Ilmoitus tulee Telian liittymillä selaimesta tai laitteesta riippumatta kun yrittää kirjautua jonkun tietyn yritysten sivuille, jos laitteessa on Telian liittymä tai valokuitu. Kun kokeilee esim Elisan liittymällä onnistuu heti...mistä mahtaa johtua?
Historiaa: alkoi ensin taloutemme puhelimista ja sitten sama valokuidussa, eli kun kaikkien Telian puhelinten gsm liittymät antoivat Access denied niin sama ilmaantui myöhemmin (olisiko mennyt jopa kuukausia aikaa) myös valokuituun. Jostakin vaiheessa oli joku päässyt tablet-tietokoneella sivustoille, mutta varmentamatta jäi silloin, että käytettiinkö kyseisellä kerralla wifiä ja valokuitua (valokuidun kautta pääsi vielä tuolloin ko sivuille). Viikkoihin siis ei ole ko sivuille pässyt käymään puhelimilla, tableteilla tai pöytäkoneilla ja kaikki käyttää Telian tiedonsiirtoa hyväkseen.
Kyseinen sivusto on laillinen sivusto ja kaupallinen sivusto jolla käydään laillista kauppaa koko ajan. Siirtyminen sivuille onnistuu jos on Elisan, Moi tai DNA liittymä käytössä, riipumatta siis ilmeisesti siitä käyttääkö välillisesti tiedonsiirtoon Telian verkkoa...
Asiallisista vastauksista etukäteen suuri kiitos!