Skip to main content

Telia teki eilen huoltotöitä ja sen jälkeen ei digiboksi enää suostunut yhteistyöhön. Resetoin ensin laitteen siinä olevaa virtakytkintä painamalla ja kun ei auttanut niin menin täältä löytämäni ohjeen mukaan syvemmälle resetoimaan laitetta ja nyt se on luupissa eli Tv-ruudussa näkyy vaan Arrisin logo ja sen alla palkki jossa varmaan pitäisi näkyä softwaren latauksen taso mutta palkkiin ei tule mitään, laite sammuttaa itsensä ja aloittaa saman aina vain uudestaan.

 

 

 

 

Oliko mikä reititin käytössä digiboksin kanssa ja menikö yhteys nyt langallisesti verkkokaapelia pitkin näiden välillä? Äkkiseltään enempää tutkimatta kuulostaisi digiboksilla olevan vaikeuksia ladata tuota softaa reitittimen läpi. Ongelmaa voisi kokeilla korjata vielä resetoimalla myös reitittimen tai ainakin käynnistämällä sen uudestaan. Joskus looppi on myös helpottanut kun on vaihtanut verkkokaapelin paikkaa toiseen LAN-porttiin reitittimen päässä.


Vastaa