kesäkuun päivityksillä Android 7.0 . Mutta muuten tarjoukset vähän pettymys. Vanha asiakas ei voinut liittymää päivittää, palautui vain virhesivulle.


Olitko Purnipsi tuosta liittymän päivityksestä yhteydessä Asiakaspalveluun? Siinä tosiaan tekninen oikku oli nykyisille asiakkaille kun yritti päivittää.



@TomiPi kirjoitti:



@Purnipsi kirjoitti:



@kjns kirjoitti:


Pitää kyllä itsekin ihmetellä kuinka "huonoja" tarjouslaitteet olivat, etenkin puhelimet. Pari vuotta vanhaa Samsungin S6 luuria pitkä rivi, joka on jo elämänsä ehtoopuolella. Kuka noita enää ostaa kun softatukikin loppuu heti käsiin?






Varmaan noita lojunnut varaston nurkassa... Onhan tuo vielä hintaisekseen menevä peli, kamera hyvä ja sentään saatiin kesäkuun päivityksillä Android 7.0 . Mutta muuten tarjoukset vähän pettymys. Vanha asiakas ei voinut liittymää päivittää, palautui vain virhesivulle.






Olitko Purnipsi tuosta liittymän päivityksestä yhteydessä Asiakaspalveluun? Siinä tosiaan tekninen oikku oli nykyisille asiakkaille kun yritti päivittää.






En ollut, sillä ongelma ei suoraan koskenut minua vaan erästä kaveriani (on täällä yhteisössäkin jäsenenä), jolle tarjouksesta vinkkasin. Olisi kohtuullista, jos hänelle voitaisiin tarjota sama tarjous nyt kontaktoimalla aspaa, sillä kuten kirjoitit, tuota ei voinut vanhana asiakkaana tilata vaikka piti olla mahdollista.



@Purnipsi kirjoitti:

@TomiPi kirjoitti:

@Purnipsi kirjoitti:

@kjns kirjoitti:

Pitää kyllä itsekin ihmetellä kuinka "huonoja" tarjouslaitteet olivat, etenkin puhelimet. Pari vuotta vanhaa Samsungin S6 luuria pitkä rivi, joka on jo elämänsä ehtoopuolella. Kuka noita enää ostaa kun softatukikin loppuu heti käsiin?


Varmaan noita lojunnut varaston nurkassa... Onhan tuo vielä hintaisekseen menevä peli, kamera hyvä ja sentään saatiin kesäkuun päivityksillä Android 7.0 . Mutta muuten tarjoukset vähän pettymys. Vanha asiakas ei voinut liittymää päivittää, palautui vain virhesivulle.


Olitko Purnipsi tuosta liittymän päivityksestä yhteydessä Asiakaspalveluun? Siinä tosiaan tekninen oikku oli nykyisille asiakkaille kun yritti päivittää.


En ollut, sillä ongelma ei suoraan koskenut minua vaan erästä kaveriani (on täällä yhteisössäkin jäsenenä), jolle tarjouksesta vinkkasin. Olisi kohtuullista, jos hänelle voitaisiin tarjota sama tarjous nyt kontaktoimalla aspaa, sillä kuten kirjoitit, tuota ei voinut vanhana asiakkaana tilata vaikka piti olla mahdollista.


Vinkkaileppa kaverille että kontaktoi aspaa vaikka tänään vielä chatin kautta taikka huomenna voi taas soitellakkin. :)



@TomiPi kirjoitti:



@Purnipsi kirjoitti:



@TomiPi kirjoitti:



@Purnipsi kirjoitti:



@kjns kirjoitti:


Pitää kyllä itsekin ihmetellä kuinka "huonoja" tarjouslaitteet olivat, etenkin puhelimet. Pari vuotta vanhaa Samsungin S6 luuria pitkä rivi, joka on jo elämänsä ehtoopuolella. Kuka noita enää ostaa kun softatukikin loppuu heti käsiin?






Varmaan noita lojunnut varaston nurkassa... Onhan tuo vielä hintaisekseen menevä peli, kamera hyvä ja sentään saatiin kesäkuun päivityksillä Android 7.0 . Mutta muuten tarjoukset vähän pettymys. Vanha asiakas ei voinut liittymää päivittää, palautui vain virhesivulle.






Olitko Purnipsi tuosta liittymän päivityksestä yhteydessä Asiakaspalveluun? Siinä tosiaan tekninen oikku oli nykyisille asiakkaille kun yritti päivittää.






En ollut, sillä ongelma ei suoraan koskenut minua vaan erästä kaveriani (on täällä yhteisössäkin jäsenenä), jolle tarjouksesta vinkkasin. Olisi kohtuullista, jos hänelle voitaisiin tarjota sama tarjous nyt kontaktoimalla aspaa, sillä kuten kirjoitit, tuota ei voinut vanhana asiakkaana tilata vaikka piti olla mahdollista.






Vinkkaileppa kaverille että kontaktoi aspaa vaikka tänään vielä chatin kautta taikka huomenna voi taas soitellakkin. :)






Okei! Kerrotaan ja varmuuden vuoksi vinkataa tää viestiketjukin. :smileyhappy:


Ei kovin vakuuttava suoritus Telialta. Eilen klo 21 jälkeen yritin 2,5h päästä sivulle ei onnistunut. Tänä aamuna klo 8 onnistui ja tilasin Samsung galaxy Tab S2 8.0 LTE kertamaksulla ja sain tilausvahvistuksen, seurantakoodin  ja toimitusajankohdan 1-2 päivää. Iltapäivällä klo 14.30 kattelin tilausta ja kas kummaa-> telian varasto oli perunut tilauksen klo 12.32 ilmoittamatta minulle mitään. Chat keskustelussa todettiin että tuote varmaan loppunut??? Rahat oli kyllä otettu luottokortilta ja eikös se tilausvahvistus sido myös myyjää/ tavarantoimittajaa. Lupasivat palata sähköpostilla asiaan (saa nähdä milloin???). 

 

 


Siis ymmärsinkö oikein? Koskiko tuo liittymätarjous myös vanhoja asiakkaita? Eli olisiko minun pitänyt voida päivittää liittymäni tarjousliittymään?



@Petveiteri kirjoitti:


Ei kovin vakuuttava suoritus Telialta. Eilen klo 21 jälkeen yritin 2,5h päästä sivulle ei onnistunut. Tänä aamuna klo 8 onnistui ja tilasin Samsung galaxy Tab S2 8.0 LTE kertamaksulla ja sain tilausvahvistuksen, seurantakoodin  ja toimitusajankohdan 1-2 päivää. Iltapäivällä klo 14.30 kattelin tilausta ja kas kummaa-> telian varasto oli perunut tilauksen klo 12.32 ilmoittamatta minulle mitään. Chat keskustelussa todettiin että tuote varmaan loppunut??? Rahat oli kyllä otettu luottokortilta ja eikös se tilausvahvistus sido myös myyjää/ tavarantoimittajaa. Lupasivat palata sähköpostilla asiaan (saa nähdä milloin???). 



 



 






Moi @Petveiteri ja tervetuloa Yhteisöön! Jep, eipä ihan tuubiin mennyt tuo Yömyynti, oikeassa olet. Vaikutavuus oli aika kaukana tässä kohtaa. Osaa laitteista oli myyty enemmän kuin niitä oli varastossa. Sinun kohdallasi näemmä laitteita ei enää ollut saatavilla vaikka pääsitkin tabin tilaamaan. Pahoittelut tästä. Kun olet ostanut laitteen luottokortilla, sinulle soitetaan meiltä ja hoidetaan sitten tuo rahojen palautus sitä kautta. Toki voi olla että saat sähköpostinkin asiasta mikäli näin on luvattu. Mutta homma hoituu siis meidän toimesta, ei huolta!

@AsiakasY Tarjous koski vain uusia liittymiä, sitä ei siis ollut tarjolla nykyliittymien päivityksiin.


Vastaa