Skip to main content

Hei!

 

Tilasin itselleni ADSL kiinteän laajakaistan 27.3.2018, ja sain samana päivänä viestin puhelimeen laajakaistan asennuspäivästä.

 

3.4.2018 tuli uudestaa viesti laajakaista asennuspäivästä.

 

"Hei, tilaamasi laajakaistayhteys asennetaan 5.4.2018 08:00-20:00. Sinun ei tarvitse olla      asennuksen aikana kotona, ellei siitä erikseen tiedoteta.... jne.."

 

6.4.2018 tuli pahoittelu viesti, jossa pahoiteltiin laajakaistaliittymän toimituksen viivästymistä. Kumminkin viestissä kerrottiin netin toimittamisesta mahdollisiman nopeasti..

 

Asiakaspalveluun otettu yhteyttä 8.4, jossa ensimmäinen palvelija väitti että minun tilaus ei ole vielä mennyt läpi.

ja uudestaan otin toiseen yhteyden chatissa, jossa hän neuvoi ottamaan uudestaan yhteyttä 9.4, kun asentajat ei ole viikonloppuna töissä.

 

9.4 soitin asiakaspalveluun, jossa kerrottiin viivästymisestä, jossa kaikki asentajat tekee ylitöitä 1-2viikkoa putkeen saadakseen ruuhkan purettua.

Asiakaspalvelija ei uskaltanut luvata asennusta 1-2viikon aikana ja minua ihmetyttää erittäin paljon.

 

Aikaa on mennyt yli sovitun mitä sopimuksessa lukee, sekä mitä minulle on kerrottu tilauksen yhteydessä, sekä tilauksen jälkeen.

 

Toivoisin, että joku pystyisi ottamaan yhteyttä tarkemmasta asennuksen ajankohdasta, tai yrittää vauhdittaa asennusta.

 

Tilausnumero: 10290416

 

 

 

 

 

 


@OLZA8D kirjoitti:


Hei!



 



Tilasin itselleni ADSL kiinteän laajakaistan 27.3.2018, ja sain samana päivänä viestin puhelimeen laajakaistan asennuspäivästä.



 



3.4.2018 tuli uudestaa viesti laajakaista asennuspäivästä.



 



"Hei, tilaamasi laajakaistayhteys asennetaan 5.4.2018 08:00-20:00. Sinun ei tarvitse olla      asennuksen aikana kotona, ellei siitä erikseen tiedoteta.... jne.."



 



6.4.2018 tuli pahoittelu viesti, jossa pahoiteltiin laajakaistaliittymän toimituksen viivästymistä. Kumminkin viestissä kerrottiin netin toimittamisesta mahdollisiman nopeasti..



 



Asiakaspalveluun otettu yhteyttä 8.4, jossa ensimmäinen palvelija väitti että minun tilaus ei ole vielä mennyt läpi.



ja uudestaan otin toiseen yhteyden chatissa, jossa hän neuvoi ottamaan uudestaan yhteyttä 9.4, kun asentajat ei ole viikonloppuna töissä.



 



9.4 soitin asiakaspalveluun, jossa kerrottiin viivästymisestä, jossa kaikki asentajat tekee ylitöitä 1-2viikkoa putkeen saadakseen ruuhkan purettua.



Asiakaspalvelija ei uskaltanut luvata asennusta 1-2viikon aikana ja minua ihmetyttää erittäin paljon.



 



Aikaa on mennyt yli sovitun mitä sopimuksessa lukee, sekä mitä minulle on kerrottu tilauksen yhteydessä, sekä tilauksen jälkeen.



 



Toivoisin, että joku pystyisi ottamaan yhteyttä tarkemmasta asennuksen ajankohdasta, tai yrittää vauhdittaa asennusta.



 



Tilausnumero: 10290416



 



 



 



 



 



 






Hei @OLZA8D ja tervetuloa Yhteisöön! Tämä on tosiaan harmillinen tilanne ja asennus näemmä viivästynyt todella paljon. Se johtuu asennusurakoitisjan vaihdoksesta ja ruuhkasta. Lisäksi sähköalalla oli lakko joka entisestään hidasti hommia. Siitäpä tuo ruuhka pääsikin sitten syntymään. Todennäköisimmin asennusajankohta on ensiviikon alkupuolella. Asentajat varmasti tekevät kaikkensa jotta nämä saadaan hoidettua niin pian kuin mahdollista. Odottavan aika vaan on toki pitkä ja tässä tapauksessa melkoisen pitkään oletkin saanut odotella. :smileyfrustrated:


Vastaa