Skip to main content
Saatuani päivityksen kaapeli-modeemiini huomasin etta valittavana oli siltaava tila, yritin aktivoida mutta en tiennyt että siihen pääsee käsiksi osoitteesta 192.168.100.1, oli myöhä ja en ehtinyt kokeilla sen enempää, joten palautin tehdasasetukset ja nyt sitä valintaa ei enää ole olemassa.

Olisko mahdollista saada takaisin, tai että te aktivoisitte siltaavan tilan?
Kiitos, laite toimii taas niin kuin pitää.
Moi,

Saisinko myös siltaus vaihtoehdon omaan purkkiin, firmis päivityksen jälkeen ei toiminut enää vanhat kikat tuomaan sitä takaisin. Versio: epc3825-v302r125574-131129c.bin

-Miikka
Hei k4le25,

Hetken kuluttua pitäisi modeemin valikoista saada siltaus tehtyä suoraan.
Kiitos, ja taas toimii!
Moi, täälläkin olisi suuri tarve saada tuo modeemi siltaavaksi, vanhat kikat ei tosiaan toimi 😞

Kiitos paljon etukäteen,

/MikaLind
Hei mikalind,

Kokeileppa hetkisen kuluttua hallintapaneelin kautta uudelleen.
Kiitos. Nyt on Bridged Mode takas 🙂 Ja vaikuttaisi myös toimivan!
Saisinko tännekin apua siltauksen asettamiseen? Uusin fw käytössä. Virta oli poissa sen reilut 2 min eikä valikossa näy bridged-vaihtoehtoa.
Hei jutevo67,

Kokeileppa noin 30 minuutin kuluttua, niin pitäisi siltaamisen onnistua.
Kiitos! Nyt toimii asuksen reitittimen kanssa.
Terve taas,

sähkökatko pisti reitittimen niin jumiin, että piti resetoida mokoma ja yllätys, siltaus on taas poissa. Saisiko sen sieltä päästä taas laitettua vaihtoehdoksi? Kiitos!
Hei Yashod,

30 min kuluttua pitäisi siltauksen onnistua.
Kiitos jälleen kerran! Otin nyt varmuudeksi kopion tuosta reitittimen asetuksista, josko pystyisi jatkossa palauttamaan itsekin tuon.
Saanko myös oman modeemin siltaavaksi?

Kiitos.
Hei Ristovee,

Hetkisen päästä pitäisi modeemin siltaaminen onnistua.
Hei,

Sain tänään uuden firmwaren modeemiini teidän kautta, mutta samalla katosi mahdollisuus sillata. Voisitteko lähettää purkkiin jonkin päivityksen vielä, että onnistuisi siltaus uudelleen? Kiitos!
Hei frctls,

Tarkistatko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Marko- kirjoitti:
Hei frctls,

Tarkistatko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.


Hei! Nyt pitäisi näkyä asiakasnumeron oikein profiilissa.
Hei frctls,

Hetken kuluttua pitäisi siltaamisen onnistua.
Saisiko tännekin päivityksen tulemaan?
Hei makke1x2,

Vilkaisetkos nyt näkyykö siltaus hallinan kautta valittavana?
Kiitos! Hyvin toimii.
Help, please, laittakaa minulle bridged-valikot näkymään. Miks ne ei näy oletuksena? ):
Hei iivmok,

Vilkaisetko joko näkyy siltausominaisuus hallinnassa? Ciscon uusimmassa softassa tuo siltausominaisuus ei ole jostain syystä enää valittavissa joten se joudutaan meidän kautta uudestaan aktivoimaan. Tästä on kuitenkin palaute menny ciscon suuntaan jotta olisi jatkossa jo valmiiksi softassa mahdollisuus säätää se itse päälle.
Antti- kirjoitti:
Hei iivmok,

Vilkaisetko joko näkyy siltausominaisuus hallinnassa? Ciscon uusimmassa softassa tuo siltausominaisuus ei ole jostain syystä enää valittavissa joten se joudutaan meidän kautta uudestaan aktivoimaan. Tästä on kuitenkin palaute menny ciscon suuntaan jotta olisi jatkossa jo valmiiksi softassa mahdollisuus säätää se itse päälle.


Kun laitoin bridged päälle, ja laite käynnistyi uudelleen niin nyt se ei saa yhteyttä. Eli siis palaa vain "system" ja ethernet-porttien valot. Miten pääsen kiinni modeemin admin-konsoliin nyt kun se on bridged-tilassa? Mitkä ip/mask/gateway asetukset pistän?

Vastaa