Skip to main content

Mistä saisi pyhäpäivänä apua eilen hankittuun 4G-modeemin toimimattomuudelle? Telian omien sivujen laitteissa/yhteyksissä ko. kapistus ei edes näy, ainoastaan vanha purkki joka oli piuhallinen? Asiakaspalvelun chat-linkki ei johda mihinkään, onko puh.nroa johon soittaa pitkänäperjantaina, että joku voisi ruksata jonkun väkäsen päälle tms. että saadaan asiat kondikseen?

Omien sivujen chat pitäisi toimia 24/7. Huomenna lauantaina toimii sitten muutkin.



@petripet kirjoitti:


Mistä saisi pyhäpäivänä apua eilen hankittuun 4G-modeemin toimimattomuudelle? Telian omien sivujen laitteissa/yhteyksissä ko. kapistus ei edes näy, ainoastaan vanha purkki joka oli piuhallinen? Asiakaspalvelun chat-linkki ei johda mihinkään, onko puh.nroa johon soittaa pitkänäperjantaina, että joku voisi ruksata jonkun väkäsen päälle tms. että saadaan asiat kondikseen?






Moi!



 



Omille sivuille laite tuskin koskaan ilmestyy näkyville samalla tavalla, kuin kiinteän verkon laitteet. Noita kun ei Telia sillä tavalla hallitse, kuin kiinteän verkon palvelureitittimiä.



 



Mutta jos kuvailisit, mikä laite on kyseessä ja mikä on ongelmana, niin voidaan ehkä osata auttaa.



 



Eli kerro ainakin:



 



Mikä on ongelma, mitä tapahtuu/ei tapahdu? Palaako merkkivaloja, jos palaa, minkä värisiä?



Mitä laitteita (modeemi) ja mitä yrität kytkeä siihen? Langallisesti/langattomasti?



Mitä olet jo yrittänyt tehdä ongelman ratkaisuksi?



 



Toimiiko liittymä missään muussa laitteessa, vaihtoehtoisesti toimiiko tuossa laitteessa mikään muu liittymä? Jos mahdollista kokeilla.



 



@PasiS kirjoitti:


Omien sivujen chat pitäisi toimia 24/7. Huomenna lauantaina toimii sitten muutkin.






Tervehdys @petripet ja tervetuloa Telia Yhteisöön! :)



 



Tänään lauantaina tavoitat maksullisen kuluttaja-asiakaspalvelun puhelimitse kello 9-16.30 ja seuraavan kerran tiistaina 18.4, jolloin kaikki asiakaspalvelukanavat ovat taas normaalisti auki. Napsauta "Paljastus" kohtaa, niin saat yhteystiedot näkyville. Täältä näet palvelunumeroiden vastausajat:



https://www.telia.fi/telia-fi/asiakastuki/palvelunumeroiden-vastausajat



 



Tämän hetkinen arvioitu keskimääräinen vastausaika on 6 min 26 s.



 



Hide content



Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.




 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot





Kuten @PasiS mainitsi niin Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelija on oiva vaihtoehto. Maksullinen Telia Helppi auttaa, opastaa ja ratkaisee erilaisissa tilanteissa (mm. laitteen käyttöönotossa ja asennuksessa) puhelimitse :)



 



Voidaan täälläkin jelpata kuten @Purnipsi mainitsi aiemmin, mutta tarvitaan tätä varten niitä tarkempia lisätietoja ongelmasta.


Chatissa ei osattu auttaa, ohjasi minut asiakaspalveluun (Fuengirolassa) joka sanoi että ei  voikaan toimia kun sitä ei oltu edes kytketty, mutta kohta toimii. No ei toiminut. Siis lauantaina liikkeeseen jossa myyjä totesi että on järjestelmävika jota asiakaspalvelija ei edes pysty kytkemään päälle. No höh, on tiistai ja nyt toimii kiitos. Ihmeellisiä nämä järjestelmäviat. Case closed.



@petripet kirjoitti:


Chatissa ei osattu auttaa, ohjasi minut asiakaspalveluun (Fuengirolassa) joka sanoi että ei  voikaan toimia kun sitä ei oltu edes kytketty, mutta kohta toimii. No ei toiminut. Siis lauantaina liikkeeseen jossa myyjä totesi että on järjestelmävika jota asiakaspalvelija ei edes pysty kytkemään päälle. No höh, on tiistai ja nyt toimii kiitos. Ihmeellisiä nämä järjestelmäviat. Case closed.






Näitä ei aina voi ennustaa, mutta pääasia että sait ongelman ratkaistua nopsasti :)


Vastaa