Hei!
Tilasin itselleni ADSL kiinteän laajakaistan 27.3.2018, ja sain samana päivänä viestin puhelimeen laajakaistan asennuspäivästä.
3.4.2018 tuli uudestaa viesti laajakaista asennuspäivästä.
"Hei, tilaamasi laajakaistayhteys asennetaan 5.4.2018 08:00-20:00. Sinun ei tarvitse olla asennuksen aikana kotona, ellei siitä erikseen tiedoteta.... jne.."
6.4.2018 tuli pahoittelu viesti, jossa pahoiteltiin laajakaistaliittymän toimituksen viivästymistä. Kumminkin viestissä kerrottiin netin toimittamisesta mahdollisiman nopeasti..
Asiakaspalveluun otettu yhteyttä 8.4, jossa ensimmäinen palvelija väitti että minun tilaus ei ole vielä mennyt läpi.
ja uudestaan otin toiseen yhteyden chatissa, jossa hän neuvoi ottamaan uudestaan yhteyttä 9.4, kun asentajat ei ole viikonloppuna töissä.
9.4 soitin asiakaspalveluun, jossa kerrottiin viivästymisestä, jossa kaikki asentajat tekee ylitöitä 1-2viikkoa putkeen saadakseen ruuhkan purettua.
Asiakaspalvelija ei uskaltanut luvata asennusta 1-2viikon aikana ja minua ihmetyttää erittäin paljon.
Aikaa on mennyt yli sovitun mitä sopimuksessa lukee, sekä mitä minulle on kerrottu tilauksen yhteydessä, sekä tilauksen jälkeen.
Toivoisin, että joku pystyisi ottamaan yhteyttä tarkemmasta asennuksen ajankohdasta, tai yrittää vauhdittaa asennusta.
Tilausnumero: 10290416