Skip to main content

Netin olisi hyvä toimia myös silloin kun sitä käytetään.


@val123 kirjoitti:


Netin olisi hyvä toimia myös silloin kun sitä käytetään.






Hei!



 



Ikävää, ettei yhteydet ole pelittäneet kunnolla. Alkoiko pätkintä yhtäkkiä vai onko sitä ollut jo pidempään? Onko pätkintä riippuvainen kellonajasta? Oletko kokeillut aamulla-päivällä-illalla-yöllä?



 



https://www.telia.fi/asiakastuki/nettiyhteydet/mobiilinetti/ongelmatilanteet-mobiilinetti



 



ja



 



https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelin-jalaajakaistaliittymantoimivuus/matkaviestinverkonkuuluvuus.html



 



on hyviä vinkkejä netin pätkinnän ja kuuluvuuden ongelmiin.



 



Tarkistathan omien laitteittesi toimivuuden. Jos laitteesi vaikuttavat olevan kunnossa, kannattaa häiriöistä olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun, jotta asiasta kirjataan häiriöilmoitus.



 



Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.


Nettihän toimii hyvin kun sitä käyttää esim netinselailuun, mutta hetikun pelaa jotain nettipelejä, katsoo netflixiä tai käyttää jotain vähänkin nettiä enemmän rasittavia nettipalveluita se katkeaa.


Vastaa