Apple iPhone 11 & AirPods Pro: Saatavuudet ja toimitukset



Näytä ensimmäinen kirjoitus

896 kommenttia

Onko siis niin että tulen vielä tänään saamaan teiltä viestin että tuote lähetetty? Tilasin 14.9 iPhone 11 Pro 64GB Gold ja listassa mainittu jo 15.9

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Vieras837@  kirjoitti:

Onko siis niin että tulen vielä tänään saamaan teiltä viestin että tuote lähetetty? Tilasin 14.9 iPhone 11 Pro 64GB Gold ja listassa mainittu jo 15.9




Pakkaamossa jatkuu vielä työt jonkin aikaa, kaikkia ei olla vielä pakattu. Joten logiikan mukaan sinun pitäisi tänään viesti saada, jos tilaus muutoin on käsitelty ja kaikki on ok ?


@TeroRe@  kirjoitti:

@Vieras837@  kirjoitti:

Onko siis niin että tulen vielä tänään saamaan teiltä viestin että tuote lähetetty? Tilasin 14.9 iPhone 11 Pro 64GB Gold ja listassa mainittu jo 15.9


Pakkaamossa jatkuu vielä työt jonkin aikaa, kaikkia ei olla vielä pakattu. Joten logiikan mukaan sinun pitäisi tänään viesti saada, jos tilaus muutoin on käsitelty ja kaikki on ok ?


Missä on mun 11pro max 64gb gold? Tilattu 14.9 klo 21 jotain?

Moi,

 

Mistä sen näkee onko oma tilaus "käsitelty"?

 

Minä tilasin iphone 11 pro 64gb midnight greenin 16.9 ja tämän hetkisen tiedon mukaan minun siis olisi pitänyt saada jo viesti että puhelin on lähetetty? Kiitos.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@BULI77@  kirjoitti:
Missä on mun 11pro max 64gb gold? Tilattu 14.9 klo 21 jotain?

Varmuuden vuoksi tiedoksi yleinen info:


 


Tilausvahvistuksen aikaleima ei ole välttämättä sama aikaleima kun tilaus on mennyt lopullisesti läpi tilausjärjestelmästä täällä meidän päässä. Tilaus käy erilaisissa tarkistuksissa jonka jälkeen se hyväksytään ja menee lopulta jonoon.


 


Pahoittelut, en pääse nyt varmistamaan että joko tämänpäiväinen erä on kokonaisuudessaan lähetetty. Voi olla, että ei vielä jolloin viestejä on vielä tulossa. Voi toki myös olla, että tilauksesi mennyt lopulta jonoon vasta 15. päivä. Arvaus tämä toki.


Jos haluat varmistaa oman tilauksesi tilanteen niin se selviää asiakaspalvelusta, esimerkiksi chatista.


 

Sorry to say but its very "unfair" some model didnt even send out from 9.13's order request, and some of them got delivery almost every other day. I have made order 2 weeks and been waiting since then and some people made order yeasterday and already got delivery info today.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@jacobdenmarken@  kirjoitti:

Moi,


 


Mistä sen näkee onko oma tilaus "käsitelty"?


 


Minä tilasin iphone 11 pro 64gb midnight greenin 16.9 ja tämän hetkisen tiedon mukaan minun siis olisi pitänyt saada jo viesti että puhelin on lähetetty? Kiitos.




Voit seurata tilauksen etenemistä tämän sivun kautta https://www.telia.fi/asiakastuki/tilauksen-seuranta


 


Mutta tsekkaa tuo mitä kirjoitin edelliseen viestiin tilauksen aikaleimoihin liittyen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Aergia@  kirjoitti:

Sorry to say but its very "unfair" some model didnt even send out from 9.13's order request, and some of them got delivery almost every other day. I have made order 2 weeks and been waiting since then and some people made order yeasterday and already got delicvery info today.




There are least two possible scenarios:


 


1. They have ordered different model than you (color / memory)


2. There's something problem with your order


 


Do you know what model(s) they have ordered? Have you checked your order from the customer service, is it ok?

Yes, I was questioning before with model case: 

iPhone 11 Pro 64GB Silver

13.9.

purched on 16th, 11:54am

 

Apparently no news about this model, and no idea how long have to wait. 

And yes I have been checking both from comsomer serice and online tracking, they have no idea and no updates from tracking.

Pro Max 256 midnight green mennään listan mukaan jo 20.9 tilauksissa. Mun tilaus on laitettu 17.9... ei kai ne aikaleimat niin paljon heitä. Noh, ehkä se viesti vielä tulee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Aergia@  kirjoitti:

Yes, I was questioning before with model case: 









iPhone 11 Pro 64GB Silver

13.9.



purched on 16th, 11:54am


 


Apparently no news about this model, and no idea how long have to wait. 


And yes I have been checking both from comsomer serice and online tracking, they have no idea and no updates from tracking.




Sorry, I didn't remember :)


 


We got new parcel today but it didn't include that model. I know it is frustrating but I hope you understand that you can't compare orders between different models. There's 42 different models and each of them has their own queue. Deliveries vary between models because dealers don't get same amount of each and every models.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@erikoisalus@  kirjoitti:

Pro Max 256 midnight green mennään listan mukaan jo 20.9 tilauksissa. Mun tilaus on laitettu 17.9... ei kai ne aikaleimat niin paljon heitä. Noh, ehkä se viesti vielä tulee.




Varmistaisin asiakaspalvelusta, että onhan tilaus varmasti mennyt läpi ja jos/kun on niin milloin. Siis jos et ole jo varmistanut :)

Eipä hätää. Sain 20 sekuntia sitten tekstiviestin, että luuri on matkalla. Kiitos.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@erikoisalus@  kirjoitti:

Eipä hätää. Sain 20 sekuntia sitten tekstiviestin, että luuri on matkalla. Kiitos.




Hyvä juttu ?


 


Pitäisikö jatkossa julkaista taulukko kenties vasta sitten, kun erä on lähetetty kokonaisuudessaan? Näin olisi selkeämpi hahmottaa missä mennään.


@TeroRe@  kirjoitti:

@erikoisalus@  kirjoitti:

Eipä hätää. Sain 20 sekuntia sitten tekstiviestin, että luuri on matkalla. Kiitos.


Hyvä juttu ?

 

Pitäisikö jatkossa julkaista taulukko kenties vasta sitten, kun erä on lähetetty kokonaisuudessaan? Näin olisi selkeämpi hahmottaa missä mennään.


Mielellään ei - kivaa kun tietoa tulee nopsaan.

Loppu onkin sitten kiinni postista, saako uuden puhelimen mukaan reissuun. 

Tilaus tehty 13.9 15.22 käsitelty 15.24 ja tänään lähtenyt postissa. Max pro 64gb midngreen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@saariju3@  kirjoitti:

Loppu onkin sitten kiinni postista, saako uuden puhelimen mukaan reissuun. 


Tilaus tehty 13.9 15.22 käsitelty 15.24 ja tänään lähtenyt postissa. Max pro 64gb midngreen. 




Ai että. Toivotaan, että kerkeäisi tulla ?

Onko pakettien toimitusosoitetta mahdollista muuttaa/ toimitustapaa? Lähden 11. Pv reissuun (Suomessa) ja näyttää mahdolliselta, että puhelin (24. Pv tilattu ja mennyt käsittelyyn jos oikein tekstejä tulkitsen 11 pro, 256 gt midnightgreen) ei ennätä tulla sitä ennen. Olisi tosi hyvä, jos saisi paketin sitten sille paikkakunnalle jossa olen ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tiedoksi ketjuun, että eilen illalla saapui vielä erä laitteita jotka lähtevät maanantaina matkaan asiakkaille:


 



  • Apple iPhone 11 Pro 64GB Space Grey

  • Apple iPhone 11 Pro 256GB Space Grey

  • Apple iPhone 11 Pro Max 64GB MidnGreen

  • Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Space Grey


Ja kun tämä erä on toimitettu asiakkaille näiden mallien toimitustilanne on sen jälkeen seuraavanlainen:


 



  • Apple iPhone 11 Pro 64GB Space Grey --> 13.9.

  • Apple iPhone 11 Pro 256GB Space Grey --> 21.9.

  • Apple iPhone 11 Pro Max 64GB MidnGreen --> 16.9.

  • Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Space Grey --> 13.9.


(päivämäärä = vanhimman toimittamattoman tilauksen päivämäärä)


 


Päivitän tulevana maanantaina etusivun taulukon ajan tasalle yllä olevien mallien osalta, en tee sitä vielä ettei sekoita turhaan ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Kauttaja123@  kirjoitti:

Onko pakettien toimitusosoitetta mahdollista muuttaa/ toimitustapaa? Lähden 11. Pv reissuun (Suomessa) ja näyttää mahdolliselta, että puhelin (24. Pv tilattu ja mennyt käsittelyyn jos oikein tekstejä tulkitsen 11 pro, 256 gt midnightgreen) ei ennätä tulla sitä ennen. Olisi tosi hyvä, jos saisi paketin sitten sille paikkakunnalle jossa olen ?




Jos sitä ei onnistu meillä muuttaa niin Postin kanssa voit sopia lähetyksen edelleenlähetyksestä toiseen osoitteeseen. Otahan yhteys asiakaspalveluun niin saat varmuuden, että saadaanko lähetys käännettyä jo meiltä toiseen osoitteeseen. Kätevin tähän on chat-aspa joka on aina auki :)

Joo kyllä taitaa olla niin että luuria ei tuu valovuosiin....14.9 tilaus rekistöröity ja asiakaspalvelusta tarkistettu että mennyt läpi. Ei vaan näy luuria. Voiko se haitata lähetystä kun samaan syssyyn tilasin suojakuoret ja jos niitä ei ole saatavilla? En kyllä nyt ymmärrä. Kysymys siis 11pro max 64gb gold.?

Eli 11 Pro Max 64gb space graytä ei ollu tässäkään erässä? Onko niitä tullu aiemmissa erissä? Itse tilasin 13.9 klo 15.16.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@BULI77@  kirjoitti:

Joo kyllä taitaa olla niin että luuria ei tuu valovuosiin....14.9 tilaus rekistöröity ja asiakaspalvelusta tarkistettu että mennyt läpi. Ei vaan näy luuria. Voiko se haitata lähetystä kun samaan syssyyn tilasin suojakuoret ja jos niitä ei ole saatavilla? En kyllä nyt ymmärrä. Kysymys siis 11pro max 64gb gold.?




Ei pitäisi haitata, toimitamme puuttuvat tuotteet sitten kun niitä on, puhelimen toimitus ei bendaa sen takia. Tuplavarmistan tämän kuitenkin vielä, menee maanantaille mutta palaan sitten.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@JanneJu@  kirjoitti:

Eli 11 Pro Max 64gb space graytä ei ollu tässäkään erässä? Onko niitä tullu aiemmissa erissä? Itse tilasin 13.9 klo 15.16.




Tuota mallia on tullut mutta pieniä määriä. Ja, nyt näissä uusimmissa erissä ei ole tullut lisää.

Osaatko yhtään sanoa koska pro max 64 silver olisi kuormaan tulossa? Voiko se muka olla niin että sitä ei ole vielä kertaakaan missään kuormassa ollut??

Vastaa